AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni Hva tenker du da? Har du sagt i fra? Har hun sluttet å pynte seg og bry seg om utseende pga økt vekt, overgangsalder m.m? Jeg tror jeg er i ferd med å bli ei sånn dame Men vurderer ta grep før det går for langt...hoppar i joggebukse med en gang jeg kommer fra jobb...hvordan hadde du som mann ville blitt overraska i en sånn situasjon? hva hadde du likt at dama di gjorde? Anonymkode: f33b8...801 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni Mannen synes jeg er mest sexy uten sminke og håret i en dott. Gjerne t-skjorte og joggebukse på også. Anonymkode: 5bcad...7c3 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni Jeg hopper også i joggebuksa etter jobb, det samme gjør mannen😅 men altså, det finnes mange fine joggebukser da, trenger jo ikke å gå i den styggeste buksa liksom. Anonymkode: f0856...8c3 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni En vanlig mann er gjerne fornøyd så lenge han får mat og sex og nok søvn. En flaske vin i ny og ne 😅 Anonymkode: 224c1...27b 11
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Mannen synes jeg er mest sexy uten sminke og håret i en dott. Gjerne t-skjorte og joggebukse på også. Anonymkode: 5bcad...7c3 Men du er verken overvektig eller dvask, vil jeg tro? Anonymkode: db939...337 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni #6 Skrevet 5. juni Jeg skifter også når jeg kommer hjem, men aldri til joggebukse. Jeg skifter til en fin og komfortabel kjole, hvis jeg ikke allerede går i det da. Sminker meg ikke mye, men passer alltid på at håret er i en fin høy hestehale eller stellt ned, og at jeg har stelte øyebryn osv. Farger øyebrynene og øyevipper jevnlig og napper øyebrynene pent, så slipper jeg sminke. Bare det gjør mye. Eneste gangene jeg går rundt i slitne klær og håret til alle kanter, er hvis jeg er veldig syk. Har lagt på meg litt etter graviditeter, men har vært heldig med hvordan det har lagt seg og det er ikke snakk om alt for mye. Anonymkode: 0e263...1b3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #7 Skrevet 5. juni Jeg praktiserer en blanding. Dongrie bukser, kjole, jogebukser, ull thights, ull bukser. Jeg er tynn, ikke bedre det enn å være feit. Mannen går alltid i jeans. Anonymkode: cad3d...20d
AnonymBruker Skrevet 5. juni #8 Skrevet 5. juni Jeg hopper rett inn i store koseklær hjemme. Han rett i shorts og t skjorte 🤭 Men jeg trener daglig og holder meg fit, sminker meg hver dag og steller negler og liker å føle meg fresh. Han synes jeg er nydelig uten sminke, men jeg tar vare på meg selv for min egen del. Er selvsagt en bonus at han finner meg sexy da 🤭 Han er derimot ikke trent og har fått litt bamsemage. Synes allikevel han er digg og vi har masse rå og deilig sex. Anonymkode: 36579...9af 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #9 Skrevet 5. juni Ja, de senere år så har hun sluttet å sminke og stelle seg, ihvertfall for meg og kanskje seg selv. Hun er ufør, så sånn sett så trenger hun ikke å stelle seg for å gå på jobb. Når hun jobbet var hun alltid tipp-topp, ingenting som var overlatt til tilfeldighetene, nesten som det var litt for mye. Men om hun skal noe, jenteklubb eller bare ut av huset, så sminker og steller hun seg. Hun er ikke den mest sosiale, så det blir ikke veldig ofte. Så mitt bilde på henne nå, er ei dame som går rundt i kosebukser og driter litt i hvordan hun ser ut, det indikerer vel at hun tar meg litt for gitt også. Hun er veldig heldig i fra naturens side, og har både flott utseende og kropp selv i satt alder. Men at hun aldri gjør litt innsats for å pynte seg mens det er kun oss, gjør litt med kjemien. Det gjør også litt med tenningen min, for hun er ikke den mest aktive, er kanskje litt bedagelig anlagt, og når hun ikke steller seg heller, så forsterkes inntrykket av "bedaglig dame som gir faen". Den senere tid så har ikke jeg hatt like lyst på henne, prøver nesten å unngå situasjoner der jeg frykter hun vil ha seg litt kos eller hoppe til sengs. Nei hun trenger ikke være sminket for at jeg skal tenne på henne, men nå er det blitt noe med hele pakken som gjør at jeg sliter med å få lyst på henne. Anonymkode: e4021...c9d 3 3
