skijump Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni (endret) Jeg er en utenlandsk mann (rundt 40) som er ute av et langvarig forhold og begynte å date for første gang i Norge. Jeg begynte å date en jente. Vi hadde sex på vår andre date, og så har vi møttes to ganger til. Vi starter alltid med å ha sex, og så snakker vi litt om dagene våre eller tilfeldige ting, og har sex igjen. Jeg tror vi begge liker sex (vi får begge orgasme), og samtalene våre er morsomme. Men vi snakker nesten ikke med hverandre bortsett fra når vi møtes. Vi sender hovedsakelig meldinger for å avtale neste gang vi møtes. Jeg lurer på om hun bare er interessert i å ha sex, eller om jeg gir et slikt inntrykk. Og hvilke tegn bør jeg se etter for å forstå om hun er ute etter mer enn det? Vi har vært sammen i omtrent en måned. Endret 5. juni av skijump
AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni Tegn? Du må lære deg å kommunisere. Anonymkode: 19db8...3be 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni Hehe, du fikk jammen et passende svar for å være mann som lurte på noe slikt 😉 men det er også riktig, spør henne hva hun vil. Anonymkode: cb1f7...9a3
skijump Skrevet 6. juni Forfatter #4 Skrevet 6. juni Hei, takk for svarene. Ja, jeg skal snakke med henne og prøve å finne ut av det. Jeg bare lurte om det ikke var litt for tidlig å gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni skijump skrev (23 timer siden): Hei, takk for svarene. Ja, jeg skal snakke med henne og prøve å finne ut av det. Jeg bare lurte om det ikke var litt for tidlig å gjøre det. Bare pass på at du ikke er mann nummer 5, slike kvinner har ofte mange elskere fordi de kan. For all del noen menn liker å stå i kø fordi de har redusert seg selv til en støvdott. Ditt valg! Anonymkode: 623c4...c4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå