Gå til innhold

Jomfru og begynner å bli desperat.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja du leste riktig.

Jeg er nå en mann på 36 år som fortsatt er jomfru. Og det er EKSTREMT flaut og tragisk.

Det er selvsagt INGEN rundt meg som vet dette, og jeg kommer selvsagt ikke til å si det til noen.

Nå begynner jeg å bli ganske desperat etter å få det gjort. " Betal en prostituert da ". Nei. Jeg vil ikke betale for første gangen, da det jo er noe man husker for alltid.

Også kommer spørsmålet om hvorfor. Vel, dårlig selvtillit er hovedårsaken. Veldig beskjeden. Drikker ikke alkohol og aldri gjort det. Så dette gjør det jo ikke enklere.

Har så dårlig selvtillit at jeg ikke klarer å vise bilder av meg selv på for eksempel Tinder. Dette gjør det jo også vanskelig. 

Når man da i tillegg vet at det er en turnoff for jenter at gutter snakker ned seg selv, så sitter man jo litt i saksa.

Men selvtillit er jo ikke noe man har, det er noe man får. 

Noen råd damer? Hvordan hadde du reagert om en du flørtet med fortalte deg dette etter hvert?

Anonymkode: 8f456...f20

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ja du leste riktig.

Jeg er nå en mann på 36 år som fortsatt er jomfru. Og det er EKSTREMT flaut og tragisk.

Det er selvsagt INGEN rundt meg som vet dette, og jeg kommer selvsagt ikke til å si det til noen.

Nå begynner jeg å bli ganske desperat etter å få det gjort. " Betal en prostituert da ". Nei. Jeg vil ikke betale for første gangen, da det jo er noe man husker for alltid.

Også kommer spørsmålet om hvorfor. Vel, dårlig selvtillit er hovedårsaken. Veldig beskjeden. Drikker ikke alkohol og aldri gjort det. Så dette gjør det jo ikke enklere.

Har så dårlig selvtillit at jeg ikke klarer å vise bilder av meg selv på for eksempel Tinder. Dette gjør det jo også vanskelig. 

Når man da i tillegg vet at det er en turnoff for jenter at gutter snakker ned seg selv, så sitter man jo litt i saksa.

Men selvtillit er jo ikke noe man har, det er noe man får. 

Noen råd damer? Hvordan hadde du reagert om en du flørtet med fortalte deg dette etter hvert?

Anonymkode: 8f456...f20

Nå er jeg mann, hvorfor skal du fortelle om dette. 

Når det gjelder det med bilde, hun vil jo se deg før eller senere, men det finnes kanskje noen sider uten bilde?

Så kan det være lurt å la damen ta seg av pratingen om du ikke har så mye å fortelle om eller skryte av.

Endret av Flintis
  • Liker 1
Skrevet

Ikke prat om det til noen damer. Start med å presse deg til å ta ett bilde. Du må begynne ett sted. Snakk pent om deg selv. Du får det til du også om du vil. 

Hilsen kvinne 

Skrevet

Gå til psykolog. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

...

Endret av Trengerråd!!
Skrevet
SlemUlv skrev (3 timer siden):

Gå til psykolog. 

Disse folka er på nivå med Nigeria-svindlere.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du starte med å legge ut bilde av deg som andre har tatt, i en setting der du gjør noe, altså ikke typisk selfies eller "pose"-bilder? Kanskje det føles mer komfortabelt å legge ut bilde der du fisker, surfer, står på ski, går i skogen, snekrer, spiller fotball, e.l.?

Har du ikke råd til psykolog kan du prøve å bygge deg opp med å få noen daglige råd fra chatgpt, låne selvhjelpsbøker, eller prøve å treffe andre via en hobby.

Anonymkode: 089d9...02c

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på personen som hadde fortalt det og selve settingen. Og hva er hensikten med å fortelle det? Om en fyr hadde sagt det til meg etter en stund, hadde jeg ikke brydd meg om jeg likte han. Men om han sier det for å tro at jeg skal ligge med han i sympati, er noe annet. 

Jeg tror du burde starte med å jobbe med deg selv og bli kjent med nye mennesker/kvinner. Bli kjent med deg selv. Utfordre deg selv. Snakk med noen om det. I seg selv er det ikke noe gale å være jomfru så lenge du ikke utvikler noen skumle syn på verden/kvinner. Men ingen har krav eller rett på sex fra noen. Inntil videre er det jo bare å ha sex med seg selv 

Anonymkode: eb699...db0

AnonymBruker
Skrevet

En mann kan ikke være jomfru.

Anonymkode: 050a4...d23

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger psykolog.

Anonymkode: 833a7...ff6

Skrevet

Hold deg unna prostituerte, men ikke regn med at første gang nødvendigvis blir så minneverdig. I ettertid er det en heller flau opplevelse. Øvelse gjør mester 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...