Gå til innhold

KGs Big Brother!

Anbefalte innlegg

Gjest Bellatrix
Skrevet

# Dag 1

Markus i Oslo innrømmer med en gang at han ikke liker utseendet til Geri. Han mener hun ser ut som en lesbe. Etter en stund finner man ut at Champagnepiken er den eneste lesben i huset, selv om Superlammet senere innrømmer at han er usikker på sin egen legning.

# Dag 3

Deltagerne setter seg ned for å diskutere hvordan de skal organisere og fordele alle arbeidsoppgavene i huset. King James skaper spenning ved å si at kjøkkenet er hvor kvinnfolk hører hjemme. Yvonne slår ham i hodet med tesil.

# Dag 5

Deltagerne får den første oppgaven fra Big Brother : De skal nå lage en Oslo Plaza modell av pizza. Etter mye overtalelse fra King James bestemmer de seg for å satse 50% av neste ukes matbudsjett.

# Dag 8

Arbeidet til ukesoppgaven går som planlagt, men kaos oppstår når Superlammet, som også raskt oppnår ryktet om å være den slappeste og feiteste drittsekken i huset, spiser halvparten av maten de skal bruke til oppgaven. Yvonne er rasende.

# Dag 12

I dag må ukesoppgaven fullføres. Arbeidet går som planlagt, men sekunder før de er ferdig, fiser Superlammet noe så sinnsykt inn i helvete jævlig at Oslo Plaza blir blåst sønder og sammen!!! Big Brother bekjentgjør at oppgaven mislyktes. Geri begynner å grine..

# Dag 13

King James ble stukket på armen av en veps.. Ikke en særlig spennende dag...

# Dag 16

Big Brother er redd for at ting kanskje kan begynne å bli litt kjedelig, så det blir annonsert at hele gruppen skal ha en stoooor diskusjon om sex. Etter altfor mange flasker cider innrømmer Geri at hun liker å bli dasket på rumpen med tesil. Markus i Oslo sier at han aldri bruker kondomer fordi de gjør brystvorteen hans øm. King James er enig. Champagnepiken begynner å bable om at ingen av de andre i huset har opplevd en skikkelig orgasme fordi de er heteroseksuelle drittsekker hele gjengen! Superlammet sitter stille i sofahjørnet og sjekker opp King James.

# Dag 20

I dag er det den første dagen deltagerne i huset må nominere noen til å bli stemt ut av seerne. Markus i Oslo går systematisk til verks og snakker med alle deltagerne en etter en om hvor mye han virkelig liker dem fordi de er de eneste i huset han føler han virkelig kan snakke med og stole på. Yvonne og Geri har fått flest stemmer og er dermed de to kandidatene som kan bli stemt ut av seerne. Ingen stemmer på Markus i Oslo.

# Dag 22

Yvonne og Geri får vite at de er nominert og bryter sammen i en orgie av tårer og snørr. Deretter klemmer de alle de andre i huset og sier hvor mye de liker dem. Champagnepiken begynner å synge en sang kalt I'm horny, for å få dem til å føle seg litt bedre..

# Dag 27

Publikum stemmer Geri ut av huset. Hun later som om det ikke gjør noe, men klarer ikke å holde seg og bryter dermed sammen i en dam av tårer og snørr samtidig som hun mumler noe om at hun aldri skulle latt de andre få vite at hun liker å bli dasket på rumpen med tesil. Geri forlater huset.

# Dag 30

Forholdene i huset blir strukket nå når resten av gjengen sitter igjen uten Geri. De har også lite mat siden forrige ukesoppgave gikk til helvete. Champagnepiken er nødt til å klare seg uten agurken hun hadde så inderlig lyst på. Yvonne er tydelig deprimert, men blir trøstet av King James som samtidig prøver å berøre hennes rompe.

# Dag 34

Big Brother psykologen ser på opptaket av da King James beføler Yvonnes rompe om og om igjen. Dette er fordi det viser seg å være en interessant psykologisk hendelse og IKKE, som mange andre mener, fordi det vil få opp seertallene. Big Brother opplyser om at den neste oppgaven vil bli å jogge to ganger lengden til ekvator på en tredemølle. Etter litt om og men bestemmer de seg for å satse 40% av matbudsjettet på at de klarer oppgaven.

# Dag 36

Oppgaven går som planlagt selv om Superlammet nekter å løpe fordi brystvorteen hans er litt øm.

# Dag 39

Det blir stor stemning i huset når de får vite at de har klart oppgaven. Superlammet klarte til slutt, etter MYE mas og klaging fra de andre, å løpe de 10 siste meterne og begynte da å skryte over at de ikke ville klart det uten ham og bla bla bla. Yvonne kaller Superlammet en jævla brystvorte.

# Dag 41

Nok en gang er det tid for nominering i huset. Markus i Oslo forteller alle individuelt at han synes Yvonne er ei billig dritthore. Han passer også på å få med at de som vil kan bo i leiligheten hans når programmet er ferdig. Yvonne og King James blir nominert av de andre deltagerne. Ingen stemmer på Markus i Oslo.

# Dag 45

Nomineringsresultatene blir kunngjort. Yvonne kan ikke tro at hun er blitt nominert to ganger på rad!! King James er også opprørt og vender seg til Yvonne for å bli trøstet. Superlammet er fortvilet og innrømmer for Champagnepiken at han tror han er forelsket i King James. Champagnepiken sier at hun ikke liker noen av deltagerne fordi de alle er heteroseksuelle og ikke vil gi henne noe action siden hun er ei lesbe...

# Dag 47

Publikum stemmer King James ut av huset. Yvonne sier hun føler seg dårlig så hun klipper noen hår fra sin rompe og gir de til King James for å vise hvor mye hun bryr seg. Superlammet er også totalt ødelagt, men beholder hårene sine for seg selv. King James forlater huset.

# Dag 50

Big Brother psykologen viser gjentatte ganger klippet når Yvonne klipper hår fra sin rompe. Dette viser seg også å være en interessant psykologisk hendelse. Publikum ser ut til å være enig siden seertallene er enorme.

# Dag 51

Big Brother opplyser deltagerne om at ukesoppgaven blir å rape nasjonalsangen til Kina på 60 sekund. De blir enige om å satse 50% av budsjettet på at de skal klare det.

# Dag 52

Ingen har noen anelse om hvordan nasjonalsangen til Kina går, men Superlammet sier den minner litt om Rosa Helikopter. Deltagerne velger Markus i Oslo til den personen som skal fremføre sangen.

# Dag 56

Markus i Oslo klarer faktisk å rape nasjonalsangen til Kina helt feilfritt, og som om ikke det var nok, så raper han i tillegg God Save The Queen, I'm horny og theme-låten til Nytt på nytt. Han blir utnevnt til helt, selv om 98% i en fersk spørreundersøkelse har lyst til å drepe jævelen.

# Dag 58

Det er nomineringstid igjen og Markus i Oslo forteller alle at han har en villa liggende sør i Frankrike og at de kan komme og bli en helg hvis de har lyst. Superlammet og Champagnepiken blir nominert. Ingen stemmer på Markus i Oslo.

# Dag 59

Superlammet og Champagnepiken tar nomineringen med sans og samling og snakker med Markus i Oslo og Yvonne for å finne ut hvorfor de stemte på dem. Markus i Oslo sier ingenting, men Yvonne påstår at Superlammet er en arrogant, lat, egosentrisk dritt av en brystvorte før hun bryter sammen i tårer og snørr..

# Dag 62

Publikum stemmer Champagnepiken ut av huset og det ser ut som om alle de andre gir faen i det. Champagnepiken forlater huset.

# Dag 63

Markus i Oslo blir den første i huset som blir filmet mens han sitter å gir seg selv litt nytelse.. Dette opptaket forblir en av favorittene til Big Brother psykologen som sier at det gir oss en ekte innsikt i hvordan Markus i Oslos hjerne fungerer og viser oss hans sanne personlighet. Med andre ord, han er en wanker.

# Dag 64

Big Brother gir de 3 gjenværende deltagerne oppgaven i å skuffe 5000 tonn Sjiraffdritt med tesil. Markus i Oslo er litt usikker men Superlammet er helt sikker på at de skal klare det, siden han påstår han har vært borti noe lignende når han var yngre. De satser 50% på at de skal klare det.

# Dag 65

Helt uventet bryter Superlammet sammen og griner som en drittunge og sier at han kommer til å forlate huset. Han påstår ukesoppgaven har brakt frem vonde minner om Sjiraffulykken han hadde som ung. Yvonne prøver å overtale ham til å bli, mens Markus i Oslo sitter i sofahjørnet og gnir seg i hendene. Superlammet bestemmer seg for å forlate huset.

# Dag 66

Med bare 2 deltagere igjen ser det ut som om Sjiraffdritt oppgaven blir umulig. De feiler stort og blir sinnsykt drita på en slags grønnsakvin Yvonne lagde av noe som ligner på noen råtne gulrøtter som ble funnet i hagen utafor huset.

# Dag 67

Det er nomineringstid for siste gang. Markus i Oslo frir til Yvonne og hun sier ja. Det kom heller ikke som noen overraskelse at Markus i Oslo nominerer Yvonne. Men det kom som en stor overraskelse at Yvonne gjorde det samme!

# Dag 68

Når deltagerne får vite nomineringsresultatene, godtar Yvonne nederlaget og utroper Markus i Oslo som en verdig vinner. Siden de skal gifte seg snart, sier hun også ja til å suge Markus i Oslo på direkten. Hendelsen blir vist live til hele nasjonen og blir etterfulgt av en tale fra statsministeren. Alle i Big Brother prosjektet puster lettet ut nå som seertallene blir blåst gjennom taket. Markus i Oslo tar millionen sin og flykter til Kina. Ingen, inkludert Yvonne, har sett ham siden...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anerikke
Skrevet

HÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!!!!!

Jeg NEKTER å bli stemt ut først!!!! Jeg nekter!!!!!

Hadde han deranne Markus sett meg hadde han falt pladask!

Og dessuten gråter jeg ALDRI :sur:

Gjest Gjest
Skrevet

Ok.... :overrasket: Du fant på den selv eller?

Skrevet

Merkelig at ikke jeg var med.. :forvirret:

Får søke på KG-brother 2007 istedet..

Gjest King James
Skrevet

ganske bra....Men 47 dager var vel litt i det lengste laget...1 dag hadde vert bedre.

Gjest Anerikke
Skrevet

Synes du burde latt meg vinne. Jeg vet nemlig hvor du bor! Og en eller gang er du nødt til å sove :sjarmor:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Like greit å ikke la deg vinne. Du ville ikke klart deg så lenge i et hus med tullinger likevel.

Gjest Anerikke
Skrevet

Jeg bor ihvertfall i hus med EN tulling! MIN tulling! :hjerter:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg bor ihvertfall i hus med EN tulling! MIN tulling! :hjerter:

Ja, det er bra han er hos deg. Så vet vi hvor vi har han.

Skrevet

HAH!

jeg fikk ikke bli med engang! *råsnurt*

Gjest Bellatrix
Skrevet
HAH!

jeg fikk ikke bli med engang! *råsnurt*

Du er altfor kjedelig til å være med på BB.

Skrevet
Du er altfor kjedelig til å være med på BB.

Den der skal jeg holde mot deg for evig og alltid!

:frustrert:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Den der skal jeg holde mot deg for evig og alltid!

:frustrert:

:overrasket: Shit!

Gjest Bellatrix
Skrevet

Men jeg skal love å være snill.

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Jeg er nå kanskje mest spent på hva som ble sagt i den talen til statsministeren.

:ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg vil tro statsministeren prater om dine gode verdier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...