AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni Jeg og typen traff hverandre tre måneder siden. Han er fin men gir ikke meg helt vibben at han er trofast og pålitelig (dessverre). Når vi begynte å snakke var det på messenger. For noen uker siden fikk vi hverandres mobilnnumre. Da dukket han plutselig opp som nien jeg kan legge til på snapchat. Øverste venneforslag.. Før jeg rakk å legge han til, så forsvant forslaget totalt. Jeg spurte om han ikke kunne legge meg til på snap, så sa han at han søkte etter meg, men klarte ikke å finne. Jeg klarer nå (etter han forsvant) ikke å finne ham heller ( pussig). Samtidig registrerer jeg at han bruker snap ekstremt aktivt. Det kommer meldinger fra kompiser og jenter. Jeg fikk på følelsen at han ikke vil ha meg på snap. Han påstår han ikke finner meg. Hvorfor vil han ikke ha meg på snap? Anonymkode: dd14b...7a8
Verbena Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni Da har han mest sannsynlig blokkert brukeren din dessverre. Og jeg kan ikke finne noen annen grunn til at han har gjort det, enn at han ikke ønsker å ha deg der. Er du tøff kan du jo spørre om han kan ha blokkert deg ved en feiltakelse (det kan faktik skje), og se om du ligger på lista hans over blokkerte brukere i Snap. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er blokkert. Anonymkode: c2cff...3d7 Det har jeg skjønt på en måte. Men skjønner ikke hvorfor, han som jeg driver med vil gjøre noe sånt. Er det fordi han har på snapmap og ikke vil at jeg skal vite hvor han er? Anonymkode: dd14b...7a8
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5 Skrevet 5. juni Seriøst ikke bruk tiden din på en mann (gutt) som leker med deg. Vil du ha noe seriøst så finn en som ønsker det samme. Anonymkode: 6de0a...fef 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #6 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det har jeg skjønt på en måte. Men skjønner ikke hvorfor, han som jeg driver med vil gjøre noe sånt. Er det fordi han har på snapmap og ikke vil at jeg skal vite hvor han er? Anonymkode: dd14b...7a8 Snapmap kan man jo slå av for de man vil.... så tror neppe det er grunnen. Kanskje han har blokkert deg uten at han vet det? Eller at du har blokkert ham uten at du vet det? Synes det var litt merkelig, ja. Anonymkode: c5f10...f71
Fighter83 Skrevet 5. juni #7 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg og typen traff hverandre tre måneder siden. Han er fin men gir ikke meg helt vibben at han er trofast og pålitelig (dessverre). Når vi begynte å snakke var det på messenger. For noen uker siden fikk vi hverandres mobilnnumre. Da dukket han plutselig opp som nien jeg kan legge til på snapchat. Øverste venneforslag.. Før jeg rakk å legge han til, så forsvant forslaget totalt. Jeg spurte om han ikke kunne legge meg til på snap, så sa han at han søkte etter meg, men klarte ikke å finne. Jeg klarer nå (etter han forsvant) ikke å finne ham heller ( pussig). Samtidig registrerer jeg at han bruker snap ekstremt aktivt. Det kommer meldinger fra kompiser og jenter. Jeg fikk på følelsen at han ikke vil ha meg på snap. Han påstår han ikke finner meg. Hvorfor vil han ikke ha meg på snap? Anonymkode: dd14b...7a8 Han her hadde droppet. Kan ikke stole på han! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå