AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni Hvordan klarte du å forsvare deg når de går til angrep og det er som å høre din ekspartner? Anonymkode: 0e43e...996
AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni Forsvarte meg ikke. Lot de gå. Forsvar ville kun trigget de mer. En stor sorg, men med tiden vil jeg kanskje kunne forsone meg med det. Anonymkode: 3cefb...a4e 1 8
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni Jeg tror ikke du kan gjøre noe, de er tydeligvis blitt manipulert av den andre foreldre of fungerer nå i praksis som flyvende aper. Vondt å si skrive det men tror løsningen er det anonym over skriver. Anonymkode: 14fe7...cb9 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #4 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvordan klarte du å forsvare deg når de går til angrep og det er som å høre din ekspartner? Anonymkode: 0e43e...996 Har et slikt søsken, høres ut som, oppfører seg likt og snakker om vår forelder som om hn er gud selv. Vår forelder har vært voldelig på alle måter, oppførsel som ligner en sosiopat. Jeg har prøvd i mange år å ha kontakt med søsken, men oppførselen ble for drøy. Anonymkode: a4d71...010 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni ingen respons er den beste og om nødvendig ingen kontakt dessverre Anonymkode: cbf60...d94 1 1
Disni Skrevet 6. juni #6 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvordan klarte du å forsvare deg når de går til angrep og det er som å høre din ekspartner? Anonymkode: 0e43e...996 Hva om du er problemet, men ikke evner å se det selv, for deretter å ta offerrollen, for deretter å søke sympati på KG. Jeg tror mer på at barn lærer seg å kjenne lukten av dritt, for deretter å unngå den. Å manipulere går med barn, men ungdom/voksen er verre… 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #7 Skrevet 6. juni Hvis barnet er voksen og oppfører seg likt, så er det vel sannsynlig at barnet har arvet disse personlighetstrekkene fra den forelderen. Veldig trist. Man kan også være sikker på at det er sånn en eventuell partner vil bli behandlet, når det til og med går utover ens egen forelder. Det eneste jeg tror man kan gjøre er å ta en ordentlig alvorsprat når ting er rolig og det går an å prate. Så må man håpe at noe fornuft går inn, og at det ikke kun blir angrep og manipulering tilbake. Anonymkode: ea8c8...6d7 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #8 Skrevet 6. juni Disni skrev (8 timer siden): Hva om du er problemet, men ikke evner å se det selv, for deretter å ta offerrollen, for deretter å søke sympati på KG. Jeg tror mer på at barn lærer seg å kjenne lukten av dritt, for deretter å unngå den. Å manipulere går med barn, men ungdom/voksen er verre… Ventet på denne. Anonymkode: 0e43e...996
Disni Skrevet 6. juni #9 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ventet på denne. Anonymkode: 0e43e...996 Er det noe galt med denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå