AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni Vi skal selge huset om 1 år, og har tenkt å pusse opp litt før salg. På soverommet er det gulnet furu. Vi ønsker ikke å pusse gulvet da jeg har forstått det fort blir dyrt, og vi tenker heller å male veggene i en farge som kan nøytralisere /komplimentere gulvet. I loftstue utenfor soverommet er det beiset hvitt på veggen. Tenker en fin, nøytral beige eller greige farge på veggen. Har noen tips? 😊 Anonymkode: e5601...f8e
AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi skal selge huset om 1 år, og har tenkt å pusse opp litt før salg. På soverommet er det gulnet furu. Vi ønsker ikke å pusse gulvet da jeg har forstått det fort blir dyrt, og vi tenker heller å male veggene i en farge som kan nøytralisere /komplimentere gulvet. I loftstue utenfor soverommet er det beiset hvitt på veggen. Tenker en fin, nøytral beige eller greige farge på veggen. Har noen tips? 😊 Anonymkode: e5601...f8e Trestjerner har kommet med en ny gulvlakk som krever minimalt med forarbeid: https://www.fargerike.no/maling/inne/beis-lasur-og-voks/trestjerner-gulvlakk-color/ Anonymkode: 84e77...2da
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni Personlig ville jeg kanskje valgt noe med litt mer farge som gir fin kontrast til gulvet som også nøytraliserer det gule mer, f.eks raw canvas, peachy eller embrace. Har gul parkett selv og ikke lyktes med å finne en beige som blir fin siden det gule i gulvet dominerer så mye. Har selvfølgelig mye med lyset å gjøreogså. Muligens Sans eller Observe, avhenger litt av hva du har som gulvlist. Toner i greige fungerer best til lister og karmer i klassisk hvit og ikke bomull. Har du bomull og gult gulv i tillegg, ville jeg droppet toner i beige med så mye rødt. Anonymkode: aff1c...99e 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Maling er også dyrt. Kan fort være lettere å lakke gulvene? Anonymkode: 6a178...7c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå