Gå til innhold

Ff som er på og av når det gjelder interesse…

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før jeg blir høvlet ned av folk som sier jeg ikke må forvente noe seriøst av en slik relasjon; jeg vet, men trenger å rydde litt i tankene.

Denne karen og jeg har møttes for sex i halvannet år. I perioder er han veldig på og vi snapper og møtes ukentlig. Masse hjerter og hyggelige meldinger.
Andre perioder kan det gå to til tre uker uten at han gir lyd fra seg. Åpner ikke snapper fra meg heller, jeg sender sjeldent, kanskje en gang i uka når han er stille, bare for å holde litt kontakten.

Lurer på hvorfor han er slik, noen menn som gjør seg noen tanker?

Anonymkode: 87b98...359

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har andre ting som fyller hverdagen.

Hva, er ikke godt å si. Men det har antagelig lite og ingenting med deg å gjøre som person.
Jeg har ikke nødvendigvis hatt mer følelser for en FF enn jeg har for en helt alminnelig venn så hadde tenkt på det sånn om jeg var deg. 

• Liker 1
Skrevet

Eller så har han kanskje truffet en annen, da tar han ingen kontakt med deg frem til han ser an hun andre, når det ikke blir noe mer der så tar han kontakt med deg igjen. Å det funker jo tydeligvis for han for du sitter jo og venter på han.. om du vil ha en som ikke holder på sånn må du rett og slett finne en ny ff.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Før jeg blir høvlet ned av folk som sier jeg ikke må forvente noe seriøst av en slik relasjon; jeg vet, men trenger å rydde litt i tankene.

Denne karen og jeg har møttes for sex i halvannet år. I perioder er han veldig på og vi snapper og møtes ukentlig. Masse hjerter og hyggelige meldinger.
Andre perioder kan det gå to til tre uker uten at han gir lyd fra seg. Åpner ikke snapper fra meg heller, jeg sender sjeldent, kanskje en gang i uka når han er stille, bare for å holde litt kontakten.

Lurer på hvorfor han er slik, noen menn som gjør seg noen tanker?

Anonymkode: 87b98...359

Selv har ikke jeg og FF noe kontakt utover akkurat spørsmål om å «hooke up».

Dvs 1 til 2 ganger i måneden så sender en av oss bare en melding. Vi har hverandre ikke på snap, insta osv.

Anbefaler det. Veldig enkelt og greit.

Anonymkode: 32ed6...784

Skrevet
avent skrev (1 time siden):

Eller så har han kanskje truffet en annen, da tar han ingen kontakt med deg frem til han ser an hun andre, når det ikke blir noe mer der så tar han kontakt med deg igjen. Å det funker jo tydeligvis for han for du sitter jo og venter på han.. om du vil ha en som ikke holder på sånn må du rett og slett finne en ny ff.

Det kan det jo, men det blir jo voldsomt til negativ spinn på det. Fra en manns perspektiv så er det helt normalt å ha noen uker pause og noen perioder med mye mer.

Tviler på at han regelmessig finner noen andre i to-tre uker for å se an. 

AnonymBruker
Skrevet

Fordi han mest sannsynlig dater andre damer.

Anonymkode: 91d70...f20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...