AnonymBruker Skrevet 5. juni #24 Skrevet 5. juni Jeg liker godt Lilly , Jenny, Milly, og Molly, Men så har du en helt annen type navn som Gry, Veslemøy, Signy, Nancy, Evy, de er fine på en annen måte. Anonymkode: 3d15f...63c
AnonymBruker Skrevet 5. juni #29 Skrevet 5. juni Jenny Nelly Lilly Hennie/ Henny Anonymkode: 8c66e...a0d
AnonymBruker Skrevet 5. juni #32 Skrevet 5. juni Enny, Emily, Cindy, Mary, Ruby, Molly, Abby, Sally, Ivy, Ally og Tilly. Mine favoritter 😊 Anonymkode: 0e04f...29a
AnonymBruker Skrevet 5. juni #34 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Borgny er kult, syns jeg. Anonymkode: a5867...8e9 Peggy er det ingen som har nevnt. Men det eksisterer jo faktisk også 😊 Anonymkode: 0e04f...29a
Virrevirrevapp Skrevet 5. juni #35 Skrevet 5. juni My Lilly Signy Ruby Cindy Dagny Evy Felicity Gry Haddy Jenny Conny Cily Molly 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #36 Skrevet 5. juni Jenny er det peneste navnet jeg vet om, det heter mi datter 🥰 Anonymkode: 604ed...f7d
AnonymBruker Skrevet 5. juni #37 Skrevet 5. juni neidaså skrev (2 timer siden): Elly. Personlig foretrekker jeg Ellie. Anonymkode: 13d5f...d91
AnonymBruker Skrevet 5. juni #38 Skrevet 5. juni Ruby❤️ Fordi jeg elsker fargen rubinrød. Anonymkode: 017bd...64c 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #40 Skrevet 6. juni Fanny, Nelly, Henny og Jenny. Anonymkode: 4f596...b0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå