ThereGoesBob Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni Lykke til alle dere som har rette tv kanalen så dere får sett Norge-Italia. Selv skulle jeg gjerne sett den, men har ikke råd til betal tv.
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni Avispapir skrev (4 minutter siden): Hvor sendes den? TV2 Direkte og TV2 Play Anonymkode: 16379...7bf
Avispapir Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TV2 Direkte og TV2 Play Anonymkode: 16379...7bf Hvis du bor i en (større) by så vises den kanskje på en pub? Men det blir kanskje omtrent like dyrt med en øl/kaffe eller to der🤔 Har du noen venner som ser kampen du kan invitere deg til?
ThereGoesBob Skrevet 5. juni Forfatter #5 Skrevet 5. juni Alle norges landkamper må SELVFØLGELIG sendes på en kanal som alle har tilgang til. Noe annet er en stor falliterklæring mot folket.
AnonymBruker Skrevet 5. juni #6 Skrevet 5. juni ThereGoesBob skrev (1 time siden): Alle norges landkamper må SELVFØLGELIG sendes på en kanal som alle har tilgang til. Noe annet er en stor falliterklæring mot folket. Ja til gjenmonopolisering av norsk fjernsyn! Anonymkode: 46c54...61a 1
PITTY Skrevet 5. juni #7 Skrevet 5. juni 90 minutter med feilpasninger. Og betale i tillegg? Kan du tru..
Nowayback Skrevet 5. juni #8 Skrevet 5. juni Det blir vel et gigantisk antiklimaks, som hver gang Norge hauser opp landslaget. Alt annet enn norsk seier gir Italia fordelen i gruppa, da de møter Norge hjemme i siste kamp. Taper vi er det bare å glemme gruppeseieren. Med seier har vi kontrollen, men vi kan likevel bli nødt til å ha poeng borte mot Italia for å klare det. Kampene mot Israel, Estland og Moldova må jo uansett vinnes, da Italia aldri mister poeng mot noen av de. Tror dessverre vi mangler mentaliteten som skal til for å gå til mesterskap. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #9 Skrevet 6. juni Jeg er forsiktig optimist og tipper 1-1. Hvorfor har ikke Italia spilt kamper før nå? Ser folk (inkludert Drillo) sier vi er omtrent i Vm med seier, men vi har jo bare et forsprang så langt fordi Italia ikke har spilt. Og vi skal jo også møte dem borte, pluss mange kamper mot røkla som er noe vi ofte ryker på. Anonymkode: 6513e...219
AnonymBruker Skrevet 6. juni #10 Skrevet 6. juni Det blir vått vertfall. Håper Italia sliter mest med underlaget. Anonymkode: ef3ee...5d4
AnonymBruker Skrevet 6. juni #12 Skrevet 6. juni Nå begynner det virkelig å ligne på noe. Anonymkode: 6513e...219
Nowayback Skrevet 6. juni #13 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg er forsiktig optimist og tipper 1-1. Hvorfor har ikke Italia spilt kamper før nå? Ser folk (inkludert Drillo) sier vi er omtrent i Vm med seier, men vi har jo bare et forsprang så langt fordi Italia ikke har spilt. Og vi skal jo også møte dem borte, pluss mange kamper mot røkla som er noe vi ofte ryker på. Anonymkode: 6513e...219 Italia har ikke spilt fordi de spilte kvartfinaler i nations league. Taperen der skulle komme i gruppe med Norge. Takk og lov for at det ble Italia og ikke Tyskland.
AnonymBruker Skrevet 6. juni #14 Skrevet 6. juni Er det målforskjell eller innbyrdes om det er likt på poeng? Begynner å se bra ut med begge deler... Anonymkode: 6513e...219
test1e Skrevet 6. juni #15 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nå begynner det virkelig å ligne på noe Har ikke tall på hvor mange kamper jeg har sett landslaget live, både på Ullevål og bortekamper, og dette må må være noe av det beste jeg ha sett av landsen
AnonymBruker Skrevet 6. juni #16 Skrevet 6. juni Nå må det ikke bli så typisk norsk at vi snubler i Estland Anonymkode: 6513e...219
Nowayback Skrevet 6. juni #17 Skrevet 6. juni En utrolig kamp i kveld. Men det irriterer meg at alle nå skriver det skal mye til for at det ikke blir VM neste år. Det skal ikke mer til enn at vi snubler mot Israel eller Estland en av gangene. Og taper borte mot Italia. Sjansene er gode, men tar ingenting for gitt.
AnonymBruker Skrevet 6. juni #18 Skrevet 6. juni Nowayback skrev (2 minutter siden): En utrolig kamp i kveld. Men det irriterer meg at alle nå skriver det skal mye til for at det ikke blir VM neste år. Det skal ikke mer til enn at vi snubler mot Israel eller Estland en av gangene. Og taper borte mot Italia. Sjansene er gode, men tar ingenting for gitt. Enig, det skal faktisk veldig lite til. Et uavgjortresultat mot et antatt svakere lag, sjelden Norge går gjennom en kvalifisering uten såpass. Men Italia kan også snuble. Det kan til og med ende opp med at Israel blir vår største motstander. Men la oss si at vi får en situasjon i siste kamp der Italia må slå oss med x antall mål, da kan det bli hett rundt øra. Ikke lenge siden Norge ble slaktet i Østerrike og dømt nord og ned. Anonymkode: 6513e...219
AnonymBruker Skrevet 6. juni #19 Skrevet 6. juni Lever Drillo og kongen fortsatt? Jeg synes nesten defensiven er like imponerende i denne kampen, første skudd mot etter 92 minutter! Anonymkode: 6513e...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå