Vibelator Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni Er det flere som oppdager at mange damer nå utvikler manne hårfeste foran?
AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni Hva mener du med "nå"? I den tiden vi lever i nå, eller damer i den alderen du er kommet i nå? Anonymkode: fe470...007
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni Manne hårfeste? Mener du viker? Dette har med hårtap å gjøre som både kan være genetisk og som følge av næringsmangler/sykdom. Anonymkode: b3bfb...1d6
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni trodde du TS at endringer i hårfestet kun var for menn? 🤦♀️ Anonymkode: 15671...767 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5 Skrevet 5. juni Antar du tenker på viker? Det er normalt at dette også endrer seg hos kvinner i løpet av årene. Hårtap er heller ikke uvanlig, men ikke i lik grad som hos enkelte menn. Akkurat slik noen utvikler ansiktshår eller kroppshår utover hva man anser som "normalt" hos kvinner. Min svigerinne har veiviser. Mange av mine venninner fjerner "barten" fordi den begynte å bli mørkere og noe lenger. Selv har jeg et langt sort hår på kjeven. Kun ett. Jeg napper det. Min mor har et ved siden av nesa. De fleste kvinner er raske til å fjerne den slags fordi det er "uattraktivt" og "maskulint", men hårfestet er det faktisk veldig lite å gjøre med. Det er oftest ikke så markant som hos menn, men det er mange som opplever dette. Anonymkode: acedc...770
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå