Mardina Skrevet 5. juni #81 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal vi like greit kontakte krisesenter, først som sist, i tilfelle han blir voldelig? Anonymkode: 2fe84...dcf Les hele tråden du 😊
AnonymBruker Skrevet 5. juni #82 Skrevet 5. juni ElectricScum skrev (33 minutter siden): Skjønner godt at det er en kjip situasjon du har havnet i. Jeg har egentlig ingen andre råd enn hva som er gitt ellers i tråden. Du får bare være ærlig og direkte, uten å være anklagende. Du har en god forklaring på hvordan du oppdaget dette. Hvis har bryr seg om deg burde det uansett være av større prioritet for han å forsikre deg om at følelsene hans ikke har endret seg, enn å latterliggjøre din aktivitet på IG og spekulere på hvordan du fant ut dette. Det kan du jo si til han, om han forsøker å snu dette til å handle om deg. Tusen takk. Huff jeg kjenner at jeg gruer meg. Av alle mulige grunner. Sannheten her er nok at noe er riv ruskende galt! Så jeg føler jo på meg at dette ikke ender godt, uansett hvordan det ender! Anonymkode: 2aaa4...d89 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #83 Skrevet 5. juni Ts her. Han er IKKE voldelig! Og jeg er ikke redd for noe slikt! Anonymkode: 2aaa4...d89
AnonymBruker Skrevet 5. juni #84 Skrevet 5. juni Jeg tror det meste har blitt dekket her i tråden, så det er ikke noe mer å si enn: lykke til, og gi oss nysgjerrige en oppdatering når dere har prata 😅 Anonymkode: 4cebd...542 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #85 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): I teorien er dette helt rett og jeg er veldig enig, men det blir jo dessverre ofte fort slik at unnvikende og avledende svar er det som oppstår. Og da står man på en måte der. Hva gjør jeg om han bare rister å skuldra og sier: "Aner ikke hva som har skjedd jeg, jeg har iallfall ikke fjernet noen likes!" Altså om han virker totalt uberørt/uinteressert og heller ønsker å vri det mot at jeg har et problem som faktisk har sjekket dette. Hva da? Anonymkode: 2aaa4...d89 Det høres ut som om det største problemet i forholdet er at han aldri klarer å svare direkte på spørsmål, ta ansvar og innrømme feil. Han bruker hersketeknikker hvor han snur ting over på deg slik at DU blir den som må forsvare deg selv. Det er DEG det er noe galt med. Det er du som spør dumme spørsmål, lager drama ut av ingenting, osv. Hvorfor må du være så sensitiv og vanskelig? Over tid vil dette føre til at du kvier deg for å ta opp ting som plager deg- ikke bare fordi du vil unngå ubehaget med å måtte forsvare deg, men fordi han over tid har kuttet vekk små biter av selvfølelsen din. Når man blir møtt på denne måten over lang tid, vil man begynne å tvile på seg selv. Kanskje du ikke ser situasjonen helt riktig likevel? Kanskje du faktisk er urimelig, sensitiv og hakker unødvendig? Kanskje magefølelsen din ikke fungerer som den skal og ikke bør stoles på? Kanskje du er irrasjonell når det kommer til hvordan du forventer og krever at andre behandler deg? Kanskje han har rett, og du er dum og teit som har hengt deg opp i irrelevante småting? Du kan ikke lenger stole på deg selv. Tilliten til dine egne følelser og tanker er brutt. I tillegg til selvtvilen og ubehaget, får du ENDA en knekk i selvtilliten når du oppdager at du har blitt mer nølende og usikker til tross for at du vet godt at han er den som oppfører seg urettferdig og urimelig. Det blir en ond sirkel som mater seg selv. Man skal være VELDIG forsiktig rundt folk som bruker denne hersketeknikken nettopp fordi det er så ødeleggende for selvfølelsen over tid. Og jo lengre det holder på, jo vanskeligere blir det å stå opp for seg selv. Selvfølelsen er beina som bærer oss frem. Har de fått slag etter slag, har man ikke lenger styrken eller motet man trenger for å reise seg. "Altså om han virker totalt uberørt/uinteressert og heller ønsker å vri det mot at jeg har et problem som faktisk har sjekket dette. Hva da?" Ja, hva da? Du kan slutte å hakke på det og la hele greia sige vekk ut i intet, eller så kan du bestemme deg for at du ikke ønsker en partner som ikke klarer å behandle deg bra, og som ikke bryr seg om å møte konflikter på en god, produktiv måte. Før du konfronterer ham, bør du allerede ha bestemt deg for at du ikke er hysterisk eller urimelig. Jeg er veldig lite glad i sosiale medier og bruker det knapt, men ser jo godt at det er skikkelig sært å manuelt gå inn for å fjerne likes, og det er ikke noe man gjør uten grunn. Tror også det kan være lurt å bruke en "grey rock" metode når du prater med ham. Ikke bli opprørt eller gå inn i diskusjoner/forsvar når han prøver å snu det over på deg, for det er nettopp dette han ønsker. Om han forsøker å anklage deg for noe- hva som helst- så svarer du bare "Okei. Det forklarer ikke hvorfor du tok deg tid og energi til å gå inn og fjerne alle likes." IKKE gå i forsvar over noe som helst uansett hva han sier. Bare si "okei" og spør igjen. Om han bruker taktikken hvor han bare rister på skuldra og sier at han ikke har peiling på hva som skjedde, så blir det jo litt verre. Vi kan dessverre ikke tvinge andre til å innrømme det de ikke vil innrømme. Men, vi kan som oftest se når noen vi kjenner godt, lyver. Vi føler det langt inn i beinmargen. Du har kjent han i mange år. Du VET når han lyver, og du trenger ikke å høre ham si høyt at han lyver for å kunne ta en handling/valg ut i fra det. Helt ærlig, så hadde jeg brydd meg mindre om de forsvunnende likes'ene, og mer om hvordan han har brukt denne hersketeknikken på deg i så lang tid at du ikke lenger stoler på deg selv. Jeg har opplevd dette selv, og i mine øyne er denne oppførselen noe man avslutter et forhold over fort som faen. Ta vare på deg selv, og stol på at du selv vet best om hva du ønsker å tolerere og hvordan du ønsker å bli behandlet. Anonymkode: f021a...ec8 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni #86 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ok. Jeg trodde først dere var i begynnelsen av 20 åra eller noe sånt bare fordi det ikke minna meg om handlingene til en så godt voksen mann..🤔 Hmm…det var veldig merkelig. Må si meg ganske enig i en annens uttalelse her at hvis jeg ikke kunne tatt opp en sånn der liten sak med typen engang? Altså det er jo (foreløpig) helt uskyldig? Jeg hadde ikke klart å vente ett sekund ..hadde sikkert spurt i samme øyeblikk som jeg sjekka det ut. Jeg er selv forresten 35 siden jeg spurte om deres alder. Du tror ikke han har gjort det for å teste deg? At du kanskje er en type person som ikke så lett viser følelser eller lignende …du skjønner sikkert hva jeg mener …at han vil se om han får oppmerksomheten din og om du oppriktig bryr deg om han. Hvis ikke det er noe sånt så virker det jo som utroskap eller at han altså har et dobbelt liv! 😜 men virka litt rart det åsså. Samtidig sier du jo at dere ikke er samboere så da er det jo betraktelig mye lettere å være utro og ikke bli tatt. Du har vel tenkt å spørre han? Jeg ville ikke venta så altfor lenge med det og hvis du har tenkt på å faktisk flytte med denne fyren så hadde det hvertfall vært veldig viktig for meg å få vite noe sånt fort. Anonymkode: b5fac...523 Det minner ikke om atferden til en godt voksen kvinne heller. Sjekke egne bilder i detalj for å se hvem som har likt hva? Hjelp. Anonymkode: 29955...e9f
AnonymBruker Skrevet 5. juni #87 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det minner ikke om atferden til en godt voksen kvinne heller. Sjekke egne bilder i detalj for å se hvem som har likt hva? Hjelp. Anonymkode: 29955...e9f Det var ikke sånn. Anonymkode: 2aaa4...d89 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #88 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det minner ikke om atferden til en godt voksen kvinne heller. Sjekke egne bilder i detalj for å se hvem som har likt hva? Hjelp. Anonymkode: 29955...e9f Har du i det hele tatt giddi å lese tråden, eller trives du med å fremstå som dum og enkel? Anonymkode: 83fab...437 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #89 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det høres ut som om det største problemet i forholdet er at han aldri klarer å svare direkte på spørsmål, ta ansvar og innrømme feil. Han bruker hersketeknikker hvor han snur ting over på deg slik at DU blir den som må forsvare deg selv. Det er DEG det er noe galt med. Det er du som spør dumme spørsmål, lager drama ut av ingenting, osv. Hvorfor må du være så sensitiv og vanskelig? Over tid vil dette føre til at du kvier deg for å ta opp ting som plager deg- ikke bare fordi du vil unngå ubehaget med å måtte forsvare deg, men fordi han over tid har kuttet vekk små biter av selvfølelsen din. Når man blir møtt på denne måten over lang tid, vil man begynne å tvile på seg selv. Kanskje du ikke ser situasjonen helt riktig likevel? Kanskje du faktisk er urimelig, sensitiv og hakker unødvendig? Kanskje magefølelsen din ikke fungerer som den skal og ikke bør stoles på? Kanskje du er irrasjonell når det kommer til hvordan du forventer og krever at andre behandler deg? Kanskje han har rett, og du er dum og teit som har hengt deg opp i irrelevante småting? Du kan ikke lenger stole på deg selv. Tilliten til dine egne følelser og tanker er brutt. I tillegg til selvtvilen og ubehaget, får du ENDA en knekk i selvtilliten når du oppdager at du har blitt mer nølende og usikker til tross for at du vet godt at han er den som oppfører seg urettferdig og urimelig. Det blir en ond sirkel som mater seg selv. Man skal være VELDIG forsiktig rundt folk som bruker denne hersketeknikken nettopp fordi det er så ødeleggende for selvfølelsen over tid. Og jo lengre det holder på, jo vanskeligere blir det å stå opp for seg selv. Selvfølelsen er beina som bærer oss frem. Har de fått slag etter slag, har man ikke lenger styrken eller motet man trenger for å reise seg. "Altså om han virker totalt uberørt/uinteressert og heller ønsker å vri det mot at jeg har et problem som faktisk har sjekket dette. Hva da?" Ja, hva da? Du kan slutte å hakke på det og la hele greia sige vekk ut i intet, eller så kan du bestemme deg for at du ikke ønsker en partner som ikke klarer å behandle deg bra, og som ikke bryr seg om å møte konflikter på en god, produktiv måte. Før du konfronterer ham, bør du allerede ha bestemt deg for at du ikke er hysterisk eller urimelig. Jeg er veldig lite glad i sosiale medier og bruker det knapt, men ser jo godt at det er skikkelig sært å manuelt gå inn for å fjerne likes, og det er ikke noe man gjør uten grunn. Tror også det kan være lurt å bruke en "grey rock" metode når du prater med ham. Ikke bli opprørt eller gå inn i diskusjoner/forsvar når han prøver å snu det over på deg, for det er nettopp dette han ønsker. Om han forsøker å anklage deg for noe- hva som helst- så svarer du bare "Okei. Det forklarer ikke hvorfor du tok deg tid og energi til å gå inn og fjerne alle likes." IKKE gå i forsvar over noe som helst uansett hva han sier. Bare si "okei" og spør igjen. Om han bruker taktikken hvor han bare rister på skuldra og sier at han ikke har peiling på hva som skjedde, så blir det jo litt verre. Vi kan dessverre ikke tvinge andre til å innrømme det de ikke vil innrømme. Men, vi kan som oftest se når noen vi kjenner godt, lyver. Vi føler det langt inn i beinmargen. Du har kjent han i mange år. Du VET når han lyver, og du trenger ikke å høre ham si høyt at han lyver for