AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni Kan noen anbefale bra vaskemiddel (ikke milo) som faktisk tar vare på klærne? Bruker The Laundress på finere plagg og den er super, men nå selges den ikke her lenger 😢 Anonymkode: ca545...e49
AnonymBruker Skrevet 4. juni #4 Skrevet 4. juni Jeg har ikke opplevd noe slikt med noe vaskemiddel, men bruker heller ikke så mye som de anbefaler. Anonymkode: c872b...dbc 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #6 Skrevet 4. juni Det er viktig å ikke over-dosere og bruke for mye vaskemiddel. Mangle klær bør heller ikke ha tøymykner eller tørketrommel. Anonymkode: b0848...44a 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #7 Skrevet 5. juni Bruker aldri tøymykner, tørketrommel eller anbefalt dose av vaskemiddel, men synes klærne holder seg ikke like bra som med the Laundress, den bevarer virkelig fargen og stoffet blir ikke like utvasket som med andre vaskemidler. Anonymkode: ca545...e49
AnonymBruker Skrevet 5. juni #8 Skrevet 5. juni Jeg sverger til Tangent GC. Anonymkode: 2952e...637 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #9 Skrevet 5. juni Bruker putene til omo. Aldri tøymykner. Ikke tørketrommel på klær. Anonymkode: 90730...6fa
AnonymBruker Skrevet 5. juni #10 Skrevet 5. juni Klar tøyvask og Klar ull og silke Anonymkode: 98d37...2d6
AnonymBruker Skrevet 5. juni #11 Skrevet 5. juni Aldri opplevd at klær blir ødelagt av vaskemiddel. Bruker vanlig parfymefritt vaskemiddel (men bruker ikke så mye) fra f.eka Neutral eller Vilje. Ingen tøymykner. Til ull og finvask bruker jeg parfymefri milo til vanlig, og til ulltøy som vaskes ofte bruker jeg Joha sitt ullvaskemiddel med lanolin. Anonymkode: de7e8...97c 1
AprilLudgate Skrevet 5. juni #12 Skrevet 5. juni Det mildeste jeg har er ull og silkevasken fra Nøstebarn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå