Søtpotita Skrevet 17. mars 2006 #1 Skrevet 17. mars 2006 Ser i det nyaste "Makeup og hår" at denne skal vera fin til kinna og har ein fin ferskenfarge. Er det litt glitterpartiklar/skimmer i denne? Og gir den farge eller er den ganske transparent? Syns den såg ganske fristande ut. Ser nemleg etter noko som kan gi meg litt farge i kinna og kanskje LITT småskimmer/-glitterpartiklar. Er veeeeldig lys i huden og kunne trengt litt "liv". Tek også imot andre anbefalingar
Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2006 #2 Skrevet 17. mars 2006 Jeg har en touche blush (en limited edition). Den har ikke litt glitter/shimmer. Men MYE. Bruker den faktisk som øyeskygge..
Søtpotita Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2006 Jeg har en touche blush (en limited edition). Den har ikke litt glitter/shimmer. Men MYE. Bruker den faktisk som øyeskygge.. ← Oi...såpass. Den såg jo så fin ut
Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2006 #4 Skrevet 17. mars 2006 Oi...såpass. Den såg jo så fin ut ← Har ikke sett den i fersken da, så det kan jo hende den har mindre glitter. Min var en sommer-versjon forrige sommer. Men bortsett fra glitterhelvete, så er jeg litt misfornøyd med forpakningen til touche blush. Hver gang man åpner boksen så får man en liten puddersky på seg.. Og de er sterkt parfymert.
Søtpotita Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2006 Har ikke sett den i fersken da, så det kan jo hende den har mindre glitter. Min var en sommer-versjon forrige sommer. Men bortsett fra glitterhelvete, så er jeg litt misfornøyd med forpakningen til touche blush. Hver gang man åpner boksen så får man en liten puddersky på seg.. Og de er sterkt parfymert. ← Kanskje eg like godt skal sjå meg rundt etter andre alternativ Takk takk
Søtpotita Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2006 Forresten Susanne, korleis gjekk det med Woman abonnementet ditt? Likte du veska du fekk?
Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2006 #7 Skrevet 17. mars 2006 Forresten Susanne, korleis gjekk det med Woman abonnementet ditt? Likte du veska du fekk? ← Hehe.. Tja. Nei er kanskje det svaret som er mest beskrivende. Innen jeg fikk vesken hadde jeg opparbeidet meg så negative holdninger om Woman at jeg bare måtte mislike den. Kognitiv dissonans Ga den til Fretex.
Søtpotita Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #8 Skrevet 17. mars 2006 Hehe.. Tja. Nei er kanskje det svaret som er mest beskrivende. Innen jeg fikk vesken hadde jeg opparbeidet meg så negative holdninger om Woman at jeg bare måtte mislike den. Kognitiv dissonans Ga den til Fretex. ← Uff, då det var dumt...men Fretex blei sikkert glad
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2006 #9 Skrevet 17. mars 2006 Selv om dere diskuterer andre ting allerede før jeg fikk se tråden: Jeg har også en Touch Blush, og maken til søl skal man lete lenge etter. Da hjelper det fint lite at fargen er kjempefin.
Søtpotita Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #10 Skrevet 19. mars 2006 Ok, då er saken klar...den skal ikkje anskaffast!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå