AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni Ja, litt ekstrem overskrift. Men én kollega snakker visst stygt om meg, kropp/utseende/, hun tror visst at jeg har mye menn rundt meg også (noe som.IKKE stemmer. Hun har sluttet å følge meg på sosiale medier ser jeg. Men allikevel går hun ofte inn og kikker på storyen min (ja, for det er enkelt å se). Hun hilser nesten ikke og har et foraktfult blikk når hun ser meg. Jeg synes det er ekkelt, føler at hun følger med på hvordan jeg lever livet mitt, at hun blir en "stalker" som.skal finne enhver mulighet til å.stille meg i er dårlig lys Hva hadde dere gjort? Anonymkode: d688e...400 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni Tja, så lenge du ikke vet sikkert at hun snakker stygt om deg hadde jeg ikke gjort noe. Bortsett fra å legge ut mindre/ingenting på sosiale medier (ikke gi henne gleden av å få noe i kritiserer deg for). Får du «bevis» for at hun snakker stygt om deg hadde jeg tatt det opp med henne, på en ordentlig og voksen måte. Anonymkode: 6a55f...614
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tja, så lenge du ikke vet sikkert at hun snakker stygt om deg hadde jeg ikke gjort noe. Bortsett fra å legge ut mindre/ingenting på sosiale medier (ikke gi henne gleden av å få noe i kritiserer deg for). Får du «bevis» for at hun snakker stygt om deg hadde jeg tatt det opp med henne, på en ordentlig og voksen måte. Anonymkode: 6a55f...614 Jeg har konfrontert henne en gang tidligere da jeg høre av ei felles venninne at hun hadde snakket stygt om.meg , men hun benektet for det, skyldte på den andre venninnen. Så jeg vet at det egentlig ikke nytter..Har fått hørt igjen av flere kolleger over at de reagerer på væremåten hennes overfor meg. Hvis jeg får positiv oppmerksomhet av andre er det himling med øyne og stille prat..Jeg prøver å heve meg over det , kan noen ganger tenke at det er synd på henne som.tydeligvis må være generelt misfornøyd med mye i eget liv..Men.andre ganger blir det slitsomt også Anonymkode: d688e...400
cafflatte Skrevet 5. juni #6 Skrevet 5. juni Du kan starte med å blokkere henne på sosiale medier. Etterhvert ta kontakt med leder. 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni #8 Skrevet 5. juni cafflatte skrev (2 minutter siden): Du kan starte med å blokkere henne på sosiale medier. Etterhvert ta kontakt med leder. Buhu. Kollegaen min ser på mine innlegget i sosiale medier. Anonymkode: acb47...ac3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #9 Skrevet 5. juni Hun har nok lest på kg at man skal si fra om slik. Anonymkode: bed04...491
bunny_94 Skrevet 6. juni #10 Skrevet 6. juni Høres ut som hun er sjalu/misunnelig på deg. Har faktisk en kollega selv som innimellom kommer med kommentarer/stikk som høres uskyldig ut men som oppleves ekstremt frekk og nedlatende. Skjedde senest i går. Hva gjorde jeg? Latet som ingenting, slo likevel av en prat i dag tidlig. Man må jo bare heve seg over det, herregud, alle er jo voksne mennesker. Tenk så ille det ser ut for henne om du er grei og hyggelig med henne hele tiden og hun er stygg tilbake. da går det ut over henne og hennes rykte mens du har integriteten din i boks. Ikke bry deg om at hun ser på storyen din da.. om det plager deg så mye så får du ha privat profil, da får hun ikke sett om hun ikke følger deg.. Høres jo ut som dere er rett fra skolebenken.. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #11 Skrevet 6. juni Det er vel ikke noe å bry seg om? Vær høflig, ignorer alt det andre. Anonymkode: e3321...687
AnonymBruker Skrevet 11. juni #12 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (På 5.6.2025 den 20.58): Ja, litt ekstrem overskrift. Men én kollega snakker visst stygt om meg, kropp/utseende/, hun tror visst at jeg har mye menn rundt meg også (noe som.IKKE stemmer. Hun har sluttet å følge meg på sosiale medier ser jeg. Men allikevel går hun ofte inn og kikker på storyen min (ja, for det er enkelt å se). Hun hilser nesten ikke og har et foraktfult blikk når hun ser meg. Jeg synes det er ekkelt, føler at hun følger med på hvordan jeg lever livet mitt, at hun blir en "stalker" som.skal finne enhver mulighet til å.stille meg i er dårlig lys Hva hadde dere gjort? Anonymkode: d688e...400 Konfronter henne. Si at det ikke er akseptabelt å spre løgner om kolleger og at hvis hun ikke slutter, tar du det videre til hr/ledelse. Anonymkode: 5ae37...131
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå