AnonymBruker Skrevet 6. juni #41 Skrevet 6. juni Jeg synes produkter som "ser ut som underliv" er ganske creepy for begge kjønn. Ville absolutt foretrukket noe som var i generisk materiale og "unaturlige" farger. En "naturtro" penis lignende sak ville jeg ikke gått i nærheten av. Men absolutt enig at dette er fullstendig kjønnsnøytralt. Anonymkode: 754ce...780
Fighter83 Skrevet 6. juni #42 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Spørsmål til kvinner: Er det naturlig at kvinner bruker vibrator, men unaturlig at menn bruker onaniprodukter tilpasset dem? I så fall, hvorfor? Jeg har en hypotese om at kvinners holdninger til menns bruk av onaniprodukter har endret seg i det siste, og vil herved gjøre en uhøytidelig undersøkelse for å finne dette ut. Svar ærlig! Jeg spør for en venn. Anonymkode: 32c56...ea5 Nei, ingen forskjell på dette annet enn hvem og hvordan man bruker de. Bare man er fornøyd så er det et fett hva andre måtte mene. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #43 Skrevet 6. juni Fighter83 skrev (4 minutter siden): annet enn hvem og hvordan man bruker de Utdyp. Nå ble jeg nysgjerrig. Kan hvem som bruker de, og hvordan de brukes være feil? Anonymkode: 32c56...ea5
AnonymBruker Skrevet 6. juni #44 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litt selvmotsigende i dette innlegget? Ikke normalisert at kvinner har sexleketøy eller kan kjøpe produkter til sexlivet, men du eier selv flere (!) vibratorer. Ugreit av menn å bruke naturtro onaniprodukter, men du har selv en dildo som er utformet som en erigert penis. Anonymkode: 32c56...ea5 Tror kvinner vil kjenne seg igjen og skjønne hva jeg mener. Man kan velge å følge disse usynlige reglene for kvinner eller å ikke gjøre det. Betyr ikke at følelsen rundt det hele forsvinner helt. Helt ærlig, var jeg ganske ny på det da jeg kjøpte den dildoen. Det er jo et hav av utvalg, så tilslutt valgte jeg bare noe. Det viktigste for meg var å prøve, at den var bøyelig og ikke var hudfarge. Fikk ikke noe ut av det og kjøpte vibrator. Det er noe med etterligning av hudfargen på leketøy som gir meg grøss Anonymkode: 1cd6a...5a2 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #45 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvis vi forfølger den logikken, så er det da naturlig at kvinner som ikke får orgasme ved hjelp av fingre bruker vibrator, men unaturlig at de som får det bruker vibrator. Eller? Anonymkode: 32c56...ea5 Nei, som sagt er det opp til hver enkelt. Jeg sier at det kan være mer normalisert for kvinner å bruke sex leketøy fordi de er vanskeligere å få en orgasme kun ved bruk av fingre. Betyr ikke at menn ikke skal få ta i bruk sex leketøy for å oppnå høyere nytelse utover det å bruke hånden. Hvis du leser nøye det jeg har skrevet, så ser du at det jeg skriver at det er like normalt for menn og kvinner å bruke sexleketøy. Fordi jeg mener det. Men mener også at det kommer an på hvilket sexleketøy menn kjøper. Anonymkode: 1cd6a...5a2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #46 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, som sagt er det opp til hver enkelt. Jeg sier at det kan være mer normalisert for kvinner å bruke sex leketøy fordi de er vanskeligere å få en orgasme kun ved bruk av fingre. Betyr ikke at menn ikke skal få ta i bruk sex leketøy for å oppnå høyere nytelse utover det å bruke hånden. Hvis du leser nøye det jeg har skrevet, så ser du at det jeg skriver at det er like normalt for menn og kvinner å bruke sexleketøy. Fordi jeg mener det. Men mener også at det kommer an på hvilket sexleketøy menn kjøper. Anonymkode: 1cd6a...5a2 Ok, kan være jeg vrangleste deg da. Beklager. Anonymkode: 32c56...ea5
AnonymBruker Skrevet 6. juni #47 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spørsmål til kvinner: Er det naturlig at kvinner bruker vibrator, men unaturlig at menn bruker onaniprodukter tilpasset dem? I så fall, hvorfor? Anonymkode: 32c56...ea5 Naturlig er ikke ordet jeg ville brukt. Man vet at mange flere kvinner en menn har utfordringer med å oppnå orgasme. I så måte er det mer forventet og logisk at flere kvinner en menn bruker hjelpemidler/leketøy. Samtidig er det også slik at mange kvinner som ikke har noe problem med å oppnå orgasme uten leketøy, uansett bruker leketøy. Enten alene eller/og med partner. Nettop fordi det åpner opp for uendelige måter å stimulere på, som ikke er mulig uten leketøy. Samt at orgasmene man får uten leketøy, kan løftes til helt nye nivåer med bruk av leketøy. Mange erfarer at sexen rett og slett blir bedre og morsommere med leketøy en uten. At utvalget for gode leketøy til menn blir bedre og bedre er jo bare supert🤘🏻 Anonymkode: 025ca...a7c 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni #48 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, kan være jeg vrangleste deg da. Beklager. Anonymkode: 32c56...ea5 Nei, kan skjønne at man blir litt provosert av andre sine meninger. Blir det selv innimellom. Og det er nok litt sårt og personlig for noen, fordi vi er forskjellig og har forskjellige meninger. Som sagt er jo dette en personlig mening, ikke objektive fakta. I tillegg til at jeg kommer med forslag basert på hvorfor det kan være normalisert/ikke normalisert for både menn og kvinner. Eneste jeg mente var at når det ligner på en kroppsdel i farge og detaljer syns jeg det er litt ekkelt (inkludert den dildoen jeg selv kjøpte). Utover det må folk gjøre som de vil. Det angår jo ikke meg egentlig. Anonymkode: 1cd6a...5a2 1
MariaIsabel Skrevet 6. juni #49 Skrevet 6. juni I mine øyne er det like greit for begge kjønn, men jeg synes ikke noe om sexleketøy som ligner på kjønnsorganer, hverken for menn eller kvinner. Jeg kunne f.eks aldri vært med en mann som noen gang har brukt sexdukke - jeg ville sett på ham som patetisk, desperat og creepy. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #50 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Eneste jeg mente var at når det ligner på en kroppsdel i farge og detaljer syns jeg det er litt ekkelt (inkludert den dildoen jeg selv kjøpte). Jeg tror nok menns onaniprodukter jevnt over er laget mer naturtro fordi produsentene vet at menn, rent statistisk, er mer visuelle seksuelt enn kvinner. Dessuten oppleves kanskje sommerfugl-vibrasjoner utenpå kroppen, rent psykisk, mindre «skittent» enn menns seksuelle anatomiske preferanser. Som er å penetrere. Anonymkode: 32c56...ea5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #51 Skrevet 6. juni MariaIsabel skrev (2 minutter siden): I mine øyne er det like greit for begge kjønn, men jeg synes ikke noe om sexleketøy som ligner på kjønnsorganer, hverken for menn eller kvinner. Jeg kunne f.eks aldri vært med en mann som noen gang har brukt sexdukke - jeg ville sett på ham som patetisk, desperat og creepy. Hva med det mest kjøpte mannlige produktet, Fleshlight? Tror svært få menn eier en sexdukke. Her snakker vi om promiller av den mannlige populasjonen. Anonymkode: 32c56...ea5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #52 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ligner ikke dildoen på en erigert penis? Anonymkode: 32c56...ea5 Ofte ikke, og de som gjør det er mer creepy ja. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, jeg ser absolutt den forskjellen. Men hva med onaniprodukter for menn (og kvinner) som bare er utformet som et underliv? Det resten av kroppen er utelukket. Synes du det også er creepy? Hvor går grensen? Anonymkode: 32c56...ea5 Det er creepy og ekkelt. Ikke så creepy om de ikke prøver å ligne et underliv. Anonymkode: 46a58...489 1
Fighter83 Skrevet 6. juni #53 Skrevet 6. juni Fighter83 skrev (1 time siden): Nei, ingen forskjell på dette annet enn hvem og hvordan man bruker de. Bare man er fornøyd så er det et fett hva andre måtte mene. Er forskjell på hvordan en mann bruker et leketøy på seg selv vs en kvinne bruker det på seg selv. Dermed må jo leketøyet også være tilpasset hvem det skal bruke på.
AnonymBruker Skrevet 6. juni #54 Skrevet 6. juni Fighter83 skrev (3 minutter siden): Er forskjell på hvordan en mann bruker et leketøy på seg selv vs en kvinne bruker det på seg selv. Dermed må jo leketøyet også være tilpasset hvem det skal bruke på. Ja, som nevnt over. Menns preferanse er jo penetrering. Leketøy for menn er utformet deretter. Anonymkode: 32c56...ea5
AnonymBruker Skrevet 6. juni #55 Skrevet 6. juni jeg som mann har noen leker. min samboer har en del leker. disse bruker vi sammen eller hver for oss. jeg kjøper gjerne inn ting og sier hva jeg skal gjøre med den eller at hu skal bruke det på meg. vi er veldig åpne for sånt. hun tenner på tanken at jeg bruker forskjellige ting på meg selv når jeg vil. Anonymkode: c71de...04c
AnonymBruker Skrevet 6. juni #56 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tror nok menns onaniprodukter jevnt over er laget mer naturtro fordi produsentene vet at menn, rent statistisk, er mer visuelle seksuelt enn kvinner. Dessuten oppleves kanskje sommerfugl-vibrasjoner utenpå kroppen, rent psykisk, mindre «skittent» enn menns seksuelle anatomiske preferanser. Som er å penetrere. Anonymkode: 32c56...ea5 Det der er faktisk en myte og gammel tro som mange menn fremdeles tror på. Hvis menn er så visuelle av seg, hvorfor er det vanskelig for dem jevnt over å holde det ryddig/orden hjemme? Vil si at kvinner er i større grad visuelle. Men som sagt er dette blandet inn i våre tradisjonelle normer og syn på menn og kvinner. Mye av det du nevner er bunnet i tro/myter. Det har lenge vært kjent at klitten har vært en av de mest følsomme områdene på en kvinne. Og er en av grunnene til at kvinner fikk sydd igjen kjønnsorganet sitt i noen land for å unngå at de skulle få denne nytelse (som er et overgrep). Er også mange kvinner som liker best penetrering. Det handler vel i og for seg mest om menn sine holdninger og at det er mer normalisert. Både på godt og vondt. Derfor kommer vi her i kommentarfeltet med innvendinger om hva som er innenfor grensen for hva vi tenker er normalt for menn. Med utgangspunkt i dette og det jeg har skrevet tidligere. For det har over lengre tid vært liten grense på det området. Mens kvinners seksualitet skulle i større grad gjemmes bort og de skulle føle skam for å utforske den. Anonymkode: 1cd6a...5a2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #57 Skrevet 6. juni Jeg synes begge deler er vulgært og ulekkert. Anonymkode: 228f7...633
AnonymBruker Skrevet 6. juni #59 Skrevet 6. juni Fighter83 skrev (9 minutter siden): Er forskjell på hvordan en mann bruker et leketøy på seg selv vs en kvinne bruker det på seg selv. Dermed må jo leketøyet også være tilpasset hvem det skal bruke på. Kommer helt an på leketøyet. De kan væe både passive og aktive uansett kjønn. Anonymkode: 2bb17...b2c
AnonymBruker Skrevet 6. juni #60 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det der er faktisk en myte og gammel tro som mange menn fremdeles tror på. Hvis menn er så visuelle av seg, hvorfor er det vanskelig for dem jevnt over å holde det ryddig/orden hjemme? Vil si at kvinner er i større grad visuelle. Hvorvidt kvinner eller menn er mest ryddige hjemme skal jeg ikke si. Det kan nok være myter og overtro om det også. Men at menns SEkSUELLE tenningsmønster er visuelt, er nok et statistisk faktum. Hvorvidt dette er kulturelt forankret eller biologisk forankret skal jeg ikke si. Og jeg tror kanskje kjønnene har nærmet seg på dette området også. Når det gjelder penetrering, så er det så klart noen kvinner som foretrekker det. Men for mannens vedkommende er dette knyttet til hans seksuelle anatomi. Ellers hadde det jo ikke blitt barn. Anonymkode: 32c56...ea5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå