Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en SE K700i for litt over et år siden - og nå sluttet plutselig en av knappene å virke.

Leverte den inn til reparasjon - og der sa de at den var vaskeskadet :overrasket: - noe jeg med 100% sikkerhet vet at den ikke er - så det da ikke kunne gå på garantien (lettvint måte å slippe unna reparasjon/erstatning på).

Og i tillegg påsto damen jeg snakket med at verkstedet sa det ikke var en "ekte" Sony Ericsson" - men en gråsoneimportert telefon.

Nå har ikke jeg sett papirene - og jeg synes faktisk det var rimelig rart at hun refererte det til meg - i og med at det setter Telekiosken i er veldig dårlig lys - men jeg ble rimelig skeptisk - selger virkelig Telekiosken kopier av SE - for full pris - utgitt for å være SE?

Noen som har vært borti noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om noe lignende. Jeg vet at enkelte butikker og verksteder forsøker å skylde på fuktskader, også når det ikke er det. Det var noen som forsøkte det med meg, men da jeg ba om bevis kunne de ikke henvise til noe.

At du blir fortalt at det er en kopi ville jeg fått bekreftet svart på hvitt, for så å ta med telefon og kvittering ned til butikken du kjøpte den i og krevd en ny. Ganske enkelt.

Skrevet

Vær trygg - kommer ikke akkurat til å la dem dø i synden.

.. og har ikke tenkt å akseptere fuktskade uten videre heller.

Men det var vanskelig å ta det på telefon - før den i det heletatt var kommet tilbake til butikken.

Og det var faktisk butikken selv som sa det til meg at det var "gråsone"

Skrevet

Da hadde jeg truet med forbrukerråd og alt mulig annet med mindre de ville gi deg penge tilbake. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...