AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni Har menn i 35 årene hastverk på å få barn hvis de har en fra før av? Anonymkode: 0f658...a88 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #2 Skrevet 4. juni Nei, men de kan vel ha hastverk med å babytrappe damer før de rekker å se hvem de egentlig er. Anonymkode: 499dd...3fc 4 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni #3 Skrevet 4. juni Ja, tikk-takk, tiden går fort. Selv om menn fint kan få barn når de blir eldre, er det ikke bestandig kvinner i rett alder liker eldre menn. Anonymkode: 4b103...be4 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni #4 Skrevet 4. juni De burde begynne å få hastverk. Vet ikke hva som er normalt. De fleste bekjente mannfolk med høye krav til seg selv begynner å bli godt etablert eller er ferdig med å lage barn når de er i midten av 30- årene. Anonymkode: 02c23...02e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #6 Skrevet 4. juni Grüner skrev (30 minutter siden): I 35-årene? Mener du i 35 eller i 30-årene? Han er 35 nå Anonymkode: 0f658...a88
AnonymBruker Skrevet 5. juni #7 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): De burde begynne å få hastverk. Vet ikke hva som er normalt. De fleste bekjente mannfolk med høye krav til seg selv begynner å bli godt etablert eller er ferdig med å lage barn når de er i midten av 30- årene. Anonymkode: 02c23...02e Statistikk viser noe helt annet. Anonymkode: 26550...09a 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #8 Skrevet 5. juni Er vel greit å ikke ha for stor aldersforskjell, hvis han vet at du ønsker barn. Anonymkode: f5839...7ac
AnonymBruker Skrevet 5. juni #9 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har menn i 35 årene hastverk på å få barn hvis de har en fra før av? Anonymkode: 0f658...a88 Tror du alle menn på 35 år er like? Anonymkode: a3a85...c70 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #10 Skrevet 5. juni Det handler vel heller om din alder og fruktbarhet. Regner med du er ca. like gammel. Anonymkode: e2816...c78
BobTheNoob Skrevet 5. juni #11 Skrevet 5. juni Det er ganske sent, da. Man er jo nesten pensjonist før ungene er ute av redet... 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #12 Skrevet 5. juni Synes litt synd i alle de som er så verpesyke av både kvinner og menn at de haster avgårde uten sans og samling både med hvem de får disse barna med og når. Anonymkode: bc897...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #13 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nei, men de kan vel ha hastverk med å babytrappe damer før de rekker å se hvem de egentlig er. Anonymkode: 499dd...3fc Been there done that. Sinna mann med sprø familie. Anonymkode: f729d...486
AnonymBruker Skrevet 5. juni #14 Skrevet 5. juni Om en mann er 35 + og singel igjen og igjen, og ingen barn/familie så vet de statstikken ser dårlig ut og de må være alene. Om de er og eldre enn dette så blir de enda mer «rare» for samfunnet, evig singel mann uten barn…. Anonymkode: 34b1d...855 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #16 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (På 5.6.2025 den 1.23): Han er 35 nå Anonymkode: 0f658...a88 Er han mørkhudet? Om det er min ex så.....stakkars stakkars deg....Han er en DRITT. Anonymkode: 03c7f...070 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #17 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (På 5.6.2025 den 0.38): Nei, men de kan vel ha hastverk med å babytrappe damer før de rekker å se hvem de egentlig er. Anonymkode: 499dd...3fc Akkurat dette er det ts må passe seg for. Han driver vel på med lovebombombing og prøver å fange ts så godt det lar seg gjøre før ts ser hvordan han egentlig er. Min bf trodde at siden han hadde 'smelt meg på tjukka så hadde han fanga drømmadama'. Han glemte bare en viktig ting, og det var at han måtte jo holde på meg også. Ikke alle damer blir i et forhold 'kun' fordi dem har barn med en mann, selv om enkelte menn tror det. Min bf trodde det var done deal for det var slik foreldrene hans var. Anonymkode: fad6e...340 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #20 Skrevet 7. juni Jeg er kvinne 35 år, uten barn.. og singel. Anonymkode: 482e3...c9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå