AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni Passer disse klærne sammen? Skal jeg ha dressjakke eller cardigan (den på bildet) ? Spørsmålet er hva slags strømpbukse skal jeg bruke? Går ut i fra ikke svart...det blir litt kaldt å gå uten når en bor i Innlandet fylke.. Skal på cafebesøk i dag og tenke jeg kunne bruke dette PS! Til dere som lurer på hvorfor jeg spør om dette så er det for jeg vil bare ha noen råd til å kle meg bedre enn det jeg har gjort før. Anonymkode: dc32a...7b2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni Trenger du cardigan/blazer utenpå den blusen? Den har jo lange ermer. Hadde droppet det, eller bare tatt jakke av når jeg kom inn. Anonymkode: 2f6cb...606 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni Du kan ta strikkejakken, men bytte blusen til en sort topp. Anonymkode: d49db...94b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni Tror også jeg hadde valgt en sort topp med strikkejakken på bildet utenpå. Da trenger man strengt tatt ikke et lag til, mtp. årstiden. Jeg hadde droppet strømpebukse, men dersom man fryser uten; gå for svart. Da blir det også helhetelig og fint med svarte sko. Også kan man legge til «pop of colour» ved hjelp av f.eks. en rød veske. Anonymkode: 6714c...a89
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5 Skrevet 5. juni Det blir litt usammenhengende med fargene. Bytt enten til sort topp inne cardiganen eller til sort jakke over den røde toppen. Ang. strømpebukse så er det fint med sort under slike skjørt når det er casual, men hudfarget går også fint. Hva slags sko tenkte du til? Anonymkode: f2e74...926 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #6 Skrevet 5. juni Uten cardigan og en lett jakke over. Sort strømpebukse og sorte ballerinasko, pumps eller skinnsko. Anonymkode: daeea...5fc 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #7 Skrevet 5. juni Jeg synes det er søtt, men litt gammeldags? Hvor gammel er du ts? anbefaler deg å fargekordinere antrekkene dine. Velg svarte sko som gå igjen med plaggene. Evt beige som går igjen med cardiganen. Så kan du velge en svart veske som går med skjørtet. For å skape mer spennende antrekk kan du leke med at et plagg er tettsittende mens et annet plagg har løsere form. Samme med mønster og tekstur på plaggene. Glatt mot mer tekstur. Det skaper mer spennende plagg. Anonymkode: 86f11...197
AnonymBruker Skrevet 5. juni #9 Skrevet 5. juni Hm! Veldig høstfarger. Jeg prøver å tenke maks 2 farger i et antrekk. Så i tilfelle svart skjørt, svart blazer/cardigan og hvit/lys topp under for å bryte opp. Jeg ville ikke brukt de plaggene sammen. Forslag: - Den rosa/rød blusen til hvit bukse - Den cardiganen til beige/hvit/brune bukser en hvit topp under - Det skjørtet: svarte strømpebukser og svart overdel (men igjen, syns det blir litt høst over det skjørtet) eller med hvit topp under og en svart blazer eller cardigan. Anonymkode: 84552...71f
Elaine Marley Skrevet 5. juni #10 Skrevet 5. juni Jeg ville nok ha hatt en annen farge på cardiganen til det antrekket. Den blir litt for lys. Sort cardigan ville passet bedre tror jeg. Eventuelt kan man bare ha en jakke over hvis det er varmt nok ute.
AnonymBruker Skrevet 5. juni #11 Skrevet 5. juni Jeg ville valgt en annen overdel. En t-skjorte for mere casual eller evt skjorte med krave kan sannsynligvis fungere til den cardiganen. Gjerne sort og med sorte strømper. Her jeg bor er været såpass ruskete å høst aktig at litt høst vibber over antrekket går helt fint. 14 grader og sidelengs regnskur ble en mørk langermet kjole med sorte strømper og cowboy boots. Jeg var veldig høst som noen poengterte over her men det var også været. Anonymkode: e3b90...c2f
AnonymBruker Skrevet 6. juni #13 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fargene er helt ut Anonymkode: be3a3...b64 Svart er da aldri ut. De to andre er jeg enig i. Likte ikke de. Men skjørtet var fint. Anonymkode: 42ec0...955
Roci Skrevet 6. juni #14 Skrevet 6. juni Enig med AB..c2f. Bytt ut blusen med en lysere/enklere topp/t-skjorte og behold cardiganen. Sorte strømper går fint, og blir litt mer vårlig dersom de er tynne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå