Hannabanna Skrevet fredag kl 23:18 #61 Skrevet fredag kl 23:18 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er urettfedig for henne som kjøper. Men det er slik livet er. Selvsagt bestemmer du som selger prisen. Var det en jeg kjente med dårlig råd så hadde jeg gitt det bort. Anonymkode: 9a440...36e Det er urettferdig for TS for hun må da betale ekstra for flere esker av det nye produktet. Hva du hadde gjort hvis du kjente noen med dårlig råd er irrelevant. 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:23 #62 Skrevet fredag kl 23:23 AnonymBruker skrev (På 6.6.2025 den 0.31): Urimelig av deg å ta høyere pris enn det du selv betalte. Det synes i hvertfall jeg. Anonymkode: cbf8a...a7e Det er kjøperen og du som er urimelig som mener at ts burde tape flere hundre kroner. Anonymkode: 7bd9e...8a0 2
Hannabanna Skrevet fredag kl 23:24 #63 Skrevet fredag kl 23:24 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Enig. Anonymkode: c07a9...821 Hvorfor det? Du er enig i at ts er urimelig som ikke vil tape flere hundre kroner på ett produkt hun kan bruke selv? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå