Gjest Gjest_ane_* Skrevet 17. mars 2006 #1 Skrevet 17. mars 2006 :smile: Har et stort problem jeg...Tenner noe vanvittig på en kompis av oss ( jeg er gift ,barn...) og jeg vet at han har det likedan. Føler at det bare vibrerer når vi er i nærheten av hverandre. Dette er plagsomt, får ikke han ut av hodet mitt. Er så redd for at det skal ende opp et visst sted..tror jeg! Konsekvensene ville bli store og mange i allefall. Men jeg er usikker på om jeg føler kun begjær eller om jeg faktisk holder på å bli skikkelig forelsket?? Vet at jeg er helt på jordet om dagen!! Mannen min og jeg har vel hatt mange opp og ned turer de 8 årene vi har vært i sammen og samlivet, og sexlivet er ikke som det var før.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #2 Skrevet 17. mars 2006 Du høres ut som en av disse personene som ikke er villig til å innse at et parforhold ikke vil være like fantastisk hele livet. Du lever og tror at alt vil være som i begynnelsen. Vel, våkn opp.... etter 8 år vil du oppdage at et eventuelt forhold med denne kompisen er like dann... ikke slik det var....... Du tenner på tanken av å ha sex med en annen mann siden forholdet ditt og sex'en du har med han du er gift med ikke er like hot lenger. Det er normalt, men slik vil alle forhold etterhvert bli. Så vil du leve sammen med noen når du blir gammel, ja så få slike tanker ut at hodet og bruk energien på ekteskapet ditt i stedenfor.
Gjest superberta Skrevet 17. mars 2006 #3 Skrevet 17. mars 2006 Skjønner problemet ditt, men du bør nok glemme tanken på å gjøre noe med dette du. Ta vare på det du har, brukt kåtheten du føler på mannen din istedet Om spørmålet ditt om det er mulig å føle kun begjær så tror jeg det ja. Det er nok mange som har tatt feil av forelskelse og rent begjær..........
Gjest gjest mann Skrevet 17. mars 2006 #4 Skrevet 17. mars 2006 Er enig med andre innlegg her. Det er viktig å fokusere på hva du har og ikke det ukjente. Kanskje er gresset ikke like grønt etter en stund med den hotte kompisen etter en stund heller. Hva skjer da med selvfølelsen din da? Det er altfor mange som gjør som du og tar den feige avgjørelsen og stikker av med ny type. (kvinner som menn Generelt sett så skjønner ikke kvinner behovet til menn. Kniper sammen disse bena og tror at alt er ok. Gi litt av dere selv og dere vil oppdage at menn opptrer bedre og blir mere fornøyde. Jeg er klar over at dette er å banne i kirken men det driter jeg bokstavelig talt i. Kanskje kan dere begynne å pule uten at dere har lyst? Dette var kanskje ikke den tilbakemeldingen du ønsket deg, men skjerp deg og prøv og engasjer deg litt i ditt forhold istedenfor å kikke på andre sitt grønne gress. Håper for din skyld at det ikke er for sent. God bedring, kom deg ut av sykosen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå