AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni Jeg er kvinne, 55 år, og det er så mye lettere for meg å snakke med menn om alt mulig, enn med kvinner. Jeg kan ta igjen når de sier noe til meg som jeg ikke liker, og jeg blir så og si aldri fornærmet av noe. Men med kvinner er det annerledes. Med kvinner er jeg mye mer nærtagende, og jeg sliter med å sette grenser når de går for langt med ting de sier til meg, enten det er på fleip eller ikke. Jeg slapper også mer av med dem, og føler ikke at jeg må være forsiktig for å ikke tråkke dem på tærne eller noe. Lurer på om dette er fordi jeg hadde en ukomplisert far, og en vanskelig og nærtagende mor. Eller hva? Er det andre som tilpasser adferden sin etter hvilket kjønn de snakker med og reagerer forskjellig på ting de sier? Anonymkode: da01e...2af
AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni Jeg er en heterofil mann, har vokst opp med alenemor, og forholder meg lettere til kvinner. Anonymkode: e203a...52f 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Lurer på om dette er fordi jeg hadde en ukomplisert far, og en vanskelig og nærtagende mor. Mest sannsynlig, vil tro du er usikker på andre damer pga det. Anonymkode: e8b68...aca 3
BeepBoop Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni Har vokst opp med en alenefar på 70-tallet, og oppfører meg likt uansett hvilket kjønn det dreier seg om. Det er ikke kjønnet som avgjør om jeg går bra overens med folk eller ikke, det er personligheten. 1 2
Lava Anne Skrevet 5. juni #5 Skrevet 5. juni For meg teller personlighet mest og jeg går går derfor godt med begge kjønn, så lenge de har en personlighet som matcher min. Når det gjelder emosjonell støtte og anerkjennelse, som jeg har trengt mye av på grunn av emosjonelt ustabile foreldre i barndommen, så har kvinner trukket det lengste strået. Det er mine kvinnelige venner som har sørget for at jeg har mye bedre selvfølelse i dag.
AnonymBruker Skrevet 5. juni #6 Skrevet 5. juni Jeg har opplevd seksuelle misbruk i barndommen og opplevd mye vold og trusler fra menn samt at jeg får jo med meg ting og navn i samfunnet som f.eks Andrew Tate. Selv om jeg vet jo at ikke alle menn er slik, påvirkes jeg av det. Jeg hadde f.eks eksamensoppgave hvor vi kunne velge mellom 3 valgfri case oppgaver. Den oppgaven med en mann var den jeg ønsket mest å skrive om, men alt i meg sa at jeg aner ingenting om menn, de fremstår som rene ailiens for meg, har de følelser i det hele tatt? De fremstår så anerledes.. Så jeg tok den oppgaven som omhandlet en kvinne i stedet selv om den var mindre interessant. Jeg har få (ingen) mannlige venner og trives best med kvinner. Anonymkode: a4c9a...b7c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå