AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni Hei vi holder på å pusse om hjemme og ville unngå å bruke vanlig støvsuger pga byggestøvet. Kjøpte en nilfisk fra Megaflis. Og jeg var ikke så fornøyd med sugeevnen på den. Snakket med megaflis og de tok støvsugeren tilbake og ga meg tilgodelapp på kjøpesummen. Nå vil jeg kjøpe en bedre en. Kanskje fra karcher?? Men jeg vet ikke hvilken er som bra?? Kan noen anbefale en karcher støvsuger fra Megaflis? Anonymkode: 5c8c9...ff7
newman01 Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni (endret) NILFISK MULTI II 30 T INOX VSC EU TØRR- OG VÅTSUGER | Megaflis.no Denne synes jeg er bra. Akseptabelt støynivå, lang slange, og støvsugerposer det er enkelt å få tak i. Den har også strømuttak for elektrisk utstyr, så støvsuger starter automatisk når man starter f.eks stikksaga som er koblet til. Og man kan justere sugestyrken med en liten snurreknapp Hvilken hadde du? Endret 5. juni av newman01
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni newman01 skrev (1 time siden): NILFISK MULTI II 30 T INOX VSC EU TØRR- OG VÅTSUGER | Megaflis.no Denne synes jeg er bra. Akseptabelt støynivå, lang slange, og støvsugerposer det er enkelt å få tak i. Den har også strømuttak for elektrisk utstyr, så støvsuger starter automatisk når man starter f.eks stikksaga som er koblet til. Og man kan justere sugestyrken med en liten snurreknapp Hvilken hadde du? Takk for svaret Jeg hadde denne. Ikke fornøyd. Rørene løsner litt uten at man merker det som fører til dårlig sugeevne. https://www.megaflis.no/verktoy/stovsugere/nilfisk-buddy-ii-12-torr--og-vatsuger?gad_source=1&gad_campaignid=20318241822&gclid=Cj0KCQjwgIXCBhDBARIsAELC9ZjT0JF2DlSoehsXr9i9RH2Iblob3qAMXtDWrm_gacRQa-gzvnteg4MaAoyWEALw_wcB Anonymkode: 5c8c9...ff7
AnonymBruker Skrevet 5. juni #6 Skrevet 5. juni newman01 skrev (6 timer siden): Aldri prøvd den, men det var en veldig billig modell. Hmm Anonymkode: 5c8c9...ff7
newman01 Skrevet 6. juni #8 Skrevet 6. juni Støtter WD6. Har aldri prøvd den heller, men den var på ønskelista da jeg kjøpte Nilfisken. Godt verktøy er viktig når man pusser opp, så ingen grunn til å spare på kostnadene til støvsuger. Det er en nyttig ting for å begrense støvspredning og lette sinnstilstanden. At man kan koble til sager og pussemaskiner er et stoooort pluss
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå