AnonymBruker Skrevet 8. juni #21 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du har samme holdninger som min kone. Ja, kanskje det er løsningen, bare stikk! Anonymkode: b68dc...ca7 Jeg tror informasjonen i innlegget du siterte gikk rett forbi deg. Om dette er som mellom deg og din kone fikk du veldig nyttig informasjon i det innlegget. Bare stikk var den minst vesentlige informasjonen i det hun fortalte. Anonymkode: dc765...b6f 2 3
gopi90 Skrevet 8. juni #22 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (På 5.6.2025 den 21.06): Jeg føler meg veldig ensom til tider sammen med partner. Føler jeg ikke kan live ut eller uttrykke alt jeg ønsker å prøve seksuelt. Blir det noe betre eller er livet for kort for å bruke det på en prippen partner? Er det kun vanilje sex, uten noe forspill et par ganger i uka jeg må forsone meg med? Kan jeg bli lykkelig? Anonymkode: b68dc...ca7 Livet er kort sex er viktig i live
AnonymBruker Skrevet 8. juni #23 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei vaniljesex her, jeg en typisk 3 barns mor med små barn har slitt litt med lysten, men prøver å vise interesse/intativ, men da er jeg mest lysten på «vaniljesex» men mister lysten totalt for da har han er nærmest en oppskrift i hodet, først skal det være oralsex til jeg kommer, så skal jeg suge han litt, og så vil han at jeg skal ri, bytte til lotus, bytte til at jeg har hælene bak hodet, så bakfra, og at det alltid skal vare så lenge og bytte mange stillinger er ganske slitsom når man sliter med lyst, men han er ikke fornøyd da heller. så ja, om vanilje er kjedelig, stikk!!! Anonymkode: 0b8d0...6b0 Jeg skjønte ikke helt. Alt du beskriver er vaniljesex? Anonymkode: 45a86...6b3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #24 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (På 5.6.2025 den 21.06): Er det kun vanilje sex Man skal aldri tvinge eller presse andre til å bli med på kinks hvis de kun ønsker vaniljesex. Da må du finne en annen partner. Anonymkode: 45a86...6b3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #25 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg skjønte ikke helt. Alt du beskriver er vaniljesex? Anonymkode: 45a86...6b3 Kanskje fordi TS har skrevet at han kun har/får vaniljesex i hovedinnlegget.🥴 Mener nok vanlig sex. De fleste kvinner ønsker ikke sex uten forspill, så her er det noe som skurrer hos TS. Anonymkode: 77b4b...477 1
Bamseklemmer Skrevet 8. juni #26 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Da har han antagelig forknytt kvinne med mye skamfølelser rundt det seksuelle, eller svært lav lyst. Såpass at sex bare er en oppgave å utføre. For det første kan trygghet dyrkes frem, med en mann som gir henne større trygghet. Det andre er nok vanskelig å fikse. Ja det første er nok ikke bare enkelt det heller. Vet at eksen til min mann var slik, og selv om jeg opplever ham som utrolig trygg og god, så min seksuelle trygghet og tillit er nesten grenseløs ovenfor ham, så klarte han ikke å få henne til å slå seg mer løs. De var gift i 10 år, uten at hun noen ganger berørte hans penis. Hun likte sex forsåvidt, men alt annet enn samleie var flaut/ekkelt/pinlig. Anonymkode: dc765...b6f Takk.. det gir mening og forståelse av det du skriver👏 Om en kvinne gjør seg kåt på forhånd eller har forspill før sex, gjør vel samme nytten. Men med tanke på det biologiske som bør skjer i vaginaen, som gjør at kroppen klargjøres for sex er såå viktig.: Vaginaen retter seg ut og blir 5-10cm lengre.. vaginaåpningen blir strammere, og innvendig produseres væsker for bedre glid. Og vaginaen blir også videre innvendig, samtidig gjør en del hormoner at det blir "behagelig å ha sex". Stigende opphisselse underveis, gjør at kvinnen kommer i platå 2. Dette tar jo en del tid.. og den tiden er jo det man bruker i forspill.. Så uten forspill eller ikke kåt på forhånd: Da blir det neppe godt å ha sex.. Noen synes det er tørt å lese biologiske forklaringer.. Men sum sumarium: alle kvinner trenger tid før sex! 🥰 Sexlyst kommer uten tvil av behagelig opplevd sex.. Hvis ikke kvinnen kommer i platå 2, blir naturligvis dårlig og ubehagelig sex.. og det kan være årsaken til lite sexlyst. En annen ting.. alle negative følt opplevelser med en partner, skremmer orgasmene langt vekk🤭 Trygghet er svært viktig ja.. det er vel derfor vi hjelper og samarbeider om felles trygghet.. I stort sett alle innlegg i seksualitet som jeg leser, kommer problemene av manglende samarbeid og kommunikasjon. Også av manglende info.. Skulle gjerne ha hørt dama til TS sin versjon om mannen🤔 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #27 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (På 5.6.2025 den 21.06): Jeg føler meg veldig ensom til tider sammen med partner. Føler jeg ikke kan live ut eller uttrykke alt jeg ønsker å prøve seksuelt. Blir det noe betre eller er livet for kort for å bruke det på en prippen partner? Er det kun vanilje sex, uten noe forspill et par ganger i uka jeg må forsone meg med? Kan jeg bli lykkelig? Anonymkode: b68dc...ca7 Har du følt deg ensom i forholdet lenge? Godt mulig at du kunne fått det mye bedre med noen andre. Men vi vet jo ikke hvilke kvaliteter partneren din har ellers Anonymkode: 81432...900
AnonymBruker Skrevet 10. juni #28 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (På 5.6.2025 den 21.06): Jeg føler meg veldig ensom til tider sammen med partner. Føler jeg ikke kan live ut eller uttrykke alt jeg ønsker å prøve seksuelt. Blir det noe betre eller er livet for kort for å bruke det på en prippen partner? Er det kun vanilje sex, uten noe forspill et par ganger i uka jeg må forsone meg med? Kan jeg bli lykkelig? Anonymkode: b68dc...ca7 Hvis du med vaniljesex mener kjedelig sex/kun misjonær (vaniljesex betyr egentlig noe annet...) og dama ikke vil ha forspill, så tyder jo det på at hun har pliktsex og at hun ikke koser seg i det hele tatt. Det er jo da basert på erfaring med sex med deg i noen år, så her bør du se på hva du kan gjøre for å få henne til å kose seg under sex og slutte å ha så j...lig mye fokus på deg selv og alt DU vil prøve. Hun er ikke en dukke du skal bruke til å prøve ting på, og hvis du vil ha et bedre sexliv med dama di må din oppgave bli å finne ut hvorfor din oppførsel i senga gir henne en så kjip opplevelse at hun prøver å få det kjappeste mulig overstått. Så finn ut hva hun liker, hva som tenner henne, og les litt om hva som er godt for kvinner kanskje, fremfor å fokusere på alt DU vil hele tiden. Og snakk med henne. Anonymkode: 45a86...6b3 5
AnonymBruker Skrevet 11. juni #29 Skrevet 11. juni Bamseklemmer skrev (På 8.6.2025 den 5.56): Takk.. det gir mening og forståelse av det du skriver👏 Om en kvinne gjør seg kåt på forhånd eller har forspill før sex, gjør vel samme nytten. Men med tanke på det biologiske som bør skjer i vaginaen, som gjør at kroppen klargjøres for sex er såå viktig.: Vaginaen retter seg ut og blir 5-10cm lengre.. vaginaåpningen blir strammere, og innvendig produseres væsker for bedre glid. Og vaginaen blir også videre innvendig, samtidig gjør en del hormoner at det blir "behagelig å ha sex". Stigende opphisselse underveis, gjør at kvinnen kommer i platå 2. Dette tar jo en del tid.. og den tiden er jo det man bruker i forspill.. Så uten forspill eller ikke kåt på forhånd: Da blir det neppe godt å ha sex.. Noen synes det er tørt å lese biologiske forklaringer.. Men sum sumarium: alle kvinner trenger tid før sex! 🥰 Sexlyst kommer uten tvil av behagelig opplevd sex.. Hvis ikke kvinnen kommer i platå 2, blir naturligvis dårlig og ubehagelig sex.. og det kan være årsaken til lite sexlyst. En annen ting.. alle negative følt opplevelser med en partner, skremmer orgasmene langt vekk🤭 Trygghet er svært viktig ja.. det er vel derfor vi hjelper og samarbeider om felles trygghet.. I stort sett alle innlegg i seksualitet som jeg leser, kommer problemene av manglende samarbeid og kommunikasjon. Også av manglende info.. Skulle gjerne ha hørt dama til TS sin versjon om mannen🤔 Jeg vet at enkelte synes det du skriver er svulstig, men jeg skulle virkelig ønske mange leste det du skriver, og delte din interesse for hvordan kvinner fungerer. Jeg som kvinne har til og med hatt nytte av informasjon du deler. At å slappe av i nedre magemusklene er viktig. Jeg fikk tidligere ikke orgasme ved fingring, fordi jeg har hatt tidligere dårlige opplevelser med det og var derfor litt forknytt. Et råd du skrev om dette løste problemet. Jeg fokuserte på pust, ro og å slappe av i musklene i magen, og så skjedde det bare. Jeg visste jo at nåværende partner ikke ville gjøre meg vondt, så det var bare en mental sperre og å knyte seg. Det er sørgelig mange kvinner som aldri har opplevd virkelig deilig sex. Vi har ingen god kultur for å få god seksuell forståelse, og når man begynner med dårlige opplevelser baller det gjerne bare på seg, fordi man tror det skal være slik, og ikke får opplevelser som snur ting i mer riktig retning. De negative til svært labre opplevelser med sex fører heller til å knyte seg, og til å miste forventninger og tro på at sex kan være helt vidunderlig fantastisk. Potensialet man har i seg blir så aldri forløst. Noen voldsom interesse for sex er selvfølgelig heller ikke å vente når man aldri har opplevd det fantastisk, men knapt smålunkent. Og ja, forspill og pirring er nødvendig for å kunne komme til fantastisk. Spesielt om man ikke har så gode erfaringer fra tidligere at kroppen responderer i henhold til store forventninger, men kun kjenner til heller labert utbytte av sex. Jeg har selv vært den kvinnen som ikke visste og ikke forventet bedre, fordi jeg ikke hadde hatt noen fantastiske opplevelser med sex. Så var jeg heldig og traff på mann som åpnet det universet for meg, og det var... noe helt annet! Ikke bare småkoselig, men primitiv galskap og utrolig nytelse som kan gjøre deg religiøs i øyeblikket. Mange kvinner tror oppriktig at sex bare er småkoselig, på sitt beste, et ork på sitt verste, og aksepterer det som at slik er det, fordi de aldri har opplevd mer enn det. Kan ikke engang skylde på menn for dette, for mange kvinner vet ikke bedre selv, og kan ikke instruere menn i noe de ikke vet om engang. De tror selv at this is it! Ikke noe fantastisk, bare småkoselig, i beste fall. Å gi det ro og tillit, og ha skikkelig forspill, kan omvende mange kvinner, men det skjer jo ikke når verken kvinnen eller mannen skjønner at det er betydelig mer å hente i sex enn det de så langt har bedrevet. Anonymkode: dc765...b6f 3 1
Bamseklemmer Skrevet 11. juni #30 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet at enkelte synes det du skriver er svulstig, men jeg skulle virkelig ønske mange leste det du skriver, og delte din interesse for hvordan kvinner fungerer. Jeg som kvinne har til og med hatt nytte av informasjon du deler. At å slappe av i nedre magemusklene er viktig. Jeg fikk tidligere ikke orgasme ved fingring, fordi jeg har hatt tidligere dårlige opplevelser med det og var derfor litt forknytt. Et råd du skrev om dette løste problemet. Jeg fokuserte på pust, ro og å slappe av i musklene i magen, og så skjedde det bare. Jeg visste jo at nåværende partner ikke ville gjøre meg vondt, så det var bare en mental sperre og å knyte seg. Pluss resten, som jeg har lest 3 ganger🫠 Jeg er meget takknemlig av å se at rådet hjalp deg.. jeg reagerte med å bli litt rørt, og samtidig kjente på en enorm glede av å glede deg. Etter 10 minutters stillhet, lot jeg det synke inn.. Ok, jo jeg skriver svulstig, men noen ganger må jeg bruke det for lettere forståelser. Men å skrive svulstig er ikke dårlig forumskikk.. Det er tross alt dårlig forumskikk, som gjør at brukere blir suspendert. Så jeg føler meg på trygg grunn😉 Trygg grunn er jeg også med mine råd.. Mye av det jeg skriver er hentet fra biologien, og i ditt tilfelle hentet jeg også noe fra "Orgasme-forståelsen". Altså av ting som skjer fysisk og psykisk slik at orgasmen oppnås. Samlet er dette en del av den seksuell forståelsen, mennesker trenger for å forbedre sexlivet sitt på. De er mange som ikke har fordypet seg i seksualitet, og derfor går glipp av mye nytelser. Derfor kommer jeg med råd som hjelper, for jeg gjør det for å glede noen som sitter fast. Takknemlighet opplever jeg enkelte ganger her på forumet, men opplever det mest i privaten, pm, og på andre plattformer. Da kan vi diskutere med fri flyt, uten å bli forstyrret💞 Resten av det du skriver er jo seksuell forståelse, for du har dine tanker og erfaringer som stemmer.. Sexlyst på en partner er en ting, men man bør jo også være nysgjerrig og ha lyst til å ha god sex. Å lese kunnskap som forbedre nytelser, gjøres i grunn for å være god med seg selv. Så onani er også en fin ting, for å elske seg selv. Vellykket onani hjelper også på selvtillit og tryggheten på egen kropp❣️ Derfor visdomsordet: "Man må elske seg selv først, før man kan elske andre"🤭 Vet ikke om dette svaret ble godt nok.. en ting er iallefall sikkert: Ikke bruk unødvendig tid på en som er prippen😇 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #31 Skrevet 11. juni Erfarenmann skrev (På 6.6.2025 den 10.35): Å gå rundt med lengsler og behov man ikke får leve ut er ødeleggende. Det kommer jo helt an på hva behovet er. Det er jo ting og tang som er behov som kanskje ikke er forenlig med hva man kan forvente i et forhold. Anonymkode: f02c1...fd7 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni #32 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (På 6.6.2025 den 22.12): Spørsmålet er vel om livet er for kort til å leve sammen med noen du ikke er seksuelt kompatibel med. Og det er det jo bare du som kan svare på. Anonymkode: 76860...71d Signerer denne. Samtidig, hvis man har rukket å få barn sammen og å leve sammen i 5-10 år ++, så bør man klare å forstå at kameler ofte må svelges på daglig basis for husfredens skyld. Og selv om man ikke ønsker smertefull analsex daglig eller deepthroat så man brekker seg og tårene spruter, så er man ikke prippen vanilje. Anonymkode: 131f0...fd4 1
Erfarenmann Skrevet 11. juni #33 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det kommer jo helt an på hva behovet er. Det er jo ting og tang som er behov som kanskje ikke er forenlig med hva man kan forvente i et forhold. Anonymkode: f02c1...fd7 Spiller ingen rolle hva behovet er. Om det er viktig for deg og du ikke får det dekket så er det sånn det er. "Hva man kan forvente i et forhold" er ikke en snever greie. Det kan være nesten alt mulig. Det handler om å finne en partner som liker og ønsker det samme. Dess mer uvanlig behov man har dess vanskeligere blir det å finne en match, selvfølgelig, men så lenge vi holder oss utenfor psykiatrien og det kriminelle så er det få grenser, slik jeg ser det.
AnonymBruker Skrevet 11. juni #34 Skrevet 11. juni Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Jeg er meget takknemlig av å se at rådet hjalp deg.. jeg reagerte med å bli litt rørt, og samtidig kjente på en enorm glede av å glede deg. Etter 10 minutters stillhet, lot jeg det synke inn.. Ok, jo jeg skriver svulstig, men noen ganger må jeg bruke det for lettere forståelser. Men å skrive svulstig er ikke dårlig forumskikk.. Det er tross alt dårlig forumskikk, som gjør at brukere blir suspendert. Så jeg føler meg på trygg grunn😉 Trygg grunn er jeg også med mine råd.. Mye av det jeg skriver er hentet fra biologien, og i ditt tilfelle hentet jeg også noe fra "Orgasme-forståelsen". Altså av ting som skjer fysisk og psykisk slik at orgasmen oppnås. Samlet er dette en del av den seksuell forståelsen, mennesker trenger for å forbedre sexlivet sitt på. De er mange som ikke har fordypet seg i seksualitet, og derfor går glipp av mye nytelser. Derfor kommer jeg med råd som hjelper, for jeg gjør det for å glede noen som sitter fast. Takknemlighet opplever jeg enkelte ganger her på forumet, men opplever det mest i privaten, pm, og på andre plattformer. Da kan vi diskutere med fri flyt, uten å bli forstyrret💞 Resten av det du skriver er jo seksuell forståelse, for du har dine tanker og erfaringer som stemmer.. Sexlyst på en partner er en ting, men man bør jo også være nysgjerrig og ha lyst til å ha god sex. Å lese kunnskap som forbedre nytelser, gjøres i grunn for å være god med seg selv. Så onani er også en fin ting, for å elske seg selv. Vellykket onani hjelper også på selvtillit og tryggheten på egen kropp❣️ Derfor visdomsordet: "Man må elske seg selv først, før man kan elske andre"🤭 Vet ikke om dette svaret ble godt nok.. en ting er iallefall sikkert: Ikke bruk unødvendig tid på en som er prippen😇 🥰 Jeg setter iallefall pris på din begeistring og innsikt. Jeg forstår faktisk ikke hvor sinnet enkelte møter dine innlegg kommer fra, men antar at det kommer fra å føle en utilstrekkelighet/irritasjon over å ikke ha opplevd sex som slik at man forstår at det er vanskelig å beskrive ultimate sexopplevelser som annet enn svulstig begeistret, fordi slikt er nærmest ubeskrivelig. Det er ingenting annet i livet som kan sammenlignes med det å virkelig gi seg helt over i slike opplevelser. Iallefall dersom man som meg aldri har brukt narkotiske stoffer som muligens gir en tilsvarende overjordisk opplevelse. Men fantastisk sex gir uansett ikke de negative konsekvensene narkotika gir, og er forløsende deilig istedenfor. Jeg måtte vente mange år fra seksuell debut for å erfare sex slik, men jeg er likevel heldig i at jeg kom dit. Vet det er sørgelig mange som aldri opplever dette, noen gang. De tror ikke det er mer å hente enn det de så langt har opplevd, og søker det derfor heller ikke. Verken de selv eller partner. Så tenker de at det er dem som beskriver det svulstig som er rare/sprø. Sex er da ikke noe så vanvittig, så viktig eller verdt svulstige beskrivelser! Jo det kan det virkelig være! Potensiale for det finnes i de aller fleste også, men da må det slippes frem. Jeg trodde i årevis at det måtte være noe feil ved meg. At jeg ikke virker skikkelig nok til å kunne nyte sex skikkelig. Menn gjorde det samme, mer eller mindre, så jeg trodde det var rett det de gjorde. Å treffe partner som virkelig brydde seg om mitt utbytte av sex, langt utover villig til å slippe ham til for å gjøre sitt, åpnet meg for hva sex kan være. Vanvittig nytelse, som jeg ikke kan beskrive uten svulstighet selv. Å føle seg i ett med universet og noe guddommelig. Det føles slik. Ikke hver eneste gang riktig nok, for noen ganger er jeg for sliten eller preokkupert til å virkelig slippe alle hemninger, men som narkotika er også de utrolige opplevelser avhengighetsskapende. Å slutte med å få lyst er et ikke- tema når kroppen har fått erfaring med hvor vanvittig fantastisk dette kan være. Så både kvinner og menn hadde virkelig vært bedre stilt ved å lære og ha praksis hvor man utvikler det fulle potensialet i dette. Da får menn neppe kvinner som mister lysta, men heller krevende kvinner som må ha det jevnlig, fordi ingenting annet kan sammenlignes med det. Ingenting annet gi en såååå euforisk opplevelse. (Med forbehold om at det er mulig ulovlige stoffer kan det, men til betydelig større kostnader.) Anonymkode: dc765...b6f
Topper og daler Skrevet 11. juni #35 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (På 7.6.2025 den 22.43): Hei vaniljesex her, jeg en typisk 3 barns mor med små barn har slitt litt med lysten, men prøver å vise interesse/intativ, men da er jeg mest lysten på «vaniljesex» men mister lysten totalt for da har han er nærmest en oppskrift i hodet, først skal det være oralsex til jeg kommer, så skal jeg suge han litt, og så vil han at jeg skal ri, bytte til lotus, bytte til at jeg har hælene bak hodet, så bakfra, og at det alltid skal vare så lenge og bytte mange stillinger er ganske slitsom når man sliter med lyst, men han er ikke fornøyd da heller. så ja, om vanilje er kjedelig, stikk!!! Anonymkode: 0b8d0...6b0 Er ikke alt det du skriver «vaniljesex»? Lurer på hva du legger i begrepet? 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #36 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (På 8.6.2025 den 4.31): Jeg tror informasjonen i innlegget du siterte gikk rett forbi deg. Om dette er som mellom deg og din kone fikk du veldig nyttig informasjon i det innlegget. Bare stikk var den minst vesentlige informasjonen i det hun fortalte. Anonymkode: dc765...b6f Kan du tolke dett innlegget, hva var vesentlig nyttig informasjon. At hun hun ser på sex og samliv som et gjøremål? At hun klager på oralsex og andre "vanilje" type sex aktiviteter? Hjelp meg og andre her å forstå? Anonymkode: b68dc...ca7
AnonymBruker Skrevet 11. juni #37 Skrevet 11. juni Partneren din kan ikke lese tankene dine. Dere må snakke sammen om hva dere ønsker. Anonymkode: 26ac1...bc9
AnonymBruker Skrevet 11. juni #38 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du tolke dett innlegget, hva var vesentlig nyttig informasjon. At hun hun ser på sex og samliv som et gjøremål? At hun klager på oralsex og andre "vanilje" type sex aktiviteter? Hjelp meg og andre her å forstå? Anonymkode: b68dc...ca7 Nei, at hun i utgangspunktet ikke er negativ til å ha sex med ham, men han gjør sex til en tvangspreget rutinepreget cirkus- akrobatikk, og når hun strekker seg langt for å møte ham i det, til tross for at hun er svært sliten, er han likevel misfornøyd. Slik knuser man lyst og sitt eget sexliv. Så om du kjenner deg igjen i det hun forteller lærte du noe om hvordan man ødelegger sitt eget sexliv. Anonymkode: dc765...b6f 1 1
Bamseklemmer Skrevet 12. juni #39 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): 🥰 Jeg setter iallefall pris på din begeistring og innsikt. Jeg forstår faktisk ikke hvor sinnet enkelte møter dine innlegg kommer fra, men antar at det kommer fra å føle en utilstrekkelighet/irritasjon over å ikke ha opplevd sex som slik at man forstår at det er vanskelig å beskrive ultimate sexopplevelser som annet enn svulstig begeistret, fordi slikt er nærmest ubeskrivelig. Det er ingenting annet i livet som kan sammenlignes med det å virkelig gi seg helt over i slike opplevelser. Her var det mye bra å lese👏😘 Sinnet opplever jeg bare på KG da, så jeg tar det ikke så tungt.. Fordommer, Janteloven, sjalusi, sjikanering og forbannelse, er jo enkelt som anonym. Men jeg tenkerofte på: Hvorfor sitter de i sitt eget hus og er forbannet på tekst på internett😅 Svulstig eller en god beskrivelse vitner jo om at ting er opplevd, for sterke deilige minner og erfaringer sitter som støpt i hodene våre. Ja.. det er vanskelig å beskrive hvordan det føles, derfor er det lettere å bruke minnet om hva og hvordan vi hadde sex. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Iallefall dersom man som meg aldri har brukt narkotiske stoffer som muligens gir en tilsvarende overjordisk opplevelse. Men fantastisk sex gir uansett ikke de negative konsekvensene narkotika gir, og er forløsende deilig istedenfor. Jeg måtte vente mange år fra seksuell debut for å erfare sex slik, men jeg er likevel heldig i at jeg kom dit. Vet det er sørgelig mange som aldri opplever dette, noen gang. De tror ikke det er mer å hente enn det de så langt har opplevd, og søker det derfor heller ikke. Verken de selv eller partner. Så tenker de at det er dem som beskriver det svulstig som er rare/sprø. Sex er da ikke noe så vanvittig, så viktig eller verdt svulstige beskrivelser! Haha.. man får iallefall ikke dårlig samvittighet av overjordisk opplevelser, snarere tvert imot og vil oppleve det flere ganger senere. Om ikke all sex er like deilig alltid, prøver vi på nytt når vi er i "form". Selv har jeg nesten aldri har opplevd dårlig sex, for jeg varierer mye, og spør hva som ønskes. Det synes jeg er en del av kosen, med å ha sex med en kvinne. Ikke minst er det spennende og gøy. Jo.. men det er jo sjalusi og misunnelse som gjør meg "rar og sprø".. mens jeg smiler hele veien til senga🤭 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg trodde i årevis at det måtte være noe feil ved meg. At jeg ikke virker skikkelig nok til å kunne nyte sex skikkelig. Menn gjorde det samme, mer eller mindre, så jeg trodde det var rett det de gjorde. Å treffe partner som virkelig brydde seg om mitt utbytte av sex, langt utover villig til å slippe ham til for å gjøre sitt, åpnet meg for hva sex kan være. Vanvittig nytelse, som jeg ikke kan beskrive uten svulstighet selv. Å føle seg i ett med universet og noe guddommelig. Det føles slik. Jeg er glad du åpnet ditt indre syn på sex, og jeg er ganske sikker på at han viste hva som "feilet" deg. Å vise omsorg, respekt og unne deg nytelse, ga deg et nytt perpektiv på sex. Sexen ble noe nytt, som kanskje føltes 10 ganger deiligere.. At du ble takknemlig, har jeg ingen problem med å se💞 Gjensidighet i sex.. føle seg elsket, inkludert og ivaretatt, gir ofte gåsehud og våte øyne. Tankene svirrer.. hva var det jeg nettopp opplevde? AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ikke hver eneste gang riktig nok, for noen ganger er jeg for sliten eller preokkupert til å virkelig slippe alle hemninger, men som narkotika er også de utrolige opplevelser avhengighetsskapende. Å slutte med å få lyst er et ikke- tema når kroppen har fått erfaring med hvor vanvittig fantastisk dette kan være. Så både kvinner og menn hadde virkelig vært bedre stilt ved å lære og ha praksis hvor man utvikler det fulle potensialet i dette. Da får menn neppe kvinner som mister lysta, men heller krevende kvinner som må ha det jevnlig, fordi ingenting annet kan sammenlignes med det. Ingenting annet gi en såååå euforisk opplevelse. (Med forbehold om at det er mulig ulovlige stoffer kan det, men til betydelig større kostnader.) Anonymkode: dc765...b6f Ikke alltid nei.. Kroppen må "hente" seg inn for at det skal bli like deilig igjen. Vanligvis et par dager.. fantasier om det som skjedde vekker kåtheten på ny. Så fantasier er en udiskutert, usynlig og enorm erogen sone. Så bruker du fantasier under sexen, kan det vippe deg over til orgasme. Fantasier kan også gi deg "opphisselses-orgasmer" eller "No hands-orgasm" på engelsk. Pusteteknikk brukes også. Og du kan "simulerer" orgasmen, da tror hjernen at du nærmer deg, og setter igang forberedelsene🪄 Har du prøvd dette? Både kvinner og menn kan lære og trene kroppen for bedre nytelser.. "det sitter i hodet", så det kreves litt samarbeid. Med tanke på oss.. vi er jo et levende bevis på at det nytter👏🥰🤭 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #40 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei, at hun i utgangspunktet ikke er negativ til å ha sex med ham, men han gjør sex til en tvangspreget rutinepreget cirkus- akrobatikk, og når hun strekker seg langt for å møte ham i det, til tross for at hun er svært sliten, er han likevel misfornøyd. Slik knuser man lyst og sitt eget sexliv. Så om du kjenner deg igjen i det hun forteller lærte du noe om hvordan man ødelegger sitt eget sexliv. Anonymkode: dc765...b6f Hun klager på at det skal være variasjon, hun klager på at det skal at det skal ta så så lang tid og hun føler "press". Jeg tolker det så enkelt som at hun mangler alt engasjement. Har passive holdning og fraskriver seg alt ansvar for hvordan deres dynamikk er når det kommer til FELLES sex og samliv. Anonymkode: b68dc...ca7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå