Gå til innhold

Test av menn og renhold... - eksperiment nr 1.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tydeligvis ingen i tråden her som bor med en mann som ikke "tar sin del". Jeg gjorde samme type eksperiment bare for å se om han etterhvert ville legge merke til at noe måtte gjøres. Men det gjorde han ikke. Det ble til slutt så ekkelt at jeg ikke orket mer, men han til aldri tak selv. Selv ikke om jeg ba om det rett ut til han. Dessverre. 😔

Anonymkode: 336a9...607

Samme her. Hans toalett i kjelleren ble ikke vasket på mange måneder, mulig et helt år. Ja, det grodde ting oppi der, så ut som bunnen på havet. Stanken gjorde at jeg sa at det måtte tas.

Hans kontor ble ikke ryddet eller vasket på 2 år. Vi samlet 38 bæreposer med panteflasker, det går 10 flasker i hver pose.

Han vasker ikke klærne sine før han har vrengt underbuksene omtrent.

Han har autisme tror jeg og mener jeg maser dersom jeg kommenterer hvordan det ser ut rundt han hvert halvår.

Anonymkode: 0bb6c...d97

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tydeligvis ingen i tråden her som bor med en mann som ikke "tar sin del". Jeg gjorde samme type eksperiment bare for å se om han etterhvert ville legge merke til at noe måtte gjøres. Men det gjorde han ikke. Det ble til slutt så ekkelt at jeg ikke orket mer, men han til aldri tak selv. Selv ikke om jeg ba om det rett ut til han. Dessverre. 😔

Anonymkode: 336a9...607

Nei, jeg gjør faktisk ikke det - jeg tror faktisk ikke at jeg hadde giddet å bo sammen med en mann som ikke skjønte seg på fullstendig normalt renhold og hygiene....

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Samme her. Hans toalett i kjelleren ble ikke vasket på mange måneder, mulig et helt år. Ja, det grodde ting oppi der, så ut som bunnen på havet. Stanken gjorde at jeg sa at det måtte tas.

Hans kontor ble ikke ryddet eller vasket på 2 år. Vi samlet 38 bæreposer med panteflasker, det går 10 flasker i hver pose.

Han vasker ikke klærne sine før han har vrengt underbuksene omtrent.

Han har autisme tror jeg og mener jeg maser dersom jeg kommenterer hvordan det ser ut rundt han hvert halvår.

Anonymkode: 0bb6c...d97

det derhandler om manglende hygiene og ikkeom autisme! Du har en gris i sengen hver kveld.. 

Anonymkode: a17de...716

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skilte med fra en sånn.

Er nå sammen med en mann som har normalt forhold til rydding og vasking.

Anonymkode: df396...883

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Weaponized incompetence. De vet at huset blir møkkete og at det må vaskes, men de vet også at dama ordner opp hvis de bare venter litt eller gjør en dårlig jobb. 

Jeg gidder ikke slike menn lenger. Livet er for kort til å leke husmor for en gris! 

Anonymkode: 6c81a...8a8

Du må også slutte å se for mye på TikTok. Lag kamp og drama av alt!!!! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...