Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei, jeg skal på mitt aller første jobbintervju i morgen og lurer på hva jeg skal ha med? 

Jeg har sendt cv, søknad og kopi av vitnemålet på forhånd før intervjuet. Alt ble sent elektronisk fra data når jeg søkte på stillingen. 

Jeg har ikke mulighet til å kopiere ut noe, trenger jeg å ta med noe når de har fått alt av dokumenter på forhånd. 

Igjen har alt på pc og ikke mulighet til å kopiere ut, føler det blir feil og sitte med pc på et jobbintervju. 

Anonymkode: 7c0ee...91a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke ha med noen ting annet enn noe å ha telefonen lagt bort i (uten lyd og vibrering på). Vær ren, kle deg pent og legg som sagt vekk telefonen. La den gjerne ligge i bilen.

Lykke til 😊

Anonymkode: de308...6d7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å ta med noe å notere på, i tilfelle de kommer med opplysninger jeg vil skrive ned eller om jeg kommer på noe lurt jeg vil nevne litt senere i intervjuet. 

Anonymkode: d9748...300

• Liker 1
Skrevet

Som noen allerede har nevnt er det veldig nyttig å ha med noe å skrive på og med. Til første intervju har jeg alltid med skriveblokk og penn, da jeg synes det er lettere å danne et godt førsteinntrykk uten en pc. Andre intervju pleier oftere å være mer fagorientert, så da har jeg av og til tillatt meg selv å notere på PCen da det er det jeg er vant til. Unntaket er om det deltar folk i andreintervjuet som ikke var på første intervjuet, f.eks leder eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...