Gå til innhold

"Apple cider vinegar" / Netflix

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt tilfeldig fant jeg denne på Netflix i kveld, og klarer ikke å skjønne om den kritiserer alternativ kreft behandling, eller om den er for.

Hva synes du?

Anonymkode: 38906...b45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den kritiserer vel egentlig ikke, men den den viser vel bare realiteten ved alternativ behandling. Den handler vel mest av alt om hun som gir seg ut for å være syk og bruker set til å svindle både offentligheten og sine nærmeste. Basert på en sann historie. 

Anonymkode: 8c91e...8f5

AnonymBruker
Skrevet

Den er jo basert på en sann historie om en som faket at hun hadde kreft og ble frisk av alternativ behandling. Hun som HADDE kreft i filmen nektet jo «vanlig» behandling og døde til slutt. Oppfatter ikke at den direkte kritiserer alternativ behandling, men at en ikke bør stole blindt på bare det.

Anonymkode: bc903...1b2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den er jo basert på en sann historie om en som faket at hun hadde kreft og ble frisk av alternativ behandling. Hun som HADDE kreft i filmen nektet jo «vanlig» behandling og døde til slutt. Oppfatter ikke at den direkte kritiserer alternativ behandling, men at en ikke bør stole blindt på bare det.

Anonymkode: bc903...1b2

🤫Oops nå fikk jeg vite slutten- hadde ikke kommet så langt enda, men før jeg slo av så jeg at hun hadde fått byll på armen igjen, så skjønte at hun ikke var i remisjon lenger.

Ts

Anonymkode: 38906...b45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...