AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni Mens noen tenker ut et svar på det, kan jeg si at det er like tåpelig begge deler. Det er min mening. Anonymkode: 8085d...890 1
Trolltunge Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni Stil, holdning, snitt og å fremheve/antyde uten å brette ut hele pakken. 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni Kort skjørt med topp som viser hele puppestellet er utfordrende. Kort skjørt med anstendig bluse er sexy. Anonymkode: dceb3...446
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mens noen tenker ut et svar på det, kan jeg si at det er like tåpelig begge deler. Det er min mening. Anonymkode: 8085d...890 Men uansett bør man kunne kle seg sånn man vil, ikke sant? Anonymkode: a0fff...f27 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #6 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Men uansett bør man kunne kle seg sånn man vil, ikke sant? Anonymkode: a0fff...f27 Ikke blant folk. Her kommer høflighet for sine medmennesker inn i bildet. Mange tror at de er alene i verden og gjør som de vil og plager andre. Det er ikke ok. Anonymkode: 8085d...890 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #8 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ikke blant folk. Her kommer høflighet for sine medmennesker inn i bildet. Mange tror at de er alene i verden og gjør som de vil og plager andre. Det er ikke ok. Anonymkode: 8085d...890 Hvorfor lar du deg selv plage av hvordan andre ser ut? Anonymkode: a0fff...f27 1
Trolltunge Skrevet 5. juni #9 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men uansett bør man kunne kle seg sånn man vil, ikke sant? Anonymkode: a0fff...f27 Selvfølgelig, men samtidig lurt å være bevisst på at hvordan man kler seg er hvordan man markedsfører seg selv ovenfor andre. Lite lurt å kle seg opp og sminke seg opp til å ligne en sexdukke/prostituert, for så å klage over at man blir behandlet deretter. Klær gir signaler om hvordan man ønsker å bli oppfattet og møtt, uansett om man faktisk ønsker det man signaliserer eller ikke, så bevissthet rundt dette og å kle seg i samsvar med hvordan man vil bli oppfattet og behandlet er jo lurt. Annet ulurt. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå