AnonymBruker Skrevet 28. juli #301 Skrevet 28. juli Orker ikke å bli sviktet enda en gang. Orker ikke å høre at hun har funnet seg en annen, høre at vi bare er venner, at hun synes jeg er bra på alle måter men at dette ikke fungerer. Er noe jeg ikke har, som kvinner ser etter. Ingen av de er ærlige om hva dette er, men er nok en blanding av flere ting Lei av å oppleve dette gang på gang, bedre å holde seg singel og i balanse. Har da muligheten til å fokusere på jobb, hobbyer og venner. Har byttet ut all dating med andre ting i livet. En stor andel menn holder seg single hele livet, jeg er en av de. Anonymkode: 5cba4...77f 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #302 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Orker ikke å bli sviktet enda en gang. Orker ikke å høre at hun har funnet seg en annen, høre at vi bare er venner, at hun synes jeg er bra på alle måter men at dette ikke fungerer. Er noe jeg ikke har, som kvinner ser etter. Ingen av de er ærlige om hva dette er, men er nok en blanding av flere ting Lei av å oppleve dette gang på gang, bedre å holde seg singel og i balanse. Har da muligheten til å fokusere på jobb, hobbyer og venner. Har byttet ut all dating med andre ting i livet. En stor andel menn holder seg single hele livet, jeg er en av de. Anonymkode: 5cba4...77f Hva er det du ikke har som de ser etter tror du? Anonymkode: f9437...5ca
-Missi- Skrevet 28. juli #303 Skrevet 28. juli Helt enig med @knootersog @Irak☺️ Jeg trenger ingen mann og vil ha en mann som er en fin bonus i ett allerede godt liv. Jeg kan samtidig se hva @AnonymBrukermener. Noe med dynamikken mellom mann og kvinne kanskje. Jeg personlig liker veldig godt når mannen har en tydelig maskulin energi da jeg elsker å være den feminine energien. Så selv om jeg kan betale for meg selv feks lar jeg daten få betale for meg når han har veldig lyst til det. Jeg lar han få lov til å være litt ekstra mann på flere områder fordi jeg syns det er sexy med en mann som ønsker å passe litt ekstra på meg selv om jeg ikke trenger det sånn egentlig. Men liker det, det gjør jeg. Når mannen er litt ekstra sterk kan jeg tillate meg å være litt ekstra myk. Blir litt av den romantiske dynamikken. Jeg hadde jo ikke tillatt det om jeg ikke så for meg å date han videre feks. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå