AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni Er det bare meg..? Har jeg vært uheldig eller er det normalt? Anonymkode: 88130...ab4
Akhenaton Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni Mangler litt kjøtt på beina det spørsmålet ditt liksom. 12 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det bare meg..? Har jeg vært uheldig eller er det normalt? Anonymkode: 88130...ab4 Høres ut som du er treig. Jeg synes de fleste andre er treige. Anonymkode: 4be6e...7d0
AnonymBruker Skrevet 6. juni #4 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Høres ut som du er treig. Jeg synes de fleste andre er treige. Anonymkode: 4be6e...7d0 Samtidig som at du hadde klikket hvis noen er raskere enn deg. Typisk, det. Anonymkode: 88130...ab4
AnonymBruker Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni Jeg er fryktelig utålmodig. Trege folk orker jeg ikke. Jeg klikker ikke om noen er raskere enn meg. Respekt! Anonymkode: fff0b...758 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #6 Skrevet 6. juni Jeg liker effektivitet, men det verste er å møte på mennesker som er så utålmodige at de mister respekten for omverden, hvor de ikke enser at andre mennesker sliter med både slag, utbrenthet, og kreft, alderdom, og andre ting som gjør at ting tar tid på kafé, på butikken, på gata osv. Det er kvalmt å observere, som om verden kretser rundt dem selv og sine utålmodige behov. Anonymkode: 0f1cd...bbd
AnonymBruker Skrevet 6. juni #7 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg liker effektivitet, men det verste er å møte på mennesker som er så utålmodige at de mister respekten for omverden, hvor de ikke enser at andre mennesker sliter med både slag, utbrenthet, og kreft, alderdom, og andre ting som gjør at ting tar tid på kafé, på butikken, på gata osv. Det er kvalmt å observere, som om verden kretser rundt dem selv og sine utålmodige behov. Anonymkode: 0f1cd...bbd Utålmodighet er rett og slett manglende empati og omsorgsevne for de rundt seg. Anonymkode: a0a45...d7d
Phoenix Heart Skrevet 6. juni #8 Skrevet 6. juni Jeg er en tålmodig sjel, jeg kan fint aksepterer situasjoner der andre er trege, eller det oppstår forsinkelser, eller ting ikke går som planlagt uten å bli rastløs og frustrert.
AnonymBruker Skrevet 6. juni #9 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Utålmodighet er rett og slett manglende empati og omsorgsevne for de rundt seg. Anonymkode: a0a45...d7d Og treige folk er irritasjonsmoment og tidstyver. Liten evne til å forstå at ikke alt dreier seg om dem. Anonymkode: a1800...658 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #10 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg liker effektivitet, men det verste er å møte på mennesker som er så utålmodige at de mister respekten for omverden, hvor de ikke enser at andre mennesker sliter med både slag, utbrenthet, og kreft, alderdom, og andre ting som gjør at ting tar tid på kafé, på butikken, på gata osv. Det er kvalmt å observere, som om verden kretser rundt dem selv og sine utålmodige behov. Anonymkode: 0f1cd...bbd I utgangspunktet er jeg enig, men hvordan ser man at folk sliter med utbrenthet og kreft? Alderdom og slag er som regel synlig, men hvordan ser man om folk bare er sløve og ubetenksomme eller utbrente / har kreft (med mindre man ser resultatene av cellegift). Anonymkode: 4e841...1ae
Lava Anne Skrevet 6. juni #11 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Utålmodighet er rett og slett manglende empati og omsorgsevne for de rundt seg. Anonymkode: a0a45...d7d Nei. Det kan også være empati og omsorgsevne for seg selv. Kommer helt an på. Alle skal ikke forstå seg i hjel på en person som ikke vil forstå andre. Gi og ta.
AnonymBruker Skrevet 6. juni #12 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Samtidig som at du hadde klikket hvis noen er raskere enn deg. Typisk, det. Anonymkode: 88130...ab4 Aldri opplevd. Men tror det ville avlet respekt. Anonymkode: 4be6e...7d0
AnonymBruker Skrevet 6. juni #13 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): I utgangspunktet er jeg enig, men hvordan ser man at folk sliter med utbrenthet og kreft? Alderdom og slag er som regel synlig, men hvordan ser man om folk bare er sløve og ubetenksomme eller utbrente / har kreft (med mindre man ser resultatene av cellegift). Anonymkode: 4e841...1ae Det er jo ikke slik at man er avhengig av å se det for å tenke at det godt kan være en mulighet, og dernest oppføre seg som et medmenneske. Anonymkode: 0f1cd...bbd 2
Torstein Evenstad Skrevet 6. juni #14 Skrevet 6. juni Tar vanligvis en slurk databrus hvis ting går sakte. Her må man bare prøve å nyte det. Jeg orker ikke bruke mer energi på ting jeg ikke kan kontrollere (som treg buss, kø på flyplassen etc.) !😎
AnonymBruker Skrevet 6. juni #15 Skrevet 6. juni Folk som er forsinket eller generelt trege mangler respekt for andre. Jeg viser ikke respekt til folk som gjør seg ufortjent til det. Anonymkode: 4dd25...ae8
AnonymBruker Skrevet 6. juni #16 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Utålmodighet er rett og slett manglende empati og omsorgsevne for de rundt seg. Anonymkode: a0a45...d7d Tja... Det spørs jo på situasjonen. Jeg vet om mennesker som overhodet ikke tar hensyn til at det er andre som venter på dem, og da mener jeg det er de som mangler empati. Du kan somle så mye du vil om det er bare deg det går utover, men om du alltid forventer at andre skal være de som tar hensyn til deg... vel da tenker jeg du bør ta en titt i speilet. En jeg VAR venner med før var kronisk for sent til alle avtaler. Vi snakker gjerne en hel time. Men jobb møtte hun i tide til "for det må man jo". Så da skjønt jeg jo at det ikke var at hun ikke evnet å komme i tide, hun bare syntes ikke min tid var verdifull nok. Så derfor er vi ikke venner lengre. Anonymkode: 79b41...bc6
AnonymBruker Skrevet 6. juni #17 Skrevet 6. juni Det er sikkert sånne tidsklemma-folk som har tatt på seg for mye ansvar i jobben og familien. Anonymkode: b02b1...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå