Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har handlet BH fra det nettstedet? Fornøyd eller ikke? Hva slags modeller er dere evt fornøyd med?

Jeg er overvektig (160 høy og 77 kg) med mest tyngde på bryst og mage. Jeg er ute etter en god støttende bh, som ikke gir "en pupp" følelse visuelt. 

Har dere noe å anbefale?

Anonymkode: 8333a...9f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har handlet der mange ganger, liker at de har god støtte, brede, komfortable stropper og god kvalitet.

Jeg pleier å lete meg frem gjennom å krysse av på mine preferanser der, da jeg ofte ønsker minimizer med bøyler og rund cup.

Har aldri vært misfornøyd, men før jeg begynte å bestille med rund cup, opplevde jeg at brystene kunne se litt vel struttende og «spisse» ut, så har styrt unna disse i etterkant 😅

Anonymkode: 985c4...e17

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har handlet der mange ganger, liker at de har god støtte, brede, komfortable stropper og god kvalitet.

Jeg pleier å lete meg frem gjennom å krysse av på mine preferanser der, da jeg ofte ønsker minimizer med bøyler og rund cup.

Har aldri vært misfornøyd, men før jeg begynte å bestille med rund cup, opplevde jeg at brystene kunne se litt vel struttende og «spisse» ut, så har styrt unna disse i etterkant 😅

Anonymkode: 985c4...e17

Takk for svar ☺️ Rund cup og minimizer høres riktig ut for meg også. Er litt usikker på bøyler? Har opplevd så mange ganger at de går ut av sømmen og stikker meg i armhulen, men kanskje disse er bedre forsterket i søm? Ts

AnonymBruker
Skrevet

Slenger meg på! Jeg har tenkt på om jeg skulle bestilt fra dem mange ganger, men ikke gjort det. Ser at de reklamerer for BHer uten bøyler, også for de som har store bryster. Lurer litt på om det funker like bra som det ser ut til? 

Anonymkode: b26b9...306

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk for svar ☺️ Rund cup og minimizer høres riktig ut for meg også. Er litt usikker på bøyler? Har opplevd så mange ganger at de går ut av sømmen og stikker meg i armhulen, men kanskje disse er bedre forsterket i søm? Ts

Da burde du egentlig se etter spiler som ikke er laget av metall. Feks prima donna. De er laget av hardplast og har garanti mot at de knekker eller stikker ut i armhulen. 

Anonymkode: ae33b...444

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestiller også derfra, de er veldig gode de som heter noe med «fresh» og har bøyle og rund cup. Brede gode stropper, god støtte og behagelig rundt kroppen. Kjøper i både sort, beige og hvit så jeg har gode BH’er til alt av klessituasjoner.

Har en uten bøyle også, som skulle ha godt hold, den gir ikke god nok støtte for meg (75/80 E/F), men er behagellg og brukes på hjemmedager.

Anonymkode: 9cf88...ef7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...