AnonymBruker Skrevet 13. juni #42 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg klarer ikke å tro på at dette ikke er skrevet av en mann. "Er så våt av runkingen hele dagen etterpå" - det høres ikke realistisk ut engang. Hvorfor skulle man være våt dagen etterpå av å onanere? Og hvorfor skulle fitta bli hoven kun av å onanere? Her er det nok en mann som har lite fysiologiske kunnskaper om hvordan kvinnekroppen fungerer, men som ville skrive en runkepost. Godt forsøk. Anonymkode: 6b2cd...faa 😭 Nei, jeg er kvinne midt i 30årene. Har alltid vært svært våt under eggløsning, og når jeg da i tillegg onanerer i flere timer en kveld så er det vått/våtere enn ellers dagen etterpå. Og ja, jeg er seriøs. Det kjennes annerledes ut ved/rundt vulva når jeg sitter på huk ved eggløsning/onanering (vanskelig å si hvilke av de to som gjør det, da de ofte går hånd i hånd, haha). Anonymkode: 865ef...eff
AnonymBruker Skrevet 14. juni #43 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dette er bare tull. Anonymkode: 43b38...b0f Selvsagt er det, som 90 % av disse sextrådene. Men det er underholdende i det minste. Anonymkode: 0cb98...a5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå