Gå til innhold

Dere single menn som ikke flørter/tar initiativ med damer: Hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aldri vært populær hos damene.

Ikke er jeg høy, mørk, utadvent eller spesielt sosial. Røyker ikke, drikker ikke, danser ikke, bylivet har derfor aldri vært noe for meg. Å ha leppespalte er heller ikke en damemagnet. Pensjonsalderen nærmer seg også, da blir en dame som innlater seg med meg jo min sykepleier resten av livet(stakkars dame), selv om jeg er friskere og sprekere enn de fleste på min alder.

Det beste hadde vært om gamle menn som meg hadde forduftet fra jordens overflate idag, det er ikke noe positivt i at vi eksisterer.

Anonymkode: dd2ed...8b7

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange grunner egentlig. Redd for å bli avvist, sliter en del med sosial angst, vet ikke hvordan jeg skal gå fram og dårlig selvtillit blant annet. Har prøvd å jobbe med det, men det er svært vanskelig. Dating apper har heller ikke gått så veldig bra, forsøker det igjen nå og da, men det funker bare aldri for meg.

M29

Anonymkode: beb8e...d06

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Redd for å plage de.

Redd for å være creepy.

Redd for "ville bare prate litt".

Tryggest å holde seg unna damer dessverre.

Anonymkode: f422c...b2b

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvem sier at draget forsvinner med alderen? Er folk over 80 år som dater og blir sammen og det er fakta.. alltid noen som er alene men som kunne tenke seg noen. 

Anonymkode: 38f8a...66e

For noen så gjør det sikkert det. Det spørs hva slags innstilling man har.

Anonymkode: 709d5...52f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flørter ikke mye for å sjekke opp. Jeg flørter best når jeg ikke prøver. 

Jeg har ikke hatt så mye behov for det. Damer flørter med meg og ofte plukker jeg ikke opp signalene. Andre ganger gjlr jeg det. 

Akkurat nå prøver jeg å unngå å rote meg borti noe. Trenger å være for meg selv. Men er ganske sosial, så jeg omgås en del folk. 

Anonymkode: 4c8e7...9cd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Kommer helt ann på hvordan det gjøres og om mannen respekterer et avslag. 

Anonymkode: 081e4...33d

Jeg gjør det jo sikkert feil. Så da er det vel like så greit å la være.

Anonymkode: 8fda3...c7d

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så det å flørte med en dame betyr at du automatisk pleier å bli stemplet som et creep?

Anonymkode: f9437...5ca

Nå aner ikke jeg hva slags fyr han er. Men vil bare si at jeg kan kjenne meg igjen. Det trenger ikke å handle om at man faktisk ER en creep som skremmer vekk folk når man prøver å flørte. Men at man er redd for å bli oppfattet som det, siden man hele tida hører så mye om creepy og innpåslitne mannfolk.

For min del så har jeg vert enslig ganske lenge, og har tidligere vert fornøyd med det, søkte ikke særlig etter damer. Men så etter hvert ble jeg lei av å vere aleine, og tenkte litt på at det kanskje kunne vert trivelig med selskap. Men så kom det der meetoo for fult, og det har blitt mer og mer fokus på slikt. Jeg som hadde levd i min egen verden og passa mine egne saker ante ikke særlig om dating og flørting og om hvordan mange andre mannfolk kunne være, og hva mange damer opplevde rundt om kring. Ikke misforstå, har etter hvert skjønt hvorfor det har blitt så mye snakk om det her. Men der og da, så opplevdes det for meg personlig som at det var veldig mye negativt om mannfolk, og ikke så mye positivt. Og så begynte jeg å lure på "er vi menn virkelig så ille? Har jeg fornærma eller vært ekkel mot kvinner uten at jeg har skjønt det selv?" Begynte å tro at man måtte være veldig perfekt for å ha sjans hos damene, og ta det EKSTREMT sakte og forsiktig, ikke kjøre for hardt på. Selvtilliten var nok ganske skakkjørt en periode, hvor jeg ikke turte å prøve meg eller flørte med noen, selv om jeg innerst inne følte de var mottagelige for det. Bare slik for sikkerhets skyld. Vil jo ikke plage noen. Men har etter ei tid nå kommet videre, og funnet ut at det er jo faktisk ikke så komplisert, er jo masse trivelige damer rundt om! Så går bedre nå.

Det her er ikke for å legge "skylda" på meetoo altså, har etter hvert fått litt innblikk i hvordan det er å være dame fra de jeg kjenner. Høres jo ut som dere treffer på mye rart, så skjønner greia. Men dette er altså hvordan jeg opplevde verden da, og som var grunnen til at jeg ikke flørtet og tok insj med damer.

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så det å flørte med en dame betyr at du automatisk pleier å bli stemplet som et creep?

Veldig mange. Stort sett alle i min generasjon.  Vi flørter for å ha sex!

Svært mange nå flørter for opplevelsen, eller for å booste selvfølelse, eller for andre årsaker. De blir fornærmet når det impliserer sex. Og da blir man regnet som creep, selv om det ikke var intensjonen.

(Jeg skjønner fortsatt ikke poenget med flørting hvis ikke målet er sex, jeg bare aksepterer at det er den nye normalen, og ser på det som teatralsk støy og drama) 

Anonymkode: 61bc2...9eb

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Nowayback skrev (4 timer siden):

39.

Jeg lever veldig usunt.

Ta tak! Begynn i det små. 

Anonymkode: 42a49...1b9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Veldig mange. Stort sett alle i min generasjon.  Vi flørter for å ha sex!

Svært mange nå flørter for opplevelsen, eller for å booste selvfølelse, eller for andre årsaker. De blir fornærmet når det impliserer sex. Og da blir man regnet som creep, selv om det ikke var intensjonen.

(Jeg skjønner fortsatt ikke poenget med flørting hvis ikke målet er sex, jeg bare aksepterer at det er den nye normalen, og ser på det som teatralsk støy og drama) 

Anonymkode: 61bc2...9eb

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor sex er det ultimate. Et forhold med sex er det ultimate. Snakker også for mine venninner. Folk som kun er ute etter sex er creepy. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor sex er det ultimate. Et forhold med sex er det ultimate. Snakker også for mine venninner. Folk som kun er ute etter sex er creepy. 

Nei det er de ikke

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Et forhold uten sex er da ikke et forhold. Det er et vennskap.

Anonymkode: 8fda3...c7d

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Etter noen og 30 år så har jeg innsett at jeg ikke er attraktiv nok hverken utseendemessig eller personlighet. 

Vil ikke bli kalt incel for jeg har ikke noe sinne eller bitterhet i meg. Det er bare de kortene jeg fikk og måten jeg har spilt de på som har endt her. 

Har god inntekt og kan bruke rundt 30.000 etter faste utgifter på meg selv. 

Dette går da på eskortetjenester og reise noe som dekker de grunnleggende behovene mine.

Anonymkode: 1f7ad...610

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har god inntekt og kan bruke rundt 30.000 etter faste utgifter på meg selv. 

Dette går da på eskortetjenester og reise noe som dekker de grunnleggende behovene mine.

Anonymkode: 1f7ad...610

Jeg støtter dette 👍

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

For noen så gjør det sikkert det. Det spørs hva slags innstilling man har.

Din innstilling er ihvertfall veldig tydelig. Man blir ikke automatisk uattraktiv etter 40 eller 50.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Gjør du et forsøk på å se det fra en manns perspektiv, så vil du lett forstå. Men du trenger ikke..

Anonymkode: 110fe...5f3

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gjør du et forsøk på å se det fra en manns perspektiv, så vil du lett forstå. Men du trenger ikke..

Jeg er mann.

Skrevet (endret)

Feminismen ønsker tradisjonelle menn, dessverre så er det ingenting tradisjonelt med kvinner lenger.

Endret av Gratis
  • Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er mange forskjellige grunner til at de blir fornærmet. Den mest negative, incel tolkningen er at de blir fornætmet hvis de anser mannen for å være under deres liga. "Tror han at han har sjans på meg? Ser jeg så stygg ut?" Det blir et personangrep at mannen viser oppmerksomhet, ikke et kompliment.

Men kjære deg, er du en dame eller mann? Du fremstår nettopp som en slik dame mange menn frykter å møte på. Brer om deg med incel-begrepet om situasjoner du aldri kan forstå, om situasjoner du ikke tror eksisterer. Joda, slikt forekommer 😊 og det har liten betydning for menn om du tror det eller ikke, håner dem som opplever det eller ikke. Slike situasjoner har også sørget for at menn lar være å ta initiativ mot damer som ikke har vært veldig tydelig på at det er ønsket. Også kan du få lov til å fortsette å leve i din lille komfortable boble

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Den som intet våger intet vinner 😉

Vær så god 😌 det er bare å våge

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...