AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni Har tenkt mye på dette, går det an å bare ha en vakker og uskyldig flørt feks på jobb? Der begge er klar over at det har utviklet seg til en flørt, og man er med på leken. Blikkontakt, smil etc. Noe som krydrer hverdagen, men der man ikke går over den fysiske grensa. Jeg mener fantasi er innenfor 😊 Skriv gjerne om deres erfaringer, både fine flørter og de som utviklet seg til å bli ikke fullt så fine til slutt. Anonymkode: dd311...5f0
Snok1 Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni Jeg er enig med deg, og jeg gjør det hele tiden. På jobb, på butikken, treningssenteret. Det er alltid ikke-seksuelt og kun overfor de jeg er sikker på vet at jeg vet hvor grensene går.
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni I et monogamt forhold? Nei. Anonymkode: 5ef91...cfe 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har tenkt mye på dette, går det an å bare ha en vakker og uskyldig flørt feks på jobb? Der begge er klar over at det har utviklet seg til en flørt, og man er med på leken. Blikkontakt, smil etc. Noe som krydrer hverdagen, men der man ikke går over den fysiske grensa. Jeg mener fantasi er innenfor 😊 Skriv gjerne om deres erfaringer, både fine flørter og de som utviklet seg til å bli ikke fullt så fine til slutt. Anonymkode: dd311...5f0 Nei, ikke om dere er i forhold. Du kan finne noen som er lik, men for å komme dit må du ha snakket med personen om at dere har felles kjøreregler for hva det betyr og hvor grensene går. Hele poenget er at når dere har hatt den samtalen, så har dere gått for langt... Anonymkode: 94b71...610
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5 Skrevet 5. juni Nei. Flørt for min del betyr at jeg er seksuelt og/eller romantisk tiltrukket av vedkommende. Å flørte med en jeg ikke har lyst på er jo ikke noe spennende... Man gjør det jo fordi man føler på en tiltrekning, og flørten er en måte å komme nærmere vedkommende på. Men det er definitivt en del menn som tolker all vennlighet fra kvinner som flørt. Slike som tror smil og normal høflighet betyr at dama har lyst på de. Svaret til "Snok1" over her, som sier han flørter overalt og hele tiden, illustrerer dette fenomenet perfekt. "Oi hun SMILTE til meg, hun synes sikkert jeg er driiiiitdeilig" 🤣 Anonymkode: 62a9c...52f 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #6 Skrevet 5. juni Ja, det vil jeg si. Det var ikke lett å komme dit. Det var intenst i starten – vanskelig å skjule. Spenningen økte, og vi måtte ta avstand, men vi ble dratt tilbake og fant en bedre balanse. Lett, lekent, varmt, men alltid nøytralt. Som om vi har en egen bølgelengde kun vi to kan føle, mens alle andre oppfatter det som nøytralt og vennskapelig. Det er akkurat nok til å gi spenning i hverdagen – et blikk som varer et sekund lenger enn hos noen andre, men ikke nok til at det er respektløst overfor de vi bryr oss om. Enig med den som skriver at det krever felles kjøreregler for hvor grensene går. Anonymkode: b5e7a...2ff 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #7 Skrevet 6. juni Tja. Jeg kan godt flørte litt. Men det er kun mannen min jeg vil gjøre noe som ikke er platonisk med. Anonymkode: f2413...9a6
AnonymBruker Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni Kan helt klart finnes, mener jeg, av typen hvor man bare synes det krydrer jobbhverdagen litt uten noe som helst mer. Litt ekstra oppmerksomhet, blikkontakt, tøysete kommentarer/erting etc. og hvor det aldri er hentydninger til ønske om noe mer. Jeg har en sånn kollega og det bidrar til at jeg trives ekstra godt på jobb, men kommer aldri til å skje noe mer (ingen av oss har noen som helst interesse av det. Aldri vært tema selv om vi har hatt mange muligheter når vi f.x har vært på jobbreise). Anonymkode: e4003...cd4
AnonymBruker Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni Du skal ikke flørte med andre hvis du er i et forhold. Anonymkode: 7088b...87f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå