Majer Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni Det er ikke vanskelig å få kontakt med en eller annen singel jente som er alene. Å sjekke opp i grupper går også stort sett greit, men det er vanskelig når det er grupper med minoriteter- særlig når de er av den mer religiøse typen. Jeg vet heller ikke hvordan jeg kan gå bort til par på en fin måte
AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni Hvorfor skal du det? Par? La de være i fred. Anonymkode: aea6a...f35 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni Hvorfor skal du absolutt sjekke opp noen som tilsynelatende er opptatt? Anonymkode: 7e632...eab 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni Tilhører du samme religion? Om nei er det nok ikke så mye vits i å sjekke opp den religiøse typen. Utover dette er å prate hyggelig, uten åpenbar sjekking, et godt utgangspunkt. Eventuelt bare smile til kvinnene og se om de plukker opp invitasjonen til kontakt. Personlig liker jeg ikke menn som prøver å sjekke opp meg eller mine venninner når vi åpenbart er veldig opptatt med å prate med hverandre. Noen menn anser kvinner i en gjeng som mange sjanser på en gang. Når vi er samlet i større gruppe er realiteten mer at vi for en sjelden gangs skyld har klart å få til et treff der flere av oss kunne være med. Vi er ikke interessert i menn da, men i å være sammen. Det skjer kanskje bare 1-3 ganger i året, og vi har myyyye å oppdatere hverandre angående. Så lurt å iallefall se etter om kvinner i en gruppe er fryktelig opptatt av hverandre, eller også søkende utover, i ønske om kontakt. Anonymkode: 46469...401
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå