Gå til innhold

Hvordan sjekke opp damen i et par eller innvandrerjente i gruppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke vanskelig å få kontakt med en eller annen singel jente som er alene. Å sjekke opp i grupper går også stort sett greit, men det er vanskelig når det er grupper med minoriteter- særlig når de er av den mer religiøse typen. Jeg vet heller ikke hvordan jeg kan gå bort til par på en fin måte

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du det?

Par? La de være i fred.

Anonymkode: aea6a...f35

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du absolutt sjekke opp noen som tilsynelatende er opptatt?

Anonymkode: 7e632...eab

• Nyttig 1
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet

Tilhører du samme religion? Om nei er det nok ikke så mye vits i å sjekke opp den religiøse typen. 

Utover dette er å prate hyggelig, uten åpenbar sjekking, et godt utgangspunkt. Eventuelt bare smile til kvinnene og se om de plukker opp invitasjonen til kontakt.

Personlig liker jeg ikke menn som prøver å sjekke opp meg eller mine venninner når vi åpenbart er veldig opptatt med å prate med hverandre. Noen menn anser kvinner i en gjeng som mange sjanser på en gang. Når vi er samlet i større gruppe er realiteten mer at vi for en sjelden gangs skyld har klart å få til et treff der flere av oss kunne være med. Vi er ikke interessert i menn da, men i å være sammen. Det skjer kanskje bare 1-3 ganger i året, og vi har myyyye å oppdatere hverandre angående. Så lurt å iallefall se etter om kvinner i en gruppe er fryktelig opptatt av hverandre, eller også søkende utover, i ønske om kontakt. 

Anonymkode: 46469...401

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...