Gå til innhold

Dere som har sex 1 > 2 ganger daglig ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har selve opplevd foreldreoppgaven, og  har hus ,famiie , og vert yrkesaktive i mange år, og opplevd den omtalte tidsklemma. 

Vi har begge  hatt  perioder der ein slett ikkje har følt   overskudd til sex selv om lysten har vert der.  Sex er noe som har ein har når ein har vert opplagd / overskudd til det, og da gjerne i helgene når begge  har vert fri fra jobbforpliktelser.  

Når ein skal  opp tidleg , og kommer ofte seint hjem, og ein hadde omsorg for  mindreårige så hadde ein slett ikkje alltid  overskudd til sex hver eneste dag.  Sex er no ein  har hatt når  ein har  gått til sengs saman  om kveldene, og ein kunne ha uforstyrret sex.   Etterhvert ble det ubalanse  i  leggetid når dama ble ufør, og hun sitter opp til langt på natt, og  han var yrkesaktive, og sexen er blitt helt  fraverende.

Undres på  når tid på døgnet har dere oftest sex... morgen eller kveld ?

Går dere til sengs til  forskjellige tider eller samtidig ?

Inngår dere forhåndsavtale om sex før dere går til sengs..

Har dere sex tilfeldig sex i stua, baderom, ute i naturen en  ektesengen ?

Har dere hatt sex på kielfergen ?

Anonymkode: 125c0...2c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Undres på  når tid på døgnet har dere oftest sex... morgen eller kveld ?

Går dere til sengs til  forskjellige tider eller samtidig ?

Inngår dere forhåndsavtale om sex før dere går til sengs..

Har dere sex tilfeldig sex i stua, baderom, ute i naturen en  ektesengen ?

Har dere hatt sex på kielfergen ?

Anonymkode: 125c0...2c2

De gangene vi har sex, så er det på kvelden. Ingen av oss gira på «morgenen sex».

vi har separate soverom. Legger oss stort sett samtidig.

Nei vi inngår ikke avtaler om sex på forhånd.

Nei. Vi har aldri sex tilfeldig her og der.

Nei. Har ikke hatt sex på kielfergen.

Anonymkode: 1bdd1...ec1

AnonymBruker
Skrevet

Har sex hver dag, av og til kun oralsex en dag innimellom. 

Vi har sex når vi vil og der vi vil. Morgen, kveld, natt, etter jobb, når vi lager middag osv.

Ingen avtaler eller varsling. 

Flørter, koser, kysser, er nær hverandre. 

Anonymkode: fac77...9ae

Skrevet

Kielfergen, veldig random eksempel, men jo, det har jo faktisk blitt sex der og😂

Ellers har jeg aldri hatt en partner hvor minst én av oss har hatt jobbet skift eller turnus på en eller annen måte. Dermed har det også vært sex til alle døgnets tider. Jeg har aller høyest sexlyst når jeg våkner (når på døgnet det er spiller mindre rolle), og min forrige partner hadde høyest lyst før hun skulle sove. Det var da helt suverent npr hun kom fra nattevakt og jeg våknet etter en god natts søvn, men det eskalerte ofte til det ene og det andre i sofaen foran TV’n, på tur litt avsides i skogen, i båten osv. Det gjelder å gripe sjansen når den byr seg. 

AnonymBruker
Skrevet

Tar som regel to runder på sparket, ikke på to forskjellige tidspunkt på dagen. Personlig er jeg ikke noe glad i morgen sex, dårlig ånde, groggy, ikke noe for meg. Så vi har som regel rett etter jobb eller utover kvelden når vi ser på noe sammen, men har ikke noe fast tidspunkt liksom. Vi legger oss på ganske forskjellige tidspunkt, men det har aldri stoppet oss. Ingen planlegging eller noe sånt. Foretrekker egentlig senga, men har hatt i de fleste rom minst en gang. 

Anonymkode: d4826...ab0

AnonymBruker
Skrevet

Morgensex er den beste sexen fordi jeg er mest kåt om morgenen, hvis jeg ikke er veldig trøtt da.

De første årene av forholdet hadde vi sex overalt, men det har blitt mest i sengen de senere årene eller i sofaen i stuen, og ikke så hyppig sex som flere ganger daglig, da jeg prioriterte søvn, mens han ønsket sex døgnet rundt.

Har aldri hatt sex på Kielfergen, men på toalettet på toget på vei ned Romsdalen, og ble tatt bakfra mens jeg kikket opp på de høye tinder.

Hatt sex på kino, ute i naturen, i offentlig basseng på hotell og flere andre steder.

Anonymkode: 35e71...45b

AnonymBruker
Skrevet

Teller danskebåten?

Sex hver dag har ikke vært aktuelt for oss etter at vi fikk barn, utover på aleneturer etterhvert. Tid og anledning til sex har imidlertid blitt benyttet godt opp gjennom. Mest i senga på kvelden, natta eller morgen, alt etter anledning og gjensidig lyst. Sofaen i stua som nr 2. Diverse steder har også vært åsted. Vi har vært heldige med hverandre og ganske lik kåthet, iver og utbytte av sex. 

Store barn som liksom bestandig var våkne var større utfordringer enn småbarn, og kreativitet måtte økes opp. Man kan heldigvis være borte fra store barn litt, og ene av to har iallefall vært borte en del med venner og aktiviteter. Andre har vært og er mer hjemmekjær, og også mer "upålitelig" i informasjon om hvilken tid vi hadde til disposisjon før vi plutselig ikke var alene lenger. Takk og pris for elektronisk lås med høy lyd! 

Vi går som oftest til sengs samtidig. Ikke bare på grunn av sex, men på grunn av kos, nærhet og litt tid til hverandre da. Kun en periode der han hadde ugudelige arbeidstider streiket jeg angående å legge meg når han måtte legge seg.

Vi lager ikke avtaler, men innimellom ligger det likevel i lufta på en måte, på grunn av seksuell flørt og pirring. 

Det er få plasser vi ikke har hatt sex egentlig, men aldri i en personbil. Jeg har såpass høy og kraftig mann at det aldri har fristet oss. I naturen mange ganger. I en robåt er kanskje dummeste stedet. Vi følte oss langt ute på sjøen, men ved liten bygd hvor kikkert ved vinduet er altfor vanlig. Korttenkt av oss! 

Anonymkode: 14168...522

AnonymBruker
Skrevet

kan være når som helst på døgnet. har vi lyst så har vi sex. spiller da ingen rolle hvor mye klokka er. her om dagen kl 17:00.

ungene var på trening. dagen etter kl 19:00 i stua. ungene på hvert sitt rom langt inni sin egen verden forran skjerm og headsett. 

tidligere i uka en kjapp en på badet. null stress. vi sier alltid. har man lyst, har man lov. 

sex på kielferga. ja. 

Anonymkode: ad7d5...b58

AnonymBruker
Skrevet

Blir faktisk sugd av kona nå.

Anonymkode: a44ff...1ba

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

🤣

Anonymkode: ad7d5...b58

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gikk det for deg, eller suger hun enda?

Anonymkode: 44949...9ab

AnonymBruker
Skrevet

Dette går i perioder. Vi legger oss samtidig. Gjennom flere år hadde vi nesten alltid sex om kvelden, før vi skulle sove, slik at sex gled direkte over i søvn. Og halvparten av dagene ble det også morgensex, med uvaskede kjønn fra kvelden før. Dette var stort sett nok, selv om det i helgene kunne bli mer enn én runde om morgenen, og/eller ettermiddagslek også. Det er som regel helgesexen som er variert, for sen kveldselskov og tidlig morgensex blir ikke sånn, dels på grunn av at det er sent og dels fordi det er lite tid.

Å finne tid om morgenen når vi skal opp og på jobb, er jo en utfordring. Men et kjapt knull kan ta to minutter, og selv en mer doven, halvsøvnig runde trenger ikke å ta mer enn fem. Å dusje er jo likevel nødvendig, siden det aldri blir kveldsdusjing, og da må vekkerklokken på tidlig. Aldri forhåndsplanlegging, det bare skjer.

Plutselig og spontan sex i uvante omgivelser skjer ikke så ofte. Det var mer før da vi var yngre. Vi traff hverandre veldig tidlig, klarte å la være å ha samleie til vi passerte 16. Men munnsex og pussyslide forekom før det. Da vi ble samboere og senere gift, ble nok de fleste rom brukt, og på turer i skogen og på stranden. Men etter hvert er vi jo blitt trygge på at vi er der for hverandre hele tiden og trenger ikke stresse, dessuten liker vi bedre komforten i en seng. Kielfergen har vi aldri hatt sex i, men på nattoget til Bergen og på flytoalettet til Hellas.

Anonymkode: d0fae...d67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...