Helene1982 Skrevet 5. juni #10 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, de senere år så har hun sluttet å sminke og stelle seg, ihvertfall for meg og kanskje seg selv. Hun er ufør, så sånn sett så trenger hun ikke å stelle seg for å gå på jobb. Når hun jobbet var hun alltid tipp-topp, ingenting som var overlatt til tilfeldighetene, nesten som det var litt for mye. Men om hun skal noe, jenteklubb eller bare ut av huset, så sminker og steller hun seg. Hun er ikke den mest sosiale, så det blir ikke veldig ofte. Så mitt bilde på henne nå, er ei dame som går rundt i kosebukser og driter litt i hvordan hun ser ut, det indikerer vel at hun tar meg litt for gitt også. Hun er veldig heldig i fra naturens side, og har både flott utseende og kropp selv i satt alder. Men at hun aldri gjør litt innsats for å pynte seg mens det er kun oss, gjør litt med kjemien. Det gjør også litt med tenningen min, for hun er ikke den mest aktive, er kanskje litt bedagelig anlagt, og når hun ikke steller seg heller, så forsterkes inntrykket av "bedaglig dame som gir faen". Den senere tid så har ikke jeg hatt like lyst på henne, prøver nesten å unngå situasjoner der jeg frykter hun vil ha seg litt kos eller hoppe til sengs. Nei hun trenger ikke være sminket for at jeg skal tenne på henne, men nå er det blitt noe med hele pakken som gjør at jeg sliter med å få lyst på henne. Anonymkode: e4021...c9d Hvis jeg var deg ville jeg tatt henne med ut på en date av og til. Jeg tror ikke det er mange som pynter seg for å se TV eller ta oppvasken. 9 15
AnonymBruker Skrevet 5. juni #11 Skrevet 5. juni Jeg er så glad og takknemlig for at jeg har en mann som elsker meg. Vi har hund og er friluftsmennesker begge to og når vi er sammen er det enten daffe og koseklær som er behagelig, varme og gode å gå i som gjelder (for oss begge) eller turklær. Ute på jobb er det litt finere. Han har sett meg i mine mest uperfekte og ujålete øynenblikk, vi utholder morgenhår og morgenånde, vi har vært syke sammen og alt det andre et ærlig samliv bærer med seg. Han vet om alle mine svake sider og alle mine styrker og han har ingen problem med å bli tent og kåt på en telttur langt fra både sminkevesken, kjoler og rettetang. Jeg kunne ikle levd med en mann som hadde ment jeg skulle sitte spjåket og oppdollet i sofaen som rent pyntematrialet. Jeg er et levende menneske som lever et liv, det livet leves i gode, myke behagelige klær og naturlighet i våres hjem og det er da heldigvis godt nok. Anonymkode: 6005a...c7d 4 3 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni #12 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, de senere år så har hun sluttet å sminke og stelle seg, ihvertfall for meg og kanskje seg selv. Hun er ufør, så sånn sett så trenger hun ikke å stelle seg for å gå på jobb. Når hun jobbet var hun alltid tipp-topp, ingenting som var overlatt til tilfeldighetene, nesten som det var litt for mye. Men om hun skal noe, jenteklubb eller bare ut av huset, så sminker og steller hun seg. Hun er ikke den mest sosiale, så det blir ikke veldig ofte. Så mitt bilde på henne nå, er ei dame som går rundt i kosebukser og driter litt i hvordan hun ser ut, det indikerer vel at hun tar meg litt for gitt også. Hun er veldig heldig i fra naturens side, og har både flott utseende og kropp selv i satt alder. Men at hun aldri gjør litt innsats for å pynte seg mens det er kun oss, gjør litt med kjemien. Det gjør også litt med tenningen min, for hun er ikke den mest aktive, er kanskje litt bedagelig anlagt, og når hun ikke steller seg heller, så forsterkes inntrykket av "bedaglig dame som gir faen". Den senere tid så har ikke jeg hatt like lyst på henne, prøver nesten å unngå situasjoner der jeg frykter hun vil ha seg litt kos eller hoppe til sengs. Nei hun trenger ikke være sminket for at jeg skal tenne på henne, men nå er det blitt noe med hele pakken som gjør at jeg sliter med å få lyst på henne. Anonymkode: e4021...c9d Det må ligge mer bak enn at hun ikke doller seg opp for deg da. Før meg har forloveden min hatt 2 kjærligheter og ingen av de var "dollete" av seg. Første var ærlig talt en grå mus. Jeg er den som er mest dollete sånn sett. Men han sa rett ut at han egentlig foretrekker damer som ikke sminker seg. Men han forguder meg fordi han elsker den jeg er. Med eller uten sminke. Jeg trener daglig og holder meg i form. Men hjemme går jeg kun i store koseklær. Akkurat som han elsker å gå i stor shorts og t skjorte. Han er derimot ikke trent, med litt bamsemage. Det betyr ikke noe for meg. Jeg elsker han og tenner rått på han fordi han er Tvillingsjelen min. Men nå er vi bestevenner da. Vi kan prate om alt mellom himmel og jord. Og vi viser hverandre hver dag med ord og handling hvor mye vi elsker hverandre og setter pris på hverandre. Vi flørter, klår på hverandre, ligger inntil hverandre i sofaen og kliner på åpen gate. Hele poenget er hvor deilig det er å bare kunne være oss selv sammen. Så hvordan er forholdet deres? Ler dere sammen? Har gode samtaler? Har dere grodd inn i hverandre der du føler at det å være sammen med henne er som å komme hjem? Btw. Jeg er også ufør. Og vi møttes da jeg var ufør. Anonymkode: 36579...9af 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #13 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, de senere år så har hun sluttet å sminke og stelle seg, ihvertfall for meg og kanskje seg selv. Hun er ufør, så sånn sett så trenger hun ikke å stelle seg for å gå på jobb. Når hun jobbet var hun alltid tipp-topp, ingenting som var overlatt til tilfeldighetene, nesten som det var litt for mye. Men om hun skal noe, jenteklubb eller bare ut av huset, så sminker og steller hun seg. Hun er ikke den mest sosiale, så det blir ikke veldig ofte. Så mitt bilde på henne nå, er ei dame som går rundt i kosebukser og driter litt i hvordan hun ser ut, det indikerer vel at hun tar meg litt for gitt også. Hun er veldig heldig i fra naturens side, og har både flott utseende og kropp selv i satt alder. Men at hun aldri gjør litt innsats for å pynte seg mens det er kun oss, gjør litt med kjemien. Det gjør også litt med tenningen min, for hun er ikke den mest aktive, er kanskje litt bedagelig anlagt, og når hun ikke steller seg heller, så forsterkes inntrykket av "bedaglig dame som gir faen". Den senere tid så har ikke jeg hatt like lyst på henne, prøver nesten å unngå situasjoner der jeg frykter hun vil ha seg litt kos eller hoppe til sengs. Nei hun trenger ikke være sminket for at jeg skal tenne på henne, men nå er det blitt noe med hele pakken som gjør at jeg sliter med å få lyst på henne. Anonymkode: e4021...c9d Du bør ta det på alvor at hun har endret seg såpass. Kanskje steppe opp å vise at hun har en stor verdi for deg? Nå antar du endringen som om hun tar deg for gitt. I stede for å snakke med henne, lytte, se henne, spørre, være nysgjerrig etc. Du virker veldig selvsentrert, og kanskje derfor hun har sluttet å pynte seg for deg! Anonymkode: 68f43...5e1 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #14 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, de senere år så har hun sluttet å sminke og stelle seg, ihvertfall for meg og kanskje seg selv. Hun er ufør, så sånn sett så trenger hun ikke å stelle seg for å gå på jobb. Når hun jobbet var hun alltid tipp-topp, ingenting som var overlatt til tilfeldighetene, nesten som det var litt for mye. Men om hun skal noe, jenteklubb eller bare ut av huset, så sminker og steller hun seg. Hun er ikke den mest sosiale, så det blir ikke veldig ofte. Så mitt bilde på henne nå, er ei dame som går rundt i kosebukser og driter litt i hvordan hun ser ut, det indikerer vel at hun tar meg litt for gitt også. Hun er veldig heldig i fra naturens side, og har både flott utseende og kropp selv i satt alder. Men at hun aldri gjør litt innsats for å pynte seg mens det er kun oss, gjør litt med kjemien. Det gjør også litt med tenningen min, for hun er ikke den mest aktive, er kanskje litt bedagelig anlagt, og når hun ikke steller seg heller, så forsterkes inntrykket av "bedaglig dame som gir faen". Den senere tid så har ikke jeg hatt like lyst på henne, prøver nesten å unngå situasjoner der jeg frykter hun vil ha seg litt kos eller hoppe til sengs. Nei hun trenger ikke være sminket for at jeg skal tenne på henne, men nå er det blitt noe med hele pakken som gjør at jeg sliter med å få lyst på henne. Anonymkode: e4021...c9d Dette indikerer også/mer at du tar henne for gitt. Hun steller seg for venner fordi de faktisk gir henne positiv tilbakemelding for det, og hun føler det verdt innsatsen. Jeg steller meg for min mann, men hadde komplimenter og positiv respons på det uteblitt, ja da hadde jeg gitt det opp. Hva var vitsen da? Inviter dama på date, vis at du setter pris på henne, gi henne komplimenter når hun kler seg opp, og ikke vær sjalu fordi det ikke er for deg, men for venninner. Det kan nok bli for deg igjen også, men du vet... flisa vs bjelken og slikt. Lett å bli blind på hvilken rolle man selv spiller i at ting utviklet seg som de gjorde. Å bli syk og ufør er ofte en sorg også. Min mann var den som løftet meg opp og frem gjennom det. 🥰 Eller du kan fortsette med å unngå henne og kos og nærhet, fysisk og mentalt. Det løser riktig nok ingenting, men det koster minst innsats. På kort sikt iallefall. Anonymkode: 264ea...452 1 1 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni #15 Skrevet 6. juni Jeg sminker meg kun i spesielle anledninger, og hopper rett i joggebuksa (og ut av bh-en)når jeg kommer hjem fra jobb. Men slik har jeg vært siden før jeg møtte ham. Mannen er hjemme og går oftest i bare bokser og tskjorte. Hvorfor skal vi pynte oss for å sitte hjemme sammen. Min mann foretrekker meg med minst mulig klær. Vi har ikke så mye sex, men masse kos, klåing og intimitet. Anonymkode: 17481...45c 4
HMK Skrevet 6. juni #16 Skrevet 6. juni Jeg lurer på hvor mange mannfolk som pynter seg og sminker seg og tar på sexy undertøy for at dama skal syns de er attraktive? 14 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #17 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva tenker du da? Har du sagt i fra? Har hun sluttet å pynte seg og bry seg om utseende pga økt vekt, overgangsalder m.m? Jeg tror jeg er i ferd med å bli ei sånn dame Men vurderer ta grep før det går for langt...hoppar i joggebukse med en gang jeg kommer fra jobb...hvordan hadde du som mann ville blitt overraska i en sånn situasjon? hva hadde du likt at dama di gjorde? Anonymkode: f33b8...801 Mannen liker best at jeg ikke har på sminke. Steller meg når vi skal noe spesielt men ellers ikke. Farger bryna og god krem i ansiktet. Dusjer og steller meg hygiensisk ellers! Tar på meg ok klær ute. Hjemme går jeg i chilleklær men ikke typisk joggebukse. Det gjør mannen og! Godt å kunne være komfortable med hverandre. Har sexy undertøy selv om jeg ofte ikke rekker å bytte til det om vi har sex. Da forsvinner alt av! Får mange blikk av andre menn, utstrålingen min sikkert. Både med og uten sminke! Trenger ikke se fæl ut uten sminke! Veldig mange er mye finere da enn med tykt ugjennkjennelig lag med sminke(som mannen sier, det ser så fælt ut.. han har aldri likt sånt, og samme med de som kler seg som h.. eller tror de er sexy eller gjør seg til. De som er hot er de som ikke viser det, men er naturlig sier han). Anonymkode: 5298d...e55
AnonymBruker Skrevet 6. juni #18 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva tenker du da? Har du sagt i fra? Har hun sluttet å pynte seg og bry seg om utseende pga økt vekt, overgangsalder m.m? Jeg tror jeg er i ferd med å bli ei sånn dame Men vurderer ta grep før det går for langt...hoppar i joggebukse med en gang jeg kommer fra jobb...hvordan hadde du som mann ville blitt overraska i en sånn situasjon? hva hadde du likt at dama di gjorde? Anonymkode: f33b8...801 Jeg (kvinne) har gitt opp norske menn. De fleste har altfor rare preferanser. De hevder at de foretrekker naturlige kvinner, og likevel følger en flust med plastdukket på Instagram, som de beundrer. De mener at normalt utseende uten foundation og mascara er "ustelt". Samtidig går de selv med utvasket joggebukse og hår som ikke har sett frisørsaks på to år. Anonymkode: fd09a...a6b 4 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni #19 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, de senere år så har hun sluttet å sminke og stelle seg, ihvertfall for meg og kanskje seg selv. Hun er ufør, så sånn sett så trenger hun ikke å stelle seg for å gå på jobb. Når hun jobbet var hun alltid tipp-topp, ingenting som var overlatt til tilfeldighetene, nesten som det var litt for mye. Men om hun skal noe, jenteklubb eller bare ut av huset, så sminker og steller hun seg. Hun er ikke den mest sosiale, så det blir ikke veldig ofte. Så mitt bilde på henne nå, er ei dame som går rundt i kosebukser og driter litt i hvordan hun ser ut, det indikerer vel at hun tar meg litt for gitt også. Hun er veldig heldig i fra naturens side, og har både flott utseende og kropp selv i satt alder. Men at hun aldri gjør litt innsats for å pynte seg mens det er kun oss, gjør litt med kjemien. Det gjør også litt med tenningen min, for hun er ikke den mest aktive, er kanskje litt bedagelig anlagt, og når hun ikke steller seg heller, så forsterkes inntrykket av "bedaglig dame som gir faen". Den senere tid så har ikke jeg hatt like lyst på henne, prøver nesten å unngå situasjoner der jeg frykter hun vil ha seg litt kos eller hoppe til sengs. Nei hun trenger ikke være sminket for at jeg skal tenne på henne, men nå er det blitt noe med hele pakken som gjør at jeg sliter med å få lyst på henne. Anonymkode: e4021...c9d Altså, man blir ufør fordi man er kronisk syk. Enten psykisk, eller fysisk der man har en del smerter. Når man er så syk at man ikke kan jobbe, må du jo forstå at man heller ikke har masse overskudd til å dolle seg opp. Da hun jobbet, så hadde hun god helse og overskudd. Nå er hun syk. Men det er jo typisk menn å forlate kona når hun blir kronisk syk. All forskning viser det. P.S. Hele verden handler ikke om DEG. Du har valgt denne dama grunnet utseendet, hele innlegget er gjennomsyret av det. Du driter i hvilken personlighet hun har, og hva hun har å tilføre annet enn det flotte utseendet som holder seg med alderen. Hun er ikke BEDAGELIG ANLAGT. Hun er syk. Støtt din syke kone eller skill deg fra henne, sånn at hun kan finne seg en mann som elsker henne for den hun er, ikke fordi hun er "heldig fra naturens side". Når du i tillegg nekter henne sex og kos, så bør dere skilles. Anonymkode: fd09a...a6b 4 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni #20 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, de senere år så har hun sluttet å sminke og stelle seg, ihvertfall for meg og kanskje seg selv. Hun er ufør, så sånn sett så trenger hun ikke å stelle seg for å gå på jobb. Når hun jobbet var hun alltid tipp-topp, ingenting som var overlatt til tilfeldighetene, nesten som det var litt for mye. Men om hun skal noe, jenteklubb eller bare ut av huset, så sminker og steller hun seg. Hun er ikke den mest sosiale, så det blir ikke veldig ofte. Så mitt bilde på henne nå, er ei dame som går rundt i kosebukser og driter litt i hvordan hun ser ut, det indikerer vel at hun tar meg litt for gitt også. Hun er veldig heldig i fra naturens side, og har både flott utseende og kropp selv i satt alder. Men at hun aldri gjør litt innsats for å pynte seg mens det er kun oss, gjør litt med kjemien. Det gjør også litt med tenningen min, for hun er ikke den mest aktive, er kanskje litt bedagelig anlagt, og når hun ikke steller seg heller, så forsterkes inntrykket av "bedaglig dame som gir faen". Den senere tid så har ikke jeg hatt like lyst på henne, prøver nesten å unngå situasjoner der jeg frykter hun vil ha seg litt kos eller hoppe til sengs. Nei hun trenger ikke være sminket for at jeg skal tenne på henne, men nå er det blitt noe med hele pakken som gjør at jeg sliter med å få lyst på henne. Anonymkode: e4021...c9d Inviterer du henne med deg ut av og til? Tror det hadde vært lurt for å få følelsen av å være kjærester tilbake! 😊 Og hvis man er ufør, så er det sjeldent fordi man er bedagelig, men fordi man er syk. Man får ikke den ekstra given til å pynte seg hvis man ikke føler seg verdsatt (les, tatt med ut på date f.eks). Kanskje du skal være den som gjør en innsats først, og så be henne eksplisitt om å pynte seg når dere skal ut, eller si noe om at du gjerne vil se henne i kjole? Anonymkode: 3bae9...08f 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå