AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Jeg har hatt 2 privatvisninger og en fellesvisning og enda ikke solgt. Dette er en leilighet med sentral beliggenhet og litt i overkant av 50 kvm. jeg har kjøpt og er nå livredd for at jeg ikke får solgt. Overtar leilighet om en uke. Hva er din erfaring med salg av leilighet den siste tida eller de siste månedene? Hvor fort gikk det? Hvor mange visninger? Ble det bud? Takk for svar ❤️ Anonymkode: 53864...626
AnonymBruker Skrevet 6. juni #2 Skrevet 6. juni Markedet bremset vel opp etter at det ikke ble senking av renten likevel. Det legges også ut en del tidligere utleieboliger som jeg tipper er i samme segment som din. Jeg ville tatt et søk på Finn og sjekket hvordan du ligger prismessig sammenlignet med lignende objekter i området. Folk er litt på gjerdet igjen etter oppslag om at det legges mye ut fremover mot sommeren, prisene har stagnert litt, og man vil se et rentekutt før man kjøper siden det ikke ble noe sist. Om din leilighet ikke skiller seg spesielt ut er det bedre å ligge litt under snitt på pris. Husker søsteren min skulle selge, og megler bommet på pris. Helt ordinær leilighet som lå på topp prismessig, tok lang tid å få solgt fordi de klamret seg for lenge til prisen megler hadde satt. Det skulle nesten vært ulovlig slik Norges bank har holdt på, snakker om å manipulere markedet. Jeg kom riktignok godt ut av det ettersom jeg solgte noen uker ut i det nye året, akkurat da markedet tok helt av (flyttet inn i et nybygg kjøpt to år før så kom greit ut av det). Mange førstegangkskjøpere som kunne spart noen hundre tusen på å vente 2-3 mnd. da. Leiligheten min gikk 500 000 over prisantydning (67 kvm på østkanten), nå vil jeg tro den hadde gått maks 100 000 over. Anonymkode: a76d4...759 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni Solgte 59 kvm på østlanten i mars og har nettopp hatt overlevering. Hadde to visninger søndag og mandag, og leiligheten ble solgt 180 000,- over prisantydning tirsdag. Nå var den leiligheten priset høyt i utgangspunktet, men megler mente vi hadde lagt oss på riktig nivå. Ser det som ligger ute nå (stort borettslag) er noe lavere priset, men på samme nivå som da jeg solgte i mars - rundt 150-200 000,- lavere enn det jeg la ut min for. Jeg hadde en veldig flink megler som traff på både marked, markedsføring og kjøpegruppe. Anonymkode: 439ad...b2a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå