AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni Dere som selv er klarsynte: Kan en klarsynt være skråsikker i en lesning? Kan en klarsynt være så treffsikker at han/hun kan fortelle at partneren til den som leses ikke elsker henne, og aldri vil elske henne? Kan en klarsynt råde noen til å avslutte forholdet de er i, og være skråsikker på at det er det eneste riktige å gjøre? (Uten at det er noe vold involvert o.l, for da kan man selvsagt råde noen til å forlate partneren sin.) Leser klarsynte langt frem i tid, eller kan alle situasjoner alltid endre seg? Leser klarsynte mest av alt energien her og nå? Jeg syns det er ekstremt uetisk å si til noen i en reading at partneren ikke elsker deg, aldri kommer til å flytte sammen med deg, og ikke ser for seg et langsiktig forhold. Kan en klarsynt virkelig se disse tingene mange år frem i tid? Anonymkode: dd150...b84 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni (endret) Spørsmålet mitt her dreier seg om noe helt annet. Jeg ønsker svar fra klarsynte som selv erfarer hvordan dette fungerer, hvor skråsikker man kan være i en lesning, og om man kan se langt frem i tid. Jeg ble rådet til å avslutte forholdet mitt fordi partneren min ikke elsker meg. Han skrev mye mer i lesningen, men dette var essensen. Spørsmålene jeg hadde til den klarsynte, gikk mer på hvordan vi kan forbedre forholdet, for det er jo det jeg ønsker. Hvordan kan den klarsynte være så konkret og gi et så dramatisk råd? Leser han energien her og nå, eller kan han se langt frem i tid, og være så sikker? Er ikke alt alltid i endring? Jeg spør ikke den jeg siterer her, men jeg spør dere klarsynte på forumet❤️ Anonymkode: dd150...b84 Fjernet sitat av slettet innhold og svar til dette. Perelandra, mod. Endret 7. juni av Perelandra 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni Framtiden er ikke skrevet i stein. Men klarsynte kan lese av energiene her og nå. All informasjon ligger i feltet og er tilgjengelig for alle egentlig. Jeg leste ditt andre innlegg om det samme. Jeg tror du er i en skikkelig emosjonell storm angående dette som farger oppfattelsen din her. Kan hende denne klarsynte var uetisk, eller kan hende han/hun ga deg informasjon som er nyttig men som er veldig vondt å høre og som du ikke helt klarer å ta innover deg. Ikke ta livsvalg akkurat nå. Og ikke ta livsvalg kun ut fra hva en klarsynt sier uansett. Men kan det være noe i hva som ble sagt? Opplever du at kjæresten din elsker deg? Føler du deg elsket? Er hen oppmerksom og omsorgsfull overfor deg? Villig til å kompromisse for at du også skal ha det bra? Hvis du prøver å rense hodet fri for hva du ønsker å se og hvordan du skulle ønske at det var, tror du kjæresten elsker deg? Klem til deg ❤️ du har det vanskelig nå. La støvet legge seg og dyrk kontakten med din indre visdom. Du vet nemlig alt inni deg. Er du i rett forhold? Anonymkode: 312f4...084 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Framtiden er ikke skrevet i stein. Men klarsynte kan lese av energiene her og nå. All informasjon ligger i feltet og er tilgjengelig for alle egentlig. Jeg leste ditt andre innlegg om det samme. Jeg tror du er i en skikkelig emosjonell storm angående dette som farger oppfattelsen din her. Kan hende denne klarsynte var uetisk, eller kan hende han/hun ga deg informasjon som er nyttig men som er veldig vondt å høre og som du ikke helt klarer å ta innover deg. Ikke ta livsvalg akkurat nå. Og ikke ta livsvalg kun ut fra hva en klarsynt sier uansett. Men kan det være noe i hva som ble sagt? Opplever du at kjæresten din elsker deg? Føler du deg elsket? Er hen oppmerksom og omsorgsfull overfor deg? Villig til å kompromisse for at du også skal ha det bra? Hvis du prøver å rense hodet fri for hva du ønsker å se og hvordan du skulle ønske at det var, tror du kjæresten elsker deg? Klem til deg ❤️ du har det vanskelig nå. La støvet legge seg og dyrk kontakten med din indre visdom. Du vet nemlig alt inni deg. Er du i rett forhold? Anonymkode: 312f4...084 Tusen takk for veldig fint innlegg❤️ Jeg tenkte det samme, at jeg ikke kan ta livsvalg når det stormer. Men lesningen farger virkelig hverdagen grå og svart nå. Nei, jeg føler ikke kjæresten elsker meg. Jeg føler han er glad i meg og trives sammen med meg, men jeg føler ikke han elsker meg. Han er dårlig på å uttrykke følelser generelt da, det sier han selv også, og han sier han øver på å bli bedre. Hver gang jeg sier at jeg er usikker på hans følelser, så beroliger han meg med å si at han er veldig glad i meg og at jeg er viktig for han. Så jeg er forvirret. Jeg er ikke typen som vanligvis er usikker på en kjærestes følelser, så et eller annet med denne nåværende kjæresten får meg til å føle det sånn. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og ba derfor den klarsynte om klarhet. Men jeg hadde ikke forventet så konkrete og tydelige svar fra den klarsynte, jeg hadde heller forventet refleksjoner på et vis. Så jeg ble litt paff, og veldig veldig lei meg. Er du klarsynt? Får du opp noe rundt situasjonen? ❤️ Anonymkode: dd150...b84
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5 Skrevet 5. juni Fra mitt eget standpunkt, nei. Jeg kan aldri være 100% sikker. Jeg som medium er jo egentlig bare en tolk, en tolk som må bruke min egen oppfatning, forståelse, språk og erfaringer for å videreformidle et budskap. Jeg kan godt ha misforstått hva de sier og presiserer også alltid at sånn jeg oppfatter det er beskjeden bla bla bla. Anonymkode: 964de...8e2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #6 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fra mitt eget standpunkt, nei. Jeg kan aldri være 100% sikker. Jeg som medium er jo egentlig bare en tolk, en tolk som må bruke min egen oppfatning, forståelse, språk og erfaringer for å videreformidle et budskap. Jeg kan godt ha misforstått hva de sier og presiserer også alltid at sånn jeg oppfatter det er beskjeden bla bla bla. Anonymkode: 964de...8e2 Takk for at du deler❤️ Kan det hende du blir påvirket av hva den du leser sier i forkant? Jeg delte ganske mye til den klarsynte før lesningen ble gjort, kan det ha ført han i den retningen lesningen tok? Han brukte ord som «jeg kan trygt si at han ikke elsker deg, og aldri vil elske deg.» Og «jeg er helt sikker på at han aldri vil flytte sammen med deg, for han ser ikke for seg at dette forholdet er langvarig». Er ikke det voldsomt direkte, og merkelig av en klarsynt å skrive? Jeg vet han har sterke evner, han har lest meg før. Men han har også tatt feil på flere ting, bl.a så han at jeg skulle få barn, men jeg har ikke fått barn, og nå er jeg for gammel til å få barn. Anonymkode: dd150...b84
AnonymBruker Skrevet 5. juni #7 Skrevet 5. juni Jeg har ikke gjort slike typer readinger selv, men har gjort en del readinger i telepatisk dyrekommunikasjon, og det ligner ganske mye. Jeg har fått detaljer som at eier har ME, hesten er rasende og farlig, hesten er kun opptatt av å jobbe, hesten har nettopp flyttet fra et annet land osv. Og selv om man får sånne typer treff, så kan man ALDRI være sikker på at det man får inn er riktig. Man rett og slett hopper uten fallskjerm hver gang man gjør det. Jeg husker Sissel Grana fortalte en historie om hvordan hun ble fortalt av en liten hund at den hadde en ulv som bestevenn. Grana visste at dette var umulig, og skjønte ikke bæret, men hun visste også at hun måtte fortelle dette til eier, fordi det kunne gi mening for eier på en eller annen måte hun ikke visste om. Og det viste seg at denne lille hunden bodde sammen med en annen liten hund som hadde bitt noen til blods, og deretter hadde blitt kalt "ulven". Så selv om man kan få riktig informasjon, så skjønner man ikke nødvendigvis hva man får inn selv heller. Michael Winger har også fortalt at han har skjønt senere, etter som han har lært å tolke det han får inn bedre, at han har trukket konklusjoner før som har vært feil. Og han sier alltid at en klarsynt's meninger er alltid kun en mening, og må aldri tas som fasit. Og jeg er helt enig med han, det er noe man aldri må gjøre. Og så er det noe folk flest som tror på klarsyn ikke skjønner, at selv om man har en evne, så kan man være en dårlig person. Man kan altså ta feil, og man kan være slem, selv om man er såkalt klarsynt. Greia er at alle har denne evnen, man bruker jo det samme når man bruker intuisjon. Winger sier også det, alle har evnen, men dessverre har de fleste glemt det. Og da ender man ofte opp med å søke råd hos andre som man tror har mer innsikt enn en selv, og så kan de lede en helt feil. Så vær litt forsiktig med denne klarsynte fyren du konsulterer, du vet aldri om han er sur en dag dag og lar det gå ut over deg, eller om han treffer feil, det kan skje hele tiden. Denne skråsikkerheten syns jeg virker temmelig narsissistisk og lite ydmykt, jeg hadde tatt det han sier med en klype salt og vært veldig på vakt hvis jeg var deg. Anonymkode: 3cb42...ba0 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #8 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Takk for at du deler❤️ Kan det hende du blir påvirket av hva den du leser sier i forkant? Jeg delte ganske mye til den klarsynte før lesningen ble gjort, kan det ha ført han i den retningen lesningen tok? Han brukte ord som «jeg kan trygt si at han ikke elsker deg, og aldri vil elske deg.» Og «jeg er helt sikker på at han aldri vil flytte sammen med deg, for han ser ikke for seg at dette forholdet er langvarig». Er ikke det voldsomt direkte, og merkelig av en klarsynt å skrive? Jeg vet han har sterke evner, han har lest meg før. Men han har også tatt feil på flere ting, bl.a så han at jeg skulle få barn, men jeg har ikke fått barn, og nå er jeg for gammel til å få barn. Anonymkode: dd150...b84 Ja! Når jeg har gjort dyretolk-readinger så har jeg villet vite minst mulig på forhånd, for det farger alltid readingen. Det beste er at man ikke vet noe som helst, selv om det er mest skummelt å gjøre det sånn. Når man vet noe på forhånd, så vil man jo gjerne få readingen "riktig" i forhold til det, og da kan man bomme fullstendig, fordi man ignorerer ting som man får inn som man tenker at ikke stemmer. Man vil bare blankt avvise det, og kun ta med ting i readingen som man tror passer til situasjonen. Og så blir alt feil. På en måte er det jo "tryggere" å gjøre en reading når man vet en del om den man leser, fordi da kan man faktisk jukse og synse litt, og holde seg tørrskodd ved å ikke plumpe uti og si noe sånt som "hunden din har en ulv til bestevenn". Skjønner? Anonymkode: 3cb42...ba0
AnonymBruker Skrevet 5. juni #9 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for veldig fint innlegg❤️ Jeg tenkte det samme, at jeg ikke kan ta livsvalg når det stormer. Men lesningen farger virkelig hverdagen grå og svart nå. Nei, jeg føler ikke kjæresten elsker meg. Jeg føler han er glad i meg og trives sammen med meg, men jeg føler ikke han elsker meg. Han er dårlig på å uttrykke følelser generelt da, det sier han selv også, og han sier han øver på å bli bedre. Hver gang jeg sier at jeg er usikker på hans følelser, så beroliger han meg med å si at han er veldig glad i meg og at jeg er viktig for han. Så jeg er forvirret. Jeg er ikke typen som vanligvis er usikker på en kjærestes følelser, så et eller annet med denne nåværende kjæresten får meg til å føle det sånn. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og ba derfor den klarsynte om klarhet. Men jeg hadde ikke forventet så konkrete og tydelige svar fra den klarsynte, jeg hadde heller forventet refleksjoner på et vis. Så jeg ble litt paff, og veldig veldig lei meg. Er du klarsynt? Får du opp noe rundt situasjonen? ❤️ Anonymkode: dd150...b84 Jeg er klarsynt healer. Og jeg la noen kort for deg. Men først vil jeg bare si at det er flere faktorer du må ta med deg når du oppsøker klarsynte. Informasjon kommer ofte ikke direkte som en strøm av sannheter. Det kommer ofte i symboler som må tolkes. Mennesker som driver med dette kan være ulike i hvor godt de klarer å legge fra seg sine egne «briller» når de tolker informasjonen som kommer. Det er også ulikt hvor empatiske folk er i sin kommunikasjon. I tillegg er det mye nesten filosofiske spørsmål i å lese andre - om han sa at kjæresten din ikke elsker deg, hva legger han i det å elske? Men ja, jeg la litt kort. Ikke for å finne ut hva kjæresten din føler, men for å hjelpe deg litt ut av dette kaoset som nå har oppstått. Det jeg får opp er at det som egentlig gnager mest på deg, og som du må kjenne grundig etter om, er om du gir mer enn du får tilbake i dette forholdet. Jeg tror ikke du opplever at du får tilbake helt det du selv investerer. Og en grunn til det, og som er din lekse som dette forholdet holder opp et speil for deg for at du skal se, er at du dypest sett ikke kjenner din egen verdi. Du er liksom litt for villig til å ofre hva det er du egentlig ønsker og fortjener for at den andre kanskje en gang skal oppdage at han vil det samme og velge deg. Men du må velge deg selv for at andre skal gjøre det. Og kanskje er det også litt sånn at du ikke vet helt selv hva det er du ønsker, for du står ikke så sterkt i deg selv. Det er en slags passivitet her hos deg, og som en konsekvens av det, er kjæresten din også passiv. En litt sånn vente-energi - vente og se, vente på at han gjør noe, sier det rette osv. og all denne ventingen inviterer bare inn mer venting (og angst). Min oppfordring til deg er å styrke deg selv litt. Ta noen små valg ut fra at du er viktig. Så når du har gjort det vil det bli tydeligere hva du skal velge i forholdet ditt - enten ved at han følger etter når du skifter ditt fokus over på deg selv, eller at det blir tydelig at han ikke kan gi deg det du fortjener og trenger i en partner. Ønsker deg alt godt ❤️ Anonymkode: 312f4...084 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #10 Skrevet 5. juni Meg over som la kort her… vil bare legge til en ting: alt jeg skrev trenger ikke å være sant, du må kjenne etter hva som treffer og ikke selv. Det kan du, fordi du vet egentlig alt sammen selv. Trikset er å roe angsten og få kontakt ned i kroppen. Kjennes det sant, er det du må gå etter. Kanskje er det også det du må øve litt på. Hvordan kjennes det ut i deg når noe er sant og riktig? Hvordan kjennes det ut når noe er feil - helt uten argumenter, bare følelsen. Heier på deg! Anonymkode: 312f4...084 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #11 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg er klarsynt healer. Og jeg la noen kort for deg. Men først vil jeg bare si at det er flere faktorer du må ta med deg når du oppsøker klarsynte. Informasjon kommer ofte ikke direkte som en strøm av sannheter. Det kommer ofte i symboler som må tolkes. Mennesker som driver med dette kan være ulike i hvor godt de klarer å legge fra seg sine egne «briller» når de tolker informasjonen som kommer. Det er også ulikt hvor empatiske folk er i sin kommunikasjon. I tillegg er det mye nesten filosofiske spørsmål i å lese andre - om han sa at kjæresten din ikke elsker deg, hva legger han i det å elske? Men ja, jeg la litt kort. Ikke for å finne ut hva kjæresten din føler, men for å hjelpe deg litt ut av dette kaoset som nå har oppstått. Det jeg får opp er at det som egentlig gnager mest på deg, og som du må kjenne grundig etter om, er om du gir mer enn du får tilbake i dette forholdet. Jeg tror ikke du opplever at du får tilbake helt det du selv investerer. Og en grunn til det, og som er din lekse som dette forholdet holder opp et speil for deg for at du skal se, er at du dypest sett ikke kjenner din egen verdi. Du er liksom litt for villig til å ofre hva det er du egentlig ønsker og fortjener for at den andre kanskje en gang skal oppdage at han vil det samme og velge deg. Men du må velge deg selv for at andre skal gjøre det. Og kanskje er det også litt sånn at du ikke vet helt selv hva det er du ønsker, for du står ikke så sterkt i deg selv. Det er en slags passivitet her hos deg, og som en konsekvens av det, er kjæresten din også passiv. En litt sånn vente-energi - vente og se, vente på at han gjør noe, sier det rette osv. og all denne ventingen inviterer bare inn mer venting (og angst). Min oppfordring til deg er å styrke deg selv litt. Ta noen små valg ut fra at du er viktig. Så når du har gjort det vil det bli tydeligere hva du skal velge i forholdet ditt - enten ved at han følger etter når du skifter ditt fokus over på deg selv, eller at det blir tydelig at han ikke kan gi deg det du fortjener og trenger i en partner. Ønsker deg alt godt ❤️ Anonymkode: 312f4...084 Tusen takk for at du la kort og brukte energi på både kortlegg og godt innlegg. Jeg føler det er mye som treffer her. Jeg kjenner egentlig min egen verdi, i bunn og grunn, men i dette forholdet har jeg mistet kontakten med den følelsen. Og ja, jeg investere mer enn han. Det er alltid jeg som tar initiativ til å sees, det er alltid jeg som kysser han eller gir en klem o.l, det er alltid jeg som starter samtaler om forholdet vårt, og det er jeg som har tatt opp temaet «potensielt flytte sammen». På det siste temaet er han alltid vag, og viker litt vekk fra samtalen. Men det gjør han generelt ellers også, i de samtalene som er viktig. Jeg har flere ganger vært tydelig på hva jeg trenger i forholdet, mer tid sammen, mer kjærlighetserklæringer og bekreftelse/ mer uttrykk av kjærlighet, mer validering av følelser og gode samtaler, nysgjerrighet på hverandre osv. Vi er totalt ulike på dette, han føler seg ukomfortabel med alt dette, men sier han øver og prøver så godt han kan. Vente-energien du plukker opp, er jeg som venter på at han skal steppe opp og gi mer av seg selv og av det jeg tydelig sier at jeg trenger, men det skjer ikke. Hittil i alle fall. Har han også den vente-energien? Hva er det han evt venter på? Hva kan jeg gjøre for å endre denne energien? Jeg skal prøve å få fokuset mer over på meg, ikke alltid sitte og vente på han og hans initiativ. Men jeg føler som sagt jeg har vært veldig tydelig ang hva jeg trenger og fortjener, så hva annet kan jeg gjøre? Ta det opp på en annen måte? Det var forresten helt rett tydelig at den andre klarsynte ikke formidlet på en empatisk måte. Det rare er at jeg har hatt et empatisk inntrykk av han tidligere, men nå virker det veldig business for han. Penger inn, ord og lesning ut, fort og gale, uten å tenke seg så mye om. Tror jeg unngår han i fremtiden. Anonymkode: dd150...b84
AnonymBruker Skrevet 5. juni #12 Skrevet 5. juni Det er ikke noe som heter "å legge kort på deg", det er ikke slik tarot kort brukes. Dette er en myte skapt av svindlere. Rødt flagg når "healere" og "klarsynte" åpenbart ikke aner noe om okkultisme, men bare finner på tåpelige ting for å lure desperte idioter. Anonymkode: a172f...a7a
AnonymBruker Skrevet 5. juni #13 Skrevet 5. juni En ekte klarsynt kan vite hva partneren din ønsker og vil og om han er en bra person for deg eller om du bør gå. En ekte klarsynt kan vite om du som 85 åring finner ekte kjærlighet med en skikkelig omtenksom flott mann. Anonymkode: e5582...0c3
AnonymBruker Skrevet 5. juni #14 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er en helt annen diskusjon. Jeg er overbevist om at noen har klarsynte evner og kan hjelpe andre med å få klarhet i spørsmål man måtte ha. Det er helt ok å ta betalt for tiden de bruker på det. Spørsmålet mitt her dreier seg om noe helt annet. Jeg ønsker svar fra klarsynte som selv erfarer hvordan dette fungerer, hvor skråsikker man kan være i en lesning, og om man kan se langt frem i tid. Jeg ble rådet til å avslutte forholdet mitt fordi partneren min ikke elsker meg. Han skrev mye mer i lesningen, men dette var essensen. Spørsmålene jeg hadde til den klarsynte, gikk mer på hvordan vi kan forbedre forholdet, for det er jo det jeg ønsker. Hvordan kan den klarsynte være så konkret og gi et så dramatisk råd? Leser han energien her og nå, eller kan han se langt frem i tid, og være så sikker? Er ikke alt alltid i endring? Jeg spør ikke den jeg siterer her, men jeg spør dere klarsynte på forumet❤️ Anonymkode: dd150...b84 En ekte klarsynt vil vite det ja. Jeg vet ikke hva du mener med energien her og nå. Er du klarsynt så vet du. Og da vet den klarsynte om mannen du er med elsker deg eller ikke. Den klarsynte har også gjerne hjelpere på siden som ønsker at du skal få gode råd. Eller noen andre som er glad i deg. De vil ikke at du skal være sammen med en som ikke elsker deg. Men det er bare du som bestemmer hva du vil gjøre med den informasjonen du får. Det er ditt liv, og du bestemmer. Regner med at forholdet ikke var så bra siden du spurte om råd. Be hjelperne selv om hjelp til å finne en som elsker deg og som passer som hånd i hanske. En som vil gjøre deg glad. Hjelperne ber meg forresten be mye til Gud. Så be til til Gud eller be hjelperne hvis Gud føles rart. Gud er forresten ekte. Men ingen av religionen stemmer så du trenger ikke å begynne i kirken. Kun ha mye dialog med Gud. Bare si Gud i dag har jeg det ikke så godt, kan du hjelpe meg? Eller kan du hjelpe meg å finne den beste frisøren for meg? Eller den beste mannen for meg? Kan du hjelpe meg å finne styrke? Gjør det til en daglig ting. Anonymkode: e5582...0c3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #15 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Vente-energien du plukker opp, er jeg som venter på at han skal steppe opp og gi mer av seg selv og av det jeg tydelig sier at jeg trenger, men det skjer ikke. Hittil i alle fall. Har han også den vente-energien? Hva er det han evt venter på? Hva kan jeg gjøre for å endre denne energien? Jeg skal prøve å få fokuset mer over på meg, ikke alltid sitte og vente på han og hans initiativ. Men jeg føler som sagt jeg har vært veldig tydelig ang hva jeg trenger og fortjener, så hva annet kan jeg gjøre? Ta det opp på en annen måte? Det var forresten helt rett tydelig at den andre klarsynte ikke formidlet på en empatisk måte. Det rare er at jeg har hatt et empatisk inntrykk av han tidligere, men nå virker det veldig business for han. Penger inn, ord og lesning ut, fort og gale, uten å tenke seg så mye om. Tror jeg unngår han i fremtiden. Anonymkode: dd150...b84 Jeg mente litt sånn at jo mer du venter, jo mer kommer du til å vente. Du signaliserer at du er ok med å vente så lenge det er det du gjør. Både til han og ut til universet. Du har kommunisert tydelig, sagt hva du trenger, og da gjenstår det å legge handling bak det du sier. Velg deg selv mer. Se om det endrer noe. Du beskriver selv et forhold hvor behovene dine ikke blir dekket og der kommunikasjon ikke fører til endring. Og at du mister deg selv i det. På tide å ta tilbake makten over livet ditt. Det kan hende den klarsynte du gikk til var litt uempatisk i måten han ordla seg på, men det kan også hende han sa en sannhet som det er meninga at skal vekke deg litt også. Beklager, men det høres jo litt sant ut det han sa. Det ligger omsorg i å påpeke det også. Litt tough love, men det er også kjærlighet. Anonymkode: 312f4...084 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #16 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (37 minutter siden): En ekte klarsynt kan vite hva partneren din ønsker og vil og om han er en bra person for deg eller om du bør gå. En ekte klarsynt kan vite om du som 85 åring finner ekte kjærlighet med en skikkelig omtenksom flott mann. Anonymkode: e5582...0c3 Har du en god anbefaling å komme med kanskje, noen som har vært så treffsikker på deg? Anonymkode: 3cb42...ba0
AnonymBruker Skrevet 5. juni #17 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for at du deler❤️ Kan det hende du blir påvirket av hva den du leser sier i forkant? Jeg delte ganske mye til den klarsynte før lesningen ble gjort, kan det ha ført han i den retningen lesningen tok? Han brukte ord som «jeg kan trygt si at han ikke elsker deg, og aldri vil elske deg.» Og «jeg er helt sikker på at han aldri vil flytte sammen med deg, for han ser ikke for seg at dette forholdet er langvarig». Er ikke det voldsomt direkte, og merkelig av en klarsynt å skrive? Jeg vet han har sterke evner, han har lest meg før. Men han har også tatt feil på flere ting, bl.a så han at jeg skulle få barn, men jeg har ikke fått barn, og nå er jeg for gammel til å få barn. Anonymkode: dd150...b84 Er du litt lei deg fordi han sa noe du ikke ønsker å høre? Ut fra det du sier så høres det jo ut som han har rett. Han kan være så direkte hvis han vet det. Men du skulle ikke ha delt noe som helst. Du skulle bare spurt, "hva får du opp?" Fordi da skal han få opp akkurat det du trenger å vite uten at du sa et eneste ord. Da vet du også at det er ekte. Du kan ikke forandre på kjæresten din. Det er INGENTING du kan gjøre for å endre på noe der. Hvis han ikke er seriøs med deg så må du gå. Å sitte å vente på at en fyr skal endre seg er like suksessfullt som å vente på at en gris skal bli til en ku. Anonymkode: e5582...0c3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #18 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg mente litt sånn at jo mer du venter, jo mer kommer du til å vente. Du signaliserer at du er ok med å vente så lenge det er det du gjør. Både til han og ut til universet. Du har kommunisert tydelig, sagt hva du trenger, og da gjenstår det å legge handling bak det du sier. Velg deg selv mer. Se om det endrer noe. Du beskriver selv et forhold hvor behovene dine ikke blir dekket og der kommunikasjon ikke fører til endring. Og at du mister deg selv i det. På tide å ta tilbake makten over livet ditt. Det kan hende den klarsynte du gikk til var litt uempatisk i måten han ordla seg på, men det kan også hende han sa en sannhet som det er meninga at skal vekke deg litt også. Beklager, men det høres jo litt sant ut det han sa. Det ligger omsorg i å påpeke det også. Litt tough love, men det er også kjærlighet. Anonymkode: 312f4...084 Gode poenger, tusen takk❤️ Anonymkode: dd150...b84
AnonymBruker Skrevet 5. juni #19 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er du litt lei deg fordi han sa noe du ikke ønsker å høre? Ja selvsagt er jeg lei meg for at den klarsynte sa at kjæresten ikke elsker meg og at forholdet ikke har noen fremtid. Veldig lei meg for det. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du skulle bare spurt, "hva får du opp?" Helt enig, det var det jeg skulle ha gjort. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du kan ikke forandre på kjæresten din. Det er INGENTING du kan gjøre for å endre på noe der. Hvis han ikke er seriøs med deg så må du gå. Å sitte å vente på at en fyr skal endre seg er like suksessfullt som å vente på at en gris skal bli til en ku. Nei, jeg kan ikke forandre kjæresten min, men jeg kan uttrykke mine behov og fortelle hva jeg trenger, og så er det opp til han å prøve å endre på det, hvis han vil, selvsagt. Og han sier han prøver så godt han kan. Han sier han er veldig glad i meg og at jeg er viktig for han. Han lyger ikke når han sier dette. Det er derfor jeg ikke helt vet hvor jeg har han, fordi han sier han vil, men holder igjen på så mye. Jeg vet ikke om han egentlig forstår det selv helt heller, at han holder igjen. Han er bare en lukket person. Så derfor trengte å spørre en klarsynt. Anonymkode: dd150...b84 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå