AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni Når man bor sammen i en familie og alle bruker samme tv i stuen. Når du kjøpte ny tv brukte du da den vanlige youtubekontoen din som du bruker på mobilen? Alle loggene og hva man ser på og har lagret blir jo da synlig for hele familien? Er det noen måte å unngå dette på? Eller hva har dere gjort? For å lage ny youtube må man ha ny Google konto og alt mulig og det vet jeg ikke om går ann en gang. Anonymkode: b5d06...399
Eric_B Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni (endret) Kan lage flere kontoer på YouTube med samme Google-konto. Har en egen på TV-en ja. Kobler du til den du bruker til vanlig vises det som om du ser på mobilen ift forslag og søk osv. Edit på mobil: Deg nederst til høyre - bytt konto - legg til en konto Endret 5. juni av Eric_B
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni Eric_B skrev (7 timer siden): Kan lage flere kontoer på YouTube med samme Google-konto. Har en egen på TV-en ja. Kobler du til den du bruker til vanlig vises det som om du ser på mobilen ift forslag og søk osv. Edit på mobil: Deg nederst til høyre - bytt konto - legg til en konto Men da kan man vel egentlig bare swipe gjennom de forskjellige kontoene på TVen? eller kan man gjøre sånn at det kun er den ene som funker på TVen? Anonymkode: b5d06...399
Eric_B Skrevet 6. juni #4 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men da kan man vel egentlig bare swipe gjennom de forskjellige kontoene på TVen? eller kan man gjøre sånn at det kun er den ene som funker på TVen? Anonymkode: b5d06...399 Ja alle kan bytte mellom fritt som jeg har sett. Mulig det kan settes på kode, ikke prøvd. Jeg har satt opp min med bilde av en TV og navnet "Youtube på TV" som alle bruker. Om innholdet på den kontoen du ikke vil ha opp er sensitivt og du absolutt vil holde den unna tv'en så tenker jeg du må lage en ny g-mail konto og sette opp helt ny youtube. Det er jo mer arbeid med det men er vel bare noe du gjør en gang og så kan være greit nok det. Antar YT-premium går an og hvis du legger til den nye gmailen til familieplanen.
AnonymBruker Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august Du kan jo bare slå av loggen på den kontoen du bruker så er det ingen som får sett på historikken din. Anonymkode: 954b5...15b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå