Gå til innhold

Ny sesong: Operasjon Charlie sesong 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har Svarttrost sluppet en ny sesong med lurelegen. Helt utrolig hvordan denne kvinnen holder på. Selv etter alt som har stått i media. Svarttrost beskriver denne saken veldig godt, og gjør det interessant å høre på. Ufattelig hvor mange som har latt seg lure gjennom flere år. Hun har nå svindlet folk for mange millioner, og til og med sin egen mor og familie. Millionene bare forsvant ut av kontoen hennes. 

Flere som har lyttet til denne?

(Måtte le litt av denne fuglen som plystret i bakgrunnen 😅)

• Liker 2
Skrevet

Snart hørt de tre første episodene. Den serien er så bra! All ære til Synva i episode 1 som klarte å overtale han til å stille opp på intervju på en veldig hyggelig måte. Virker jo ikke som Cecilie greier å stoppe!

• Liker 1
Skrevet
Rainbow skrev (10 timer siden):

Snart hørt de tre første episodene. Den serien er så bra! All ære til Synva i episode 1 som klarte å overtale han til å stille opp på intervju på en veldig hyggelig måte. Virker jo ikke som Cecilie greier å stoppe!

Enig med deg. Cecilie har nok større problemer enn at hun driver å svindler folk. Det som hun forklarte tidligere som skulle handle om et ønske om å hjelpe reflekterer kanskje hennes enorme behov for å bli sett å verdsatt. Da er det enklere å ha en fasade med store summer og et slags «jetsetliv» koste hva det koste vil. Det er mine tanker i hvertfall. Bare så trist at det går ut over andre uskyldige mennesker. Hun har nok et komplisert forhold til seg selv.  

Skrevet
Snurrevippen skrev (21 timer siden):

Enig med deg. Cecilie har nok større problemer enn at hun driver å svindler folk. Det som hun forklarte tidligere som skulle handle om et ønske om å hjelpe reflekterer kanskje hennes enorme behov for å bli sett å verdsatt. Da er det enklere å ha en fasade med store summer og et slags «jetsetliv» koste hva det koste vil. Det er mine tanker i hvertfall. Bare så trist at det går ut over andre uskyldige mennesker. Hun har nok et komplisert forhold til seg selv.  

jeg tror dette i bunn og grunn handler om et menneske som aldri har hatt samvittighet. Hun er ikke utstyrt som om oss andre, det er noen koblinger som ikke helt fungerer. i tillegg får hun kick av å svindle folk. Det er en hobby, en lidenskap, noe som gir henne en rusfølelse. Det er veldig trist når jeg ser mennesker bruke evnene sine på en slik destruktiv måte. Hun kunne gjort stor karriere som skuespiller, filmforfatter og andre kreative ting og danket ut alle våre kjente skuespillere og jobbet for Hollywood.  Nå går hun istedenfor inn og ut av fengsel. Og hun har tapt så mye penger nå at jeg ikke tror dette vil motivere henne til å stoppe med dette. Hun vil fortsette, sannsynligvis svindle folk i nabolandene hvis hun blir gjenkjent av flere her i Norge. 

Skrevet

Det kommer til å bli flere sesonger, for hun kommer aldri til å stoppe! 

Hva er det egentlig hun har brukt alle pengene på? En ting er piller etc. men alle de summene til TikTok! Sitter hun på TikTok live og sender roser liksom?

Skrevet

Helt vanvittig historie. Synes synd på moren som åpenbart er glad i henne, men likevel blir lurt trill rundt. 

Skrevet (endret)
Sommernatt skrev (44 minutter siden):

Det kommer til å bli flere sesonger, for hun kommer aldri til å stoppe! 

Hva er det egentlig hun har brukt alle pengene på? En ting er piller etc. men alle de summene til TikTok! Sitter hun på TikTok live og sender roser liksom?

Venter på boka jeg nå. Det kommer til å bli en bestseller

Endret av Pipaluk
Skrevet

Kjøper hun views/følgere på TikTok kanskje? 

• Liker 1
Skrevet

Hadde håpt de skulle grave litt mer i hva pengene har gått til når de fikk vite litt i retten.

Skrevet

Noen bør lage en dokumentar om denne dama. Dommeren spurte om hun har «handlemani», hva tror dere? 

• Liker 1
Skrevet
Vampyrina skrev (På 7.6.2025 den 9.28):

Helt vanvittig historie. Synes synd på moren som åpenbart er glad i henne, men likevel blir lurt trill rundt. 

Nå tviler politiet på akkurat dette. Med historikken til Cecilie, burde det vært noen varselsbjeller her. 

Om en slektning spurte meg om penger til en livsviktig operasjon som bare kunne utføres på privat sykehus, så hadde jeg googlet behandlingen. Jeg hadde googlet legen som hun var i kontakt med. Jeg hadde stilt så mange spørsmål at hun heller hadde gått til nestemann for å tigge penger.  Jeg synes det er rart at noen gir ut penger sånn uten videre.  Men det er vel de naive og godtroende hun kontakter, de som ikke stiller noen spørsmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...