Gå til innhold

tv2 ansatte igjen som må glorifisere seg selv i det uendelige - i egen tv2 hjemmeside.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle nok sagt for lenge siden, men det er hele tiden at ansatte, dem som har fått skjermtid, formidler, skal lage egen snutt hvor dem glorifiseres seg selv, få kåte nett snokere til å klikke på deres latter og blemmer. Det er blitt for mye, og jeg vil tro det er ingen interesse fra noen til å se på det, vi forventer at det er profesjonelle arbeidere der som forstår hvorfor dem får lønnslipp, og utdannelsen de har tatt. For å ikke snakke der dem godtar se og hør, hjemmet og allers og andre som vil bli mer kjent med dem, der dem igjen får lønnstillegg til å være offentlig. Igjen vi er lei, vi trenger profesjonelle produksjonsarbeidere på tv. 

Anonymkode: acbe7...79b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ???

Anonymkode: 86387...970

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Huh?

Anonymkode: 5d934...20a

Skrevet

Jeg skjønner ingenting av hva du mener. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hva du mener, men skjønner ikke det helt når GMN-programlerder Vår Staude får mange tusen likes fordi hun viser seg selv frem på Instragram etter en fjelltur...  TV2.no viser også sånne småklipp som skal være "koselige" fra dette programmet. Kan ikke tenke meg noe mer irriterende pludreprogram en dette greiene. 

Anonymkode: 72dc6...e3f

AnonymBruker
Skrevet

Ble det for mye Møllers tran og canabis til middag? 

Anonymkode: 0ec53...d62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...