Gå til innhold

Til kvinner: Er bruk av vibrator naturlig, men bruk av mannlige onaniprodukter unaturlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål til kvinner: Er det naturlig at kvinner bruker vibrator, men unaturlig at menn bruker onaniprodukter tilpasset dem? I så fall, hvorfor? 

Jeg har en hypotese om at kvinners holdninger til menns bruk av onaniprodukter har endret seg i det siste, og vil herved gjøre en uhøytidelig undersøkelse for å finne dette ut. Svar ærlig! 

Jeg spør for en venn. 

Anonymkode: 32c56...ea5

Skrevet

Ingen av de er «naturlig», men er ikke «i mot» noen av dem, har selv en dildo. Synes det er rart når pocket pussyen plutselig ligner et helt menneske, det er creepy.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ja og nei? Første reaksjon var at det er mer normalisert at kvinner bruker slikt, og jeg tror det handler om at det er lettere for menn å oppnå orgasme uten ekstra utstyr, enn for kvinner. Men altså, hvis en mann brukte fleshlight eller lignende så ville jeg ikke tenkt det var rart. Skjønner dette ble et dårlig svar, men kort sagt: umiddelbare reaksjon er at det er mer naturlig for kvinner, men etter å ha tenkt en ekstra gang vil jeg si at nei, det er ikke mer naturlig for kvinner.

Anonymkode: 89fa9...454

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Nysgjerrig95 skrev (Akkurat nå):

Ingen av de er «naturlig», men er ikke «i mot» noen av dem, har selv en dildo. Synes det er rart når pocket pussyen plutselig ligner et helt menneske, det er creepy.

Ligner ikke dildoen på en erigert penis? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ligner ikke dildoen på en erigert penis? 

Jo, det gjør den. Hvorfor spør du?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jo, det gjør den. Hvorfor spør du?

Fordi jeg er nysgjerrig på psykologien bak at du synes det er «creepy» at mannlige onaniprodukter ser naturtro ut, men ikke synes det er «creepy» at dildoer ser naturtro ut. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg er nysgjerrig på psykologien bak at du synes det er «creepy» at mannlige onaniprodukter ser naturtro ut, men ikke synes det er «creepy» at dildoer ser naturtro ut. 

Da misforsto du meg, det var derfor jeg skrev «creepy når den ligner på et HELT menneske». Ser jeg kunne formulert meg bedre. En pocket pussy som ser ut som en fitte, helt greit. En sex dukke, creepy.

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Nysgjerrig95 skrev (1 minutt siden):

Da misforsto du meg, det var derfor jeg skrev «creepy når den ligner på et HELT menneske». Ser jeg kunne formulert meg bedre. En pocket pussy som ser ut som en fitte, helt greit. En sex dukke, creepy.

Ja, jeg ser absolutt den forskjellen. Men hva med onaniprodukter for menn (og kvinner) som bare er utformet som et underliv? Det resten av kroppen er utelukket. Synes du det også er creepy? Hvor går grensen? 

Skrevet

Ja, jeg ser absolutt den forskjellen. Men hva med onaniprodukter for menn (og kvinner) som bare er utformet som et underliv? Det resten av kroppen er utelukket. Synes du det også er creepy? Hvor går grensen? 

Hmm hva mener du nå? Som i en pocket pussy og en dildo? Eller de som inkluderer rumpe osv? Hvis det er sistnevnte synes jeg også det er creepy, spesielt siden de ofte ser ut som de tilhører barn😢

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har fler leketøy til seg selv, enn jeg har til meg selv. Og synes det er like naturlig den veien, som det hadde vært andre veien. Eneste som jeg ikke liker, er sexdukker, det blir bare for creepy for meg. Utover det synes jeg menn skal få slå seg løs med hva en han måtte like av leketøy for menn, akkurat som oss kvinner😊

Anonymkode: 9419a...b4c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Nysgjerrig95 skrev (1 minutt siden):

Eller de som inkluderer rumpe osv?

Ja, det var slike produkter jeg tenkte på. Det finnes jo tilsvarende for kvinner også. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mannen min har fler leketøy til seg selv, enn jeg har til meg selv. Og synes det er like naturlig den veien, som det hadde vært andre veien. Eneste som jeg ikke liker, er sexdukker, det blir bare for creepy for meg. Utover det synes jeg menn skal få slå seg løs med hva en han måtte like av leketøy for menn, akkurat som oss kvinner😊

Anonymkode: 9419a...b4c

Gjelder det sexdukker som «bare» inkluderer underliv og rumpe også, eller bare helkroppsdukker? Hvor går grensen for deg? 

• Liker 1
Skrevet

Ja, det var slike produkter jeg tenkte på. Det finnes jo tilsvarende for kvinner også. 

Jepp, det synes jeg er rart, både hos kvinner og menn. Det viser til en viss desperasjon av en eller annen grunn. Jeg tror forresten en av grunnene til at mange kanskje reagerer sterkere på menns leketøy enn kvinners, er objektifisering av kvinner. Det er ikke et ukjent fenomen at kvinner objektifiseres, og det kan føles som at det forsterkes når menn kjøper leketøy som ligner kvinner.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, det synes jeg er rart, både hos kvinner og menn. Det viser til en viss desperasjon av en eller annen grunn. Jeg tror forresten en av grunnene til at mange kanskje reagerer sterkere på menns leketøy enn kvinners, er objektifisering av kvinner. Det er ikke et ukjent fenomen at kvinner objektifiseres, og det kan føles som at det forsterkes når menn kjøper leketøy som ligner kvinner.

Jeg har selv ett produkt; en Fleshlight. Jeg kunne nok aldri gått til innkjøp av en sexdukke, både fordi jeg aldri verden ville bruke 20 000 kr på noe slikt og fordi jeg ikke vet hvor jeg skulle gjort av den i huset. Men hvis jeg - rent hypotetisk - fikk en disponibel for en dag, så tror jeg at jeg er alt for nysgjerrig til at jeg ikke ville prøve den. 

AnonymBruker
Skrevet

Bruk av vibrator er naturlig. Ingen av mine vibratorer ser ut som en kroppsdel. De har helt andre farger og fasonger. Dildo har jeg hatt, men den var ikke utformet som en penis. 

At menn bruker fleshlights eller butplugs er helt naturlig. Det vil si, at åpningen i fleshlights ser ut som kjønnslepper er unødvendig. Hele underkropper og sexdukker synes jeg er creepy. 

Anonymkode: 92a82...43f

• Liker 7
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dildo har jeg hatt, men den var ikke utformet som en penis. 

He-he, en dildo som ikke er utformet som en penis? 😜

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Spørsmål til kvinner: Er det naturlig at kvinner bruker vibrator, men unaturlig at menn bruker onaniprodukter tilpasset dem? I så fall, hvorfor? 

Jeg har en hypotese om at kvinners holdninger til menns bruk av onaniprodukter har endret seg i det siste, og vil herved gjøre en uhøytidelig undersøkelse for å finne dette ut. Svar ærlig! 

Jeg spør for en venn. 

For min del ser jeg ikke forskjell. Men da tenker jeg på mindre gjenstander, som ringer, stimulatorer osv. Når det gjelder oppblåsbare dukker, er jeg heller ikke imot det, men det ser utrolig teit ut. Jeg hadde ikke klart å være sammen med en mann som hadde sex med en dukke. Hadde ledd hver gang jeg så ham.

Anonymkode: 7efcb...fa5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

He-he, en dildo som ikke er utformet som en penis? 😜

Her er det noen som ikke er så bevandret mht. leketøysutvalget, gitt.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg spør for en venn. 

Synes både kvinner og menn må gjøre det som passer best for dem selv. Jeg bruker ikke vibrator, for jeg opplever at det gjør meg mindre følsom. 

I forhold til menn så heier jeg veldig på at de finner de produktene som de liker. 

Anonymkode: d8c58...8f6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er det noen som ikke er så bevandret mht. leketøysutvalget, gitt.

Vet at det finnes urealistiske dildoer, i glass og sterke farger osv, men selv de er jo utformet som en erigert penis. Det er jo hva de skal imitere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...