å kunne ta en handling/valg ut i fra det. Helt ærlig, så hadde jeg brydd meg mindre om de forsvunnende likes'ene, og mer om hvordan han har brukt denne hersketeknikken på deg i så lang tid at du ikke lenger stoler på deg selv. Jeg har opplevd dette selv, og i mine øyne er denne oppførselen noe man avslutter et forhold over fort som faen. Ta vare på deg selv, og stol på at du selv vet best om hva du ønsker å tolerere og hvordan du ønsker å bli behandlet. Anonymkode: f021a...ec8 Hei du ❤️ Først og fremst vil jeg si tusen takk for at du tok deg tiden til å svare meg så fint, reflektert og langt. Du har nok rett, i veldig mye. Jeg går litt på eggeskall her, og jeg kjenner vel at jeg mister meg selv litt. Den sterke og framlente dama i meg, er litt borte. Hun forsvinner litt mer og mer. Og ironisk nok, så var det DEN dama han falt for.. Du har også helt rett i at man kan se når noen juger. Jeg har lest en del om det også fra tidligere situasjoner som gjorde så jeg satte meg litt inn i det. På godt og vondt. Man klarer iallfall å fange opp en del flere ting når man er i samme rom som noen, enn om det tas på telefon feks. Jeg føler at jeg prøver så hardt å kommunisere med han. Jeg forsøker å være rolig, gjennomtenkt, ikke klandrende og og og. Han er rett og slett bare ikke der hvor dette er noe han ønsker å gjøre, å snakke om ting. Og om man først snakker om ting, føles det som om man hadde en klar agenda om hva man skulle si, få svar på og hvordan. Så ender det allikevel alltid opp med at man har snakket, men sitter igjen med så og si 0 svar. Det er helt beundringsverdig (om man kan si det), hvordan han evner å svare uten å svare. Jeg har kommet til et punkt hvor jeg faktisk er klar over at jeg antagelig ender opp uten han. Dog, klarer jeg ikke ta steget å gjøre det slutt, da jeg er så forelsket i han. Jeg elsker han. Samtidig tenker jeg at det nok er hjernen min som lurer meg, for hvordan kan man elske noen man ikke klarer å slappe av rundt, sånn egentlig. Jeg slapper jo av rundt han, men ikke i form av trygghet fra samtale. Forskjell på å klare å hvile litt fysisk, kontra å hvile i "hjertet". Tusen takk ❤️ jeg skal prøve på det! Lover å holde dere oppdatert Anonymkode: 2aaa4...d89 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #90 Skrevet 6. juni Kanskje han vil gjøre det slutt, og fjerner likes og «spor» etter seg i forkant? Ikke noe bra måte isåfall. Det er jo litt rart. En ting er å ikke like bildene du legger ut, men å gå og fjerne likes fra tidligere? Anonymkode: 7c6a0...ceb 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #91 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Kanskje han vil gjøre det slutt, og fjerner likes og «spor» etter seg i forkant? Ikke noe bra måte isåfall. Det er jo litt rart. En ting er å ikke like bildene du legger ut, men å gå og fjerne likes fra tidligere? Anonymkode: 7c6a0...ceb Ja det er veldig rart. Jeg snakket med en mannlig kompis av meg, som mente at det høres veldig rart ut at en mann skulle ha gått og fjernet likes da han har tenkt å gjøre det slutt. Om noe, mente han at man i alle fall ville ha ventet til det faktisk var slutt. Han sa også at så lenge jeg har lukket profil, og jeg ikke har lagt ut bilder av oss som par, ikke finnes noen hensikt til å fjerne noen få likes (med tanke på eventuelt utroskap eller andre friere). Rett og slett da det ikke avgir noe relevant informasjon om at vi er sammen eller ei uansett. Denne kompisen min følger jo profilen min og vet hvordan den ser ut. Kjæresten min liker bilder til veldig mange, så da har han i alle fall en stor jobb foran seg. Derfor mener da min kompis at han ikke tror dette er tilfellet. Han anbefaler meg også å la være å ta det opp, da han mener at det er så stor sannsynlighet for at det har skjedd et eller annet annet her, at dette bare vil skape masse bråk unødig. Så jeg vet ikke. Anonymkode: 2aaa4...d89
AnonymBruker Skrevet 6. juni #92 Skrevet 6. juni JEg tenker motsatt. Nettopp fordi det ikke er noe annet som tyder på at dere er et par på din profil, vil det at han har liket tidligere bilder være et "tell tale sign" på at dere har en tett relasjon? Jeg synes fremdeles det virker shady, men jeg tror ikke du vil få svar av å konfrontere det heller. Han kommer til å vri det om til at du er sykelig paranoid uansett hva, etter hva du har beskrevet om han fra tidligere. Anonymkode: 7a78f...4bf 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #93 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (På 5.6.2025 den 10.16): Dette er nok også grunnen til at jeg kvier meg for å ta det opp, da jeg ikke tror jeg kommer noen vei. Ser for meg full fornektelse og at det blir snudd over på meg. Som i: "Det er bare instagram, who cares, jeg har ikke fjernet likes så ja". Og da står jeg kun igjen med at han antagelig inni seg blir irritert på meg og jeg har da 0 svar. Dette er et større rødt flagg, at han svarer på en sånn måte at han snur det over på deg. Hvis han gjør dette i andre sammenhenger også, så hører han jo ikke etter hva du sier. Dette kan skape enorme problemer i forholdet og dette er veldig vondt for den andre parten (deg). Du har ingen grunn til å forklare hvorfor du har funnet ut at han har fjernet likes, bare si at du tilfeldigvis oppdaget det. Om han snur det over på deg og sier at det sykt at du har oppdaget det, så ler du av han og sier «herregud for en reaksjon da, har du noe å skjule, eller?» Anonymkode: 4024b...a7d 1
Anonymruker Skrevet 6. juni #94 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (På 4.6.2025 den 22.55): Ja som dere leser, har min nåværende kjæreste, fjernet alle likes som han har gitt meg på Instagram helt fra tiden vi ble kjent og fram til nå. Altså bilder han liket både før vi innledet noe romantisk, men også bilder som han har liket mens vi har vært sammen. Rett og slett absolutt alt, for utenom et bilde; det aller siste bildet jeg la ut på Instagram på 17. mai. Jeg poster ikke så alt for ofte. I år har jeg postet 2 bilder til nå. Ddt er lett å si at jeg skal spørre han rett ut, men jeg får meg faktisk ikke til å gjøre det. Årsaken til det er at dette forholdet hele veien har vært litt vanskelig med tanke på kommunikasjon. Jeg har hele tiden følt at jeg er bittelitt mer interessert i han, enn han er i meg. Dette grunnet prioriteringer var litt diverse. Han har alltid veldig fin med meg når vi er sammen altså, men jeg har kanskje hele tiden ligget litt i forkant på følelser. Jeg skjønner jo at han fysisk må ha gått inn og gjort dette selv. Så jeg føler at om jeg spør, vil han nok bare nekte totalt må sikkert spørre meg hvordan jeg i det hele tatt har funnet ut av dette. En ny kollega av meg ville følge meg på Instagram, og da jeg er veldig privat av meg, ville jeg bare se på min egen profil, for å se hva andre faktisk kan se hos meg. Jeg prøvde vel på en måte å «se på min egen profil» gjennom andres øyne. så var det et spesifikt bilde jeg husket at han likte så godt, så jeg bare sjekket hvem som hadde liket det. Og da var plutselig liken hans borte. Da sjekket jeg naturligvis de andre bildene også og ser at han har fjernet alle. Jeg vet faktisk overhodet ikke hva jeg skal tro. Jeg synes det er svært ubehagelig og vondt og jeg kjenner på meg at jeg er livredd for at han har gjort det, nettopp for å skjule alle spor overfor andre potensielle damer, spor av at han er med meg🤷🏼♀️ Jeg skjønner også at man enkelt kan si at noe er rivruskende galt om jeg ikke kan ta opp dette med han, men jeg får meg faktisk bare ikke til å gjøre det. I alle fall ikke foreløpig. Derfor vil jeg forhøre meg med dere litt. Hva kan årsaken være? Anonymkode: 2aaa4...d89 Åh, jeg kjenner deg så godt igjen i dette. Det er så vondt når noe så “lite” som noen Instagram-likes plutselig føles som et kjempestort signal for det er jo ikke bare likes, det handler om trygghet, synlighet og kanskje til og med lojalitet. Jeg skjønner at du ikke føler du kan ta det opp direkte, og det i seg selv sier jo en del. Når kommunikasjonen allerede er litt skjev, og man føler at man ligger hakket foran i følelser, så blir alt så sårbart. Og akkurat dette med at han har gått inn og fjernet alle likes bortsett fra det siste bildet… det er ikke tilfeldig. Det krever jo faktisk tid å gjøre, så det er helt forståelig at du reagerer. Det er lett å begynne å tenke at han prøver å fremstå singel overfor noen andre og selv om vi ikke kan vite sikkert hva som foregår, så er magefølelsen din verdt å lytte til. Den kommer ikke ut av ingenting. Når vi begynner å sjekke små detaljer og “lese mellom linjene”, så er det ofte fordi vi egentlig kjenner at noe ikke stemmer. Du ser at han er fin når dere er sammen, men du føler at han holder litt tilbake og det er den følelsen som setter seg. Du trenger ikke ta det opp akkurat nå om det kjennes for vanskelig. Men kanskje skriv det ned for deg selv. Hva vil du ha i et forhold? Hvordan vil du at en kjæreste skal få deg til å føle deg både privat og offentlig?
AnonymBruker Skrevet 6. juni #95 Skrevet 6. juni Ts her. Hei igjen, Ja det er noe som skurrer, og jeg klarer bare ikke å forstå helt konkret hva. Jeg jobber veldig med å løsrive meg fra dette mennesket emosjonelt, da jeg også nok er en person som knytter meg veldig opp mot folk. Dette vet jeg er et faktum. Jeg er nok en så kalt "engstelig tilknytter". Dette kommer av at jeg hele min barndom flyttet rundt og alltid "mistet" alle på veien. Jeg har full oversikt på hva som forårsaker det, men ikke like god kontroll på det som faktisk er "programmert i kroppen", altså den engstelige biten. Den biten som lærte seg at jeg må gjøre meg fortjent til kjærlighet eller varige relasjoner. Så det hjelper nok ikke i situasjoner som dette. Jeg er langt fra perfekt, og til og med åpen for og klar over at JEG er en del av problemet. Hva angår den ene liken hans som er lagt igjen, på det nyeste bildet, så er faktisk vi som par avbildet der. Så om det var et bilde han IKKE burde liket, så var det jo det. Sånn mtp andre damer etc. Jeg tror innerst inne ikke at det er en annen kvinne på plass fysisk, men at han muligens har en slags flørt gående, er veldig mulig! Og så mens jeg skriver dette nå tar jeg meg selv i å føle og tenke: Fuck dette! Om han er ute å lusker i andre bedd, eller ikke vil være med meg mer, så får han jaggu meg la være. Jeg skal faktisk klare meg godt uten han også. Det våknet plutselig en slags "faen" i meg som bare kjenner at nei SÅNN skal jeg ikke ha det! Erfaringsmessig fra tidligere forhold, har jeg også da tviholdt og kjempet til det ikke var mer å kjempe for. Så PANG sier det plutselig bare inni meg: NOK er nok! Og når jeg er der, så går jeg faktisk videre. Det er som om jeg sørger bruddet mens jeg står i forholdet enda. Forbereder meg, kjemper og prøver. Men - det er vel også ganske klassisk for kvinner. At vi bearbeider følelsene mens vi står i dem. Menn derimot, sørger ofte i etterkant. Omså en god stund etter. Jeg gir og gir og gir, helt til det ikke er mer å gi. Det er noe jeg er ordentlig lei av! Den ånden kom over meg nå, at jeg ikke orker å tenke og gruble så mye! Lei! Anonymkode: 2aaa4...d89 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #96 Skrevet 6. juni Jeg har fjernet likes når jeg har vært sint på folk😅 Hahah. Trenger liksom å få det ut på en eller annen «fysisk» måte. Så kan ha skjedd en gang for lenge siden han var irritert på deg. Kanskje dere hadde kranglet. I såfall var det sannsynligvis før det siste bilde han likte ble postet, siden han ikke har fjernet den. Mindre sannsynlig at det er for å skjule at han liker bildene dine for andre damer, når du har skjult profil. Da er det bare folk du har godtatt som ser innholdet. Virker mer bekymringsfullt det andre du sier som at du er mer i forholdet enn han, selv etter to år. Men nå har du ikke utdypet dette noe særlig. Men akkurat likesene syns jeg bare du skal la ligge. Det er virkeligheten som teller Anonymkode: ce554...b6c 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #97 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har fjernet likes når jeg har vært sint på folk😅 Hahah. Trenger liksom å få det ut på en eller annen «fysisk» måte. Så kan ha skjedd en gang for lenge siden han var irritert på deg. Kanskje dere hadde kranglet. I såfall var det sannsynligvis før det siste bilde han likte ble postet, siden han ikke har fjernet den. Mindre sannsynlig at det er for å skjule at han liker bildene dine for andre damer, når du har skjult profil. Da er det bare folk du har godtatt som ser innholdet. Tanken har også slått meg, at det kan være årsaken. Det skal sies at vi hadde en diskus (han ville kalt det krangel, jeg kaller det samtale/diskusjon), 2 mai. Så det stemmer veldig med tiden iallfall. Ja akkurat at det skulle være pga andre damer kan ikke jeg heller helt se, selv om det så klart er det man tenker først. Og selv om jeg hadde åpen profil, er det mange andre han liker bilder til oftere da jeg så sjeldent poster. Og da ville det vært rart av han å gå å like det siste fra 17 mai. Jaja... får nok aldri svar på dette! Iallfall ikke det ærlige svaret, så jeg troooor etter en del omtanke, at jeg lar det ligge. Jeg registrerer det, men lar samtalen ligge. Iallfall for nå! AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Virker mer bekymringsfullt det andre du sier som at du er mer i forholdet enn han, selv etter to år. Men nå har du ikke utdypet dette noe særlig. Men akkurat likesene syns jeg bare du skal la ligge. Det er virkeligheten som teller Anonymkode: ce554...b6c Ja det er ting og tang som ikke føles helt rett. Du vet den følelsen, når man bare kjenner på seg og jeg føler han er en jeg vil satse på livet ut, men det ikke er helt gjengjeldt?! At han antagelig ikke er på rett plass. Jeg tror og føler jo det, men samtidig, om jeg ikke er rett for han, blir han automatisk ikke rett for meg. Sånn er det med kjærligheten! Det var i tillegg han som gikk hardt inn for å date meg, hvor jeg holdt tilbake! Sånn kan det gikk! Men - vi får se nå da. Anonymkode: 2aaa4...d89
AnonymBruker Skrevet 6. juni #98 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (På 5.6.2025 den 6.41): Hei igjen, vil legge til at jeg ikke har offentlig profil heller😕 Anonymkode: 2aaa4...d89 Han husker kanskje ikke engang hvorvidt du har privat profil eller ei? Hvis dere har fulgt hverandre lenge, mener jeg. Og uansett kan man jo endre profilinnstillingene fra privat til offentlig og motsatt, så det er kanskje dét han tenker på også, hvis det er slik at han nå driver og sletter spor av at dere har et forhold. Anonymkode: b688e...462
AnonymBruker Skrevet 6. juni #99 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Han husker kanskje ikke engang hvorvidt du har privat profil eller ei? Hvis dere har fulgt hverandre lenge, mener jeg. Og uansett kan man jo endre profilinnstillingene fra privat til offentlig og motsatt, så det er kanskje dét han tenker på også, hvis det er slik at han nå driver og sletter spor av at dere har et forhold. Anonymkode: b688e...462 Ja det kan være det, men da er iallfall mitt nyeste bilde som jeg postet, veldig avslørende for han 🙈 Anonymkode: 2aaa4...d89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå