Gå til innhold

Paff og lei meg (?) samtidig. Kjæresten har fjernet alle likes på min instagramprofil. Årsak?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja som dere leser, har min nåværende kjæreste, fjernet alle likes som han har gitt meg på Instagram helt fra tiden vi ble kjent og fram til nå. 

Altså bilder han liket både før vi innledet noe romantisk, men også bilder som han har liket mens vi har vært sammen. 

Rett og slett absolutt alt, for utenom et bilde; det aller siste bildet jeg la ut på Instagram på 17. mai.

Jeg poster ikke så alt for ofte. I år har jeg postet 2 bilder til nå.

Ddt er lett å si at jeg skal spørre han rett ut, men jeg får meg faktisk ikke til å gjøre det. Årsaken til det er at dette forholdet hele veien har vært litt vanskelig med tanke på kommunikasjon. Jeg har hele tiden følt at jeg er bittelitt mer interessert i han, enn han er i meg. Dette grunnet prioriteringer var litt diverse. Han har alltid veldig fin med meg når vi er sammen altså, men jeg har kanskje hele tiden ligget litt i forkant på følelser.

Jeg skjønner jo at han fysisk må ha gått inn og gjort dette selv. Så jeg føler at om jeg spør, vil han nok bare nekte totalt må sikkert spørre meg hvordan jeg i det hele tatt har funnet ut av dette.

En ny kollega av meg ville følge meg på Instagram, og da jeg er veldig privat av meg, ville jeg bare se på min egen profil, for å se hva andre faktisk kan se hos meg. Jeg prøvde vel på en måte å «se på min egen profil» gjennom andres øyne.

så var det et spesifikt bilde jeg husket at han likte så godt, så jeg bare sjekket hvem som hadde liket det. Og da var plutselig liken hans borte. Da sjekket jeg naturligvis de andre bildene også og ser at han har fjernet alle.

Jeg vet faktisk overhodet ikke hva jeg skal tro. Jeg synes det er svært ubehagelig og vondt og jeg kjenner på meg at jeg er livredd for at han har gjort det, nettopp for å skjule alle spor overfor andre potensielle damer, spor av at han er med meg🤷🏼‍♀️

Jeg skjønner også at man enkelt kan si at noe er rivruskende galt om jeg ikke kan ta opp dette med han, men jeg får meg faktisk bare ikke til å gjøre det. I alle fall ikke foreløpig. Derfor vil jeg forhøre meg med dere litt.

Hva kan årsaken være?

Anonymkode: 2aaa4...d89

• Hjerte 5
Skrevet

Selv om det er vanskelig for deg, så tror jeg at den eneste løsningen på dette er å faktisk spørre han. Kommunikasjon i et forhold er faktisk viktig for at ting skal fungere bra mellom 2 personer. 

Om du ikke spør, så vil nok dette gnage på deg så mye at det kan gå utover andre ting i forholdet. Kvinne deg opp og snakk med han. Er det sånn at du er redd han? At han skal bli fysisk mot deg? 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde snakket med ham, men antar at magefølelsen din stemmer - at han har vært mindre involvert i forholdet enn hva du har vært, og at han nå egentlig søker andre og sletter spor av at han er sammen med deg.

Ikke vær i et forhold med en mann som får deg til å føle at han ikke virkelig vil være med deg.

Anonymkode: 048ef...f40

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Årsaken til det er at dette forholdet hele veien har vært litt vanskelig med tanke på kommunikasjon.

Om du ikke kan snakke med kjæresten din, da er ikke forholdet liv laga. 

Anonymkode: d9ec2...3ff

• Liker 26
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke fysisk redd han overhodet 🙏🏻

Men hvorfor kan en mann finne på å gå å slette likes slik? Med mindre det er for å slette spor? Likes på random bilder sier jo ingenting om at han er i et forhold med meg🤷🏼‍♀️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har han fremdeles aktiv profil? Om han har deaktivert eller slettet profilen sin, så vil vel hans «likes» også forsvinne? 

Anonymkode: 9930c...4ed

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Skal være enig i at det virker rart uansett da likes på bilder ikke forteller så veldig mye til en eventuell annen dame.
Hvor gamle er dere? Bor dere sammen å hvor lenge har forholdet vart ? 

kan ikke du prøve å slette alle likes som du har gitt han  da ? Å se om han tar opp med deg hvorfor du har fjerna alle likes på han

gi han samme medisin 

Anonymkode: b5fac...523

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sammen i snart to år, bor ikke sammen enda. Vi er 38 og 42. Han poster aldri noe på IG, så får ikke fjerna likes heller 😕

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Viss ikke du er komfortabel med å snakke om ting med denne kjæresten ser jeg ikke helt at dette forholdet har en fremtid.

Jeg hadde en kjæreste som gjorde litt sånn "merkelige" ting som din nå tydeligvis har gjort, og for å si det sånn det forholdet var ikke ment til å vare.

Etter den kjæresten har jeg konsekvent ungått menn som får meg til å føle meg dårlig på noen som helst måte. At jeg skulle ha brukt masse krefter på å tenke på Instagram likes er ikke noe jeg ville sett på som et forhold som ga meg noe positivt i livet, og dermed avsluttet det.

Anonymkode: 6ee2c...175

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Så vidt jeg forstår kan man skru av andres mulighet til å se hva man har gitt likes. Kanskje han har gjort det.

Anonymkode: 9d115...547

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at det er litt rart å ta seg tid til å fjerne likes. I tillegg kvier du deg for å snakke med ham, og du nevner at det i seg selv tyder på at noe i forholdet ikke er som det skal være.

Du har en dårlig magefølelse. Kanskje du har hatt en dårlig magefølelse gjennom hele forholdet?

Det høres ikke ut som et godt og trygt forhold, så kanskje du bør lytte til magefølelsen og vurdere hvorvidt dette er et forhold du ønsker å være i livet ut.

Anonymkode: f021a...ec8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Sammen i snart to år, bor ikke sammen enda. Vi er 38 og 42. Han poster aldri noe på IG, så får ikke fjerna likes heller 😕

Ok. Jeg trodde først dere var i begynnelsen av 20 åra eller noe sånt bare fordi det ikke minna meg om handlingene til en så godt voksen mann..🤔 Hmm…det var veldig merkelig. Må si meg ganske enig i en annens uttalelse her at hvis jeg ikke kunne tatt opp en sånn der liten sak med typen engang? Altså det er jo (foreløpig) helt uskyldig? Jeg hadde ikke klart å vente ett sekund ..hadde sikkert spurt i samme øyeblikk som jeg sjekka det ut. Jeg er selv forresten 35 siden jeg spurte om deres alder. Du tror ikke han har gjort det for å teste deg? At du kanskje er en type person som ikke så lett viser følelser eller lignende …du skjønner sikkert hva jeg mener …at han vil se om han får oppmerksomheten din og om du oppriktig bryr deg om han.

Hvis ikke det er noe sånt så virker det jo som utroskap eller at han altså har et dobbelt liv! 😜 men virka litt rart det åsså. Samtidig sier du jo at dere ikke er samboere så da er det jo betraktelig mye lettere å være utro og ikke bli tatt. 
Du har vel tenkt å spørre han? Jeg ville ikke venta så altfor lenge med det og hvis du har tenkt på å faktisk flytte med denne fyren så hadde det hvertfall vært veldig viktig for meg å få vite noe sånt fort. 

Anonymkode: b5fac...523

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja som dere leser, har min nåværende kjæreste, fjernet alle likes som han har gitt meg på Instagram helt fra tiden vi ble kjent og fram til nå. 

Altså bilder han liket både før vi innledet noe romantisk, men også bilder som han har liket mens vi har vært sammen. 

Rett og slett absolutt alt, for utenom et bilde; det aller siste bildet jeg la ut på Instagram på 17. mai.

Jeg poster ikke så alt for ofte. I år har jeg postet 2 bilder til nå.

Ddt er lett å si at jeg skal spørre han rett ut, men jeg får meg faktisk ikke til å gjøre det. Årsaken til det er at dette forholdet hele veien har vært litt vanskelig med tanke på kommunikasjon. Jeg har hele tiden følt at jeg er bittelitt mer interessert i han, enn han er i meg. Dette grunnet prioriteringer var litt diverse. Han har alltid veldig fin med meg når vi er sammen altså, men jeg har kanskje hele tiden ligget litt i forkant på følelser.

Jeg skjønner jo at han fysisk må ha gått inn og gjort dette selv. Så jeg føler at om jeg spør, vil han nok bare nekte totalt må sikkert spørre meg hvordan jeg i det hele tatt har funnet ut av dette.

En ny kollega av meg ville følge meg på Instagram, og da jeg er veldig privat av meg, ville jeg bare se på min egen profil, for å se hva andre faktisk kan se hos meg. Jeg prøvde vel på en måte å «se på min egen profil» gjennom andres øyne.

så var det et spesifikt bilde jeg husket at han likte så godt, så jeg bare sjekket hvem som hadde liket det. Og da var plutselig liken hans borte. Da sjekket jeg naturligvis de andre bildene også og ser at han har fjernet alle.

Jeg vet faktisk overhodet ikke hva jeg skal tro. Jeg synes det er svært ubehagelig og vondt og jeg kjenner på meg at jeg er livredd for at han har gjort det, nettopp for å skjule alle spor overfor andre potensielle damer, spor av at han er med meg🤷🏼‍♀️

Jeg skjønner også at man enkelt kan si at noe er rivruskende galt om jeg ikke kan ta opp dette med han, men jeg får meg faktisk bare ikke til å gjøre det. I alle fall ikke foreløpig. Derfor vil jeg forhøre meg med dere litt.

Hva kan årsaken være?

Han sletter spor, uten tvil

En motivet er ikke mulig for oss å vite. Ofte er det fordi han digitalt forfølger andre relasjoner og ikke vil linkes til deg. 

I mitt tilfelle var det fordi jeg skulle gjøre det slutt med noen jeg fant ut at jeg virkelig ikke likte...

Anonymkode: 7113a...b22

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er ikke fysisk redd han overhodet 🙏🏻

Men hvorfor kan en mann finne på å gå å slette likes slik? Med mindre det er for å slette spor? Likes på random bilder sier jo ingenting om at han er i et forhold med meg🤷🏼‍♀️

Likes forteller at dere har en form for en relasjon, så sant ikke din profil er offentlig. Det er nok til at det kan stilles spørsmålstegn om ikke annet..

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen, vil legge til at jeg ikke har offentlig profil heller😕

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Likes forteller at dere har en form for en relasjon, så sant ikke din profil er offentlig. Det er nok til at det kan stilles spørsmålstegn om ikke annet..

Nja. Forloveden min har FB, men han poster ikke noe privat. Jeg poster sjeldent privat og har 2 poster med han der jeg tagget han. Det syntes han var utrolig koselig.

Utover det så liker han sjeldent innleggene mine. Han vet jo absolutt alt som foregår i livet mitt og han er sjeldent på sosiale medier.

Samme gjelder Insta. Jeg poster nesten daglig, men dobbelt eksponerer der, så forventer ikke at han skal gå inn der og å sjekke liksom.

Men vi har jo pratet om det. Og jeg med venner om at vi ikke forventer at vi følger med og liker alt vi poster. 

Anonymkode: 7b6c9...0c8

Skrevet

Det mest urovekkende for meg her er at du føler deg litt underdanig og at kommunikasjon er vanskelig. Hva slags forhold er det, egentlig? 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet

Dersom dette er for vanskelig å snakke om så vil dere få større problemer fremover.

Hvorfor gidder du?

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hei igjen, vil legge til at jeg ikke har offentlig profil heller😕

Da er det noen på din venneliste som han er redd for skal se at han liker bildene dine. 

Eller, hvis det er sånn at du ikke kan se at han har likt noen bilder hos andre heller, så kan han ha skrudd av så ingen av hans likes er synlig lenger. Forhåpentligvis er det dette. Kanskje vet du noen andre bilder fra felles venner eller familie som han har likt tidligere? Da kan du gå tilbake og sjekke. 

Anonymkode: 7a78f...4bf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Da er det noen på din venneliste som han er redd for skal se at han liker bildene dine. 

Eller, hvis det er sånn at du ikke kan se at han har likt noen bilder hos andre heller, så kan han ha skrudd av så ingen av hans likes er synlig lenger. Forhåpentligvis er det dette. Kanskje vet du noen andre bilder fra felles venner eller familie som han har likt tidligere? Da kan du gå tilbake og sjekke. 

Anonymkode: 7a78f...4bf

Jeg kan fortsatt se likesene hans på andre bilder og han liket jo mitt bilde på 17 mai🤷🏼‍♀️

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...