Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som ser noe?

Kort oppsummert. Lever i stabilt forhold med nesten voksne barn. Hus og det meste på stell. Jobb som krever mye, men som også gir en del. Får akkurat nå litt tilbake for at jeg alltid legger kvalitet i den, men opplever også at rammene er heftige.

Føler sterkt på at jeg er litt fast i hverdagen, og at jeg gjerne skulle opplevd litt mer.

Anonymkode: ac342...7be

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lytter du til hjertet eller har bare fullgt samfunnets forventninger?

Anonymkode: 696d1...8a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.6.2025 den 7.31):

Lytter du til hjertet eller har bare fullgt samfunnets forventninger?

Anonymkode: 696d1...8a3

Tror det er hjertet som forteller meg at jeg må oppleve mer. Lever helt greit, og er normalt aktiv. Men lengter etter de store tingene, som å ta fri et år for å reise.

Kjenner flere eventyrere, som f.eks er på jordomseiling. Men så er jeg jo litt glad i hverdagen også.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjennom livet taklet slikt ved å drømme og planlegge hva jeg skulle gjøre når livet roet seg. Nå er jeg kommet dit, og tror det var klokt å tenke at livet er langt og at perioder i livet er mest hverdag og ansvar. I de årene sto jeg på for å stå i økonomi som ga muligheter senere. Det gjorde det også. 

Anonymkode: 28376...f88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har gjennom livet taklet slikt ved å drømme og planlegge hva jeg skulle gjøre når livet roet seg. Nå er jeg kommet dit, og tror det var klokt å tenke at livet er langt og at perioder i livet er mest hverdag og ansvar. I de årene sto jeg på for å stå i økonomi som ga muligheter senere. Det gjorde det også. 

Anonymkode: 28376...f88

Ja, jeg har nå hatt denne årrekken med plikt og ansvar. Men selvsagt mange gode opplevelser også underveis.

Kanskje burde jeg planlegge å gjøre noe litt utenom hverdagen? Nå som jeg endelig har tid og overskudd? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...