Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har KG plutselig fått reklame midt i svarrekken i trådene i tillegg til all rekalmen på siden ellers? 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på denne da det irriterer meg også!

• Liker 3
Skrevet

Og på nettbrett er toppreklamen så stor at det ødelegger formateringen på siden, så skriften blir uleselig. 

• Liker 3
Skrevet

Men så bruk AdBlock da vel, har ikke sett en eneste reklame på årevis jeg...

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Mezzosoprena skrev (1 time siden):

Men så bruk AdBlock da vel, har ikke sett en eneste reklame på årevis jeg...

joda, det kan man sikkert, men det var liksom ikke poenget med spørsmålet om hvorfor denne endringen har kommet? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Ja samme her! Plutselig i dag var det reklame midt i trådene, mellom svarene til folk liksom! Kjempe irriterende. 

• Liker 3
Skrevet
Carrot skrev (4 minutter siden):

joda, det kan man sikkert, men det var liksom ikke poenget med spørsmålet om hvorfor denne endringen har kommet? 

Du skjønner jo hvorfor? For å tjene mer penger.

• Liker 5
Skrevet
Kålrota skrev (1 time siden):

Du skjønner jo hvorfor? For å tjene mer penger.

vel, da kunne man lagt dem i bunnen, eller endret sidemenyen og fått plass til den på begge sider, de MÅ ikke legge den midt i tråden.. en hvilken som helst webdesigner kunne kommet med flere alternativer for å vise reklamen bedre uten at sluttbruker av produkter opplever det som en negativ endring tenker jeg.. 

• Liker 6
Skrevet

Hvis du kan et minimum av markedsanalyse, ville du forstått at plasseringen er det som generer mest inntekter. 

• Liker 3
Skrevet
Carrot skrev (3 timer siden):

@Kålrota har forklart hvorfor, og jeg har forklart hvordan man kun unngå det i stedet for å bli irritert.

• Liker 2
Skrevet
Kålrota skrev (11 timer siden):

Hvis du kan et minimum av markedsanalyse, ville du forstått at plasseringen er det som generer mest inntekter. 

Tror dere alle KG brukere tenker markedsanalyse når de går inn på KG? Har det vært vurdert att ved å fylle siden med reklame forringer man KG? DA hjelper det lite at en analyse sier dette er gode greier om brukerene blir lei..

Mezzosoprena skrev (9 timer siden):

@Kålrota har forklart hvorfor, og jeg har forklart hvordan man kun unngå det i stedet for å bli irritert.

du har forklart ja, da er jo alt bra 🤦‍♀️

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil også gjerne ha et svar fra forumsledelsen på dette.

Tidligere har man fått reklame mellom innleggene dersom man leste forumet uten å være innlogget. Det framstår som at KG nå vil signalisere at de setter mindre pris enn før på faste brukere som registrerer seg og bidrar til at forumet faktisk eksisterer ved å skrive innlegg her, innlegg som KG til alt overmål vederlagsfritt overtar opphavsretten til: https://forum.kvinneguiden.no/guidelines/

Sitat

Når du skriver et innlegg på Kvinneguiden gir du samtidig Kvinneguiden rett til å bruke innlegg og spørsmål slik de måtte ønske - på alle måter og i alle media, uten vederlag

KG er avhengig av aktive og fornøyde brukere for å kunne fortsette å eksistere, og de burde veie hensynet til maks inntjening opp mot hensynet til fornøyde bidragsytere, altså brukere som fortsetter å poste innlegg i stedet for å slutte med det fordi reklame midt i tråden blir for påtrengende.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Adblock fjerner all reklame.

• Liker 1
Skrevet

Det blir i disse dager rullet ut et nytt annonse system i alle klikk.no sine flater. Det er fortsatt under utarbeiding og er ikke endelig pr i dag. 

• Liker 3
Skrevet
Carrot skrev (4 timer siden):

Tror dere alle KG brukere tenker markedsanalyse når de går inn på KG? Har det vært vurdert att ved å fylle siden med reklame forringer man KG? DA hjelper det lite at en analyse sier dette er gode greier om brukerene blir lei..

du har forklart ja, da er jo alt bra 🤦‍♀️

Tror du virkelig at det er brukeren man tar hensyn til når det kommer til å tjene de pengene man trenger for å drifte en bedrift? Det er i overkant naivt 🙂 

Og jeg finner det litt merkelig å sitte å surve over en ting som man med de riktige hjelpemidlene fint kan klare å unngå, hvis man bare ikke er så sta at man nekter å ta imot råd fra folk som har en annen oppfatning av ting enn seg 😉 

• Liker 2
Skrevet
Doris Becker skrev (1 time siden):

Adblock fjerner all reklame.

Jeg har brukt det i alle år, men nå har det kommet store mellomrom mellom svarene i trådene der reklamen sannsynligvis er. Smått irriterende, men fortsatt bedre enn med reklamen. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Mezzosoprena skrev (3 minutter siden):

Tror du virkelig at det er brukeren man tar hensyn til når det kommer til å tjene de pengene man trenger for å drifte en bedrift? Det er i overkant naivt 🙂 

Og jeg finner det litt merkelig å sitte å surve over en ting som man med de riktige hjelpemidlene fint kan klare å unngå, hvis man bare ikke er så sta at man nekter å ta imot råd fra folk som har en annen oppfatning av ting enn seg 😉 

nå er dette forumet for "tilbakemeldinger" ikke bare de du syns er ok men de andre tenker er greit å nevne - uten at det betyr at noen "surver over" eller "nekter ta til seg" dine meninger.. Men nice try på å minimalisere og snakke ned noen :) synd det ikke biter.. 

• Liker 6
Skrevet
Forumansvarlig skrev (2 timer siden):

Det blir i disse dager rullet ut et nytt annonse system i alle klikk.no sine flater. Det er fortsatt under utarbeiding og er ikke endelig pr i dag. 

Takk for svar. Da må du gjerne overbringe til rette instanser tilbakemeldingene i denne tråden om at annonser mellom innleggene i trådene (eller store, hvite flater om man bruker adblock) er noe brukere setter svært liten pris på.

• Liker 5
Skrevet
Aricia skrev (4 minutter siden):

Takk for svar. Da må du gjerne overbringe til rette instanser tilbakemeldingene i denne tråden om at annonser mellom innleggene i trådene (eller store, hvite flater om man bruker adblock) er noe brukere setter svært liten pris på.

Det er blitt gjort :) 

• Liker 4
Skrevet

Er det noe nytt dette med at det er reklame inne i tråder? Irriterende.... ikke ett sted skal en slippe unna den reklamen. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...