Gå til innhold

Er truseløs sexy?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest esmeralda

Er det en gammel myte at menn synes det er spennende hvis de oppdager at kvinnen ikke har truser på, eller er det noe sant i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer helt ann på situasjonen.

Om sommeren og mange jenter går i skjørt, da syns jeg det er utrolig pirrende å tenke/vite at hun ikke har noe under.

Om vinteren derimot, og hun f.eks. går med olabukse eller andre grove plagg tenner det meg ikke på samme måte.

Da må det være et plagg som gjør at men tydelig kan se at det ikke er noen truse under :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sexy og gå uten truse uansett vær og føreforhold.. Men det må jo være mulig å oppdage da. Når min sambo går truseløs. Så tenner det meg. Klarer ikke helt å flytte blikk og tanker...eller fingre for den saks skyld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere hva som skjedde da Haakon og Mette-Marit kom ut av kirken etter vielsen: Hun bøyde seg bort til ham og hvisket noe inn i øret hans, og så gliste de begge to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker dere hva som skjedde da Haakon og Mette-Marit kom ut av kirken etter vielsen: Hun bøyde seg bort til ham og hvisket noe inn i øret hans, og så gliste de begge to...

HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes truseløs er helt fine! Det er jo valgfritt for jenter om de ønsker å gå truseløs. Vi gutter kan jo også gå truseløs, men selv synes ikke noe om å la penisen henge å dingle som den ofte gjør i "løse" bokseshortser. Har jo med komfort å gjøre... Men, jenter gå truseløs når dere føler for det! Om det er for å pirre de rundt dere eller bare gutten/jenta dere er sammen med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...