Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei har etter 32 år fått diagnosen ADHD og har brukt Ritalin med opptrapping til 70mg i løpet av et par mnd byttet da jeg periodevis har vært litt nedstemt, litt rar osv, men siste uken før jeg byttet til aduvanze synes jeg det egentlig var ganske stabilt så er litt usikker på om jeg har gjort det riktige. Er på 60mg aduvanze på uke 3 nå og det har vært helt ok flyt, noe trøbbel med å sove et par 3 dager, kuttet ut kaffen i går kl 16 og fikk faktisk sove. Usikker på om det her er det riktige, er kanskje mindre urolig og mer stabilt men opplever at jeg hadde mer futt og var mer sosial godt humør når Ritalin en var på topp. Jeg er usikker på hele greien og vurderer å gå tilbake da jeg savner å ha litt virkningsgrad på ettermiddagen. Tok 40mg Ritalin om morran og 30 kl 13-14.  Andre som har vært i samme bas som kan gi meg en pekepinn på hva som skjer videre med medisinen? Har ikke hatt noen bivirkninger annet en litt nummen i hendene, og i går hadde jeg skikkelig angst, første gang på 3 uker, i dag er det trolig bedre, mulig det har litt med lite søvn og gjøre. 

hilsen en småbarnsfar som ønsker å være god både på jobb, hjemme og gi sønnen den beste dagen han kan ha. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...