svarmeg Skrevet 5. juni 2025 #1 Skrevet 5. juni 2025 Hei! jeg er akkurat begynt på topimax for migrene. Legen sa ingenting om alkohol, men leser på nettet at man skal unngå det. Min migrene trigges lite av alkoholen i seg selv, og føler en vinkveld en gang i ny og ned er en viktig del av mitt sosiale liv, og noe jeg ikke vil miste. hvilken erfaringer har dere med topimax og alkohol? Er det totalforbud eller må man bare gjøre det med litt forsiktighet?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2025 #2 Skrevet 5. juni 2025 Dette må du spørre legen din om, det er jo direkte livsfarlig å ta imot råd fra fremmede på et forum som dette. du ANER ikke hva kvaliteten på svarene er… er du gal!! Anonymkode: 9115e...c9e
Matas Skrevet 6. juni 2025 #3 Skrevet 6. juni 2025 Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen, Matas, moderator.
Fremhevede innlegg