Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei er veldig glad i sushi og lurte på om noen vet kalori innholdet i noen av bitene på sabrura? Tenkte spesielt på nigiri og frosta maki, er et noen her som vet??

Anonymkode: e676f...c45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er bortimot umulig tippe. 

Men grovt sett er det 50 kalorier pr nigiri, og 30-50 kalorier pr maki. 

Anonymkode: a72e7...043

AnonymBruker
Skrevet

Min strategi er å alltid logge 1000 kcal når jeg spiser ute. Spiser en "normal porsjon" Da overestimerer jeg sannsynligvis av og til, men det er ikke farlig, det gjør jo bare til at jeg går ned i vekt raskere. Koser meg med det jeg spiser, slipper å telle, og får max utav opplevelsen når jeg faktisk betaler for maten.

Anonymkode: 8fe94...9c2

• Liker 6
Skrevet

Nesten alle makiene på Sabrura er frityrstekt, så vil tro utrolig høyt kaloriinnhold på de fleste dessverre 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Min strategi er å alltid logge 1000 kcal når jeg spiser ute. Spiser en "normal porsjon" Da overestimerer jeg sannsynligvis av og til, men det er ikke farlig, det gjør jo bare til at jeg går ned i vekt raskere. Koser meg med det jeg spiser, slipper å telle, og får max utav opplevelsen når jeg faktisk betaler for maten.

Hørres ikke ut som en sunn måte å gå ned i vekt på. Man bør ikke straffe trene for å ha kost seg litt med mat. Tren fordi du synes det er gøy og att de gir deg energi og glede. Man kan skeie ut av og til med restaurant mat uten att det skal ødeleggelse for vekta.

AnonymBruker
Skrevet
anonym35445 skrev (49 minutter siden):

Hørres ikke ut som en sunn måte å gå ned i vekt på. Man bør ikke straffe trene for å ha kost seg litt med mat. Tren fordi du synes det er gøy og att de gir deg energi og glede. Man kan skeie ut av og til med restaurant mat uten att det skal ødeleggelse for vekta.

Det er jo NETTOPP det hun beskriver at hun gjør….

Anonymkode: 223ad...985

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
anonym35445 skrev (58 minutter siden):

Jeg aner ikke hvor du leser "straffetrene" i innlegget mitt 🤔

Nevner ingenting om trening, bare at når jeg går ut og spiser så koser jeg meg uten å tenke på hva maten inneholder, men siden jeg skal ned i vekt og logger kalorier så logger jeg konsekvent 1000 kcal på restaurantbesøk. 

Det er både sunt og det funker for vektnedgang. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg aner ikke hvor du leser "straffetrene" i innlegget mitt 🤔

Nevner ingenting om trening, bare at når jeg går ut og spiser så koser jeg meg uten å tenke på hva maten inneholder, men siden jeg skal ned i vekt og logger kalorier så logger jeg konsekvent 1000 kcal på restaurantbesøk. 

Det er både sunt og det funker for vektnedgang. 

Ah, my bad. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...