AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni I tidligere relasjoner med menn har jeg vært svært uheldig. Jeg har møtt ekstremt kontrollerende og sjalue menn, noe som selvsagt har gjort at forholdet ikke har fungert. Tidligere i år ble jeg sammen med en 10 år eldre mann. Han er ikke noe særlig på sosiale medier, noen dager snakker vi mye, mens andre snakker vi lite. Noen ganger bruker han lang tid på å svare, mens andre ganger ikke. I starten syns jeg dette var befriende og deilig pga. hvordan de tidligere forholdene mine har vært, mens nå begynner det å plage meg. Jeg har begynt å føle at jeg har gjort noe galt eller at han er sur for noe. Det må sies at han er en lite sur mann, men vet også at han kan bruke lang tid på å tenke og ta opp ting hvis det er noe. Noe som gjør at jeg titt og ofte går rundt å tenker selv og har vondt i magen pga. usikkerhet. Jeg tror tankene mine kommer fra tidligere forhold, at det har fulgt meg inn i det nye. Noe som er ganske slitsomt. Jeg har lyst til å ta det opp med han, men er usikker på hvordan siden jeg har sagt at jeg er komfortabel med hvordan vi har det. Men disse usikkerhetene tar så mye av tiden og energien min. Dette er en mann jeg ser en fremtid med, men likevel begynner usikkerheten å ta overhånd og jeg lurer på om vi i det hele tatt har en fremtid eller ikke.. Anonymkode: dbc5f...093
AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni Du burde bearbeide de tidligere forholdene dine med en psykolog. Anonymkode: 0a2df...815
Lava Anne Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni Kan godt være at de har fulgt deg noe, ja. Men du trenger ikke å like dette heller. Man må ikke like noe bare fordi det er på andre siden av det man har erfart at man ikke liker. Som oftest er det jo ikke sånn ting fungerer. Hvis du ønsker mer kontakt eller at han svarer litt kjappere når han kan, kan du jo bare si det.
Chantielle Